Kilo Değişimim

Wednesday, April 18, 2007

Toparlanma Çabaları



Eski düzene dönüş çabaları tüm hızıyla sürüyor, dün hiç tatlı birşey yemeyerek kendimle gurur duydum :) Dolapta da vardı bana göre çiko kaplı diyet bisküviler, tahıl barlar falan ama yemedim valla dün. Belki bugün yerim :P

T&S imi de yaptım, 300 kalorilik ama olsun hareketsiz kalmaktan iyidir, bugun de yürüyüşe başlicam yine o yüzden akşama t&s yapmam heralde bugün. Dün evde meyvemiz kalmamıştı hiç, akşamüstüne doğru arkadaşımla pazara gidip taze taze meyve- sebzeleri doldurduk poşetlere. Bugün kendime kabak pişircem o yüzden, hmmm çok seviyorum valla kabağı.

Dün yediklerim:

Sabah: 2 dilim kepek ekmeğe peynirli sandaviç+ şekersiz kahve

ara: 1 muz
1 kupa şekersiz yaseminli yeşil çay

öğlen: 1 kase yeşil mercimek salatası( çok az zeytinyağlı)

ara: 1 kupa şekersiz yaseminli yeşil çay
yarım kase kadar ceviz+ 3 dilim yarım yağlı kaşar

akşam: yarım kase tarhana çorbası
ara: 1 kase çağla
1 kupa şekersiz melisa çayı

Görüldüğü üzere dün hiç zararlı şeyler yoktu menümde aferin bana, inşallah bu şekilde devam edip cumaya 68i hedefliyorum ama bakalım olucak mı? Dün akşamüstü peynir/ceviz yiyince baya tok tuttu beni, akşam yemeğinde canım hiçbişi istemedi. Bu peynir/ceviz olayı da çok hoşuma gidiyo, meyveli yoğurttan sonra yeni takıntım da bu, ama biraz fazla mı yağlı diye de arada tereddüt ediyorum aslında, yani doğru mu yapıyorum emin diilim açıkcası...

8 comments:

Burcu said...

selicim valla sen toparlanmışsın bile süpersin ;)ii oldu kendimize çabuk geldik valla basküller olaraktan.
bence peynirin ve cevizin hiçbi zararı yok zaten akşam hiçbişi yememişsin yani.vücudun yağa da ihtiyacı var gayet kararında bence.bisüre sonra kilo vermen durursa filan bunu çıakrtırsın dönüşümlü olarak.
öpüyorum

metis said...

hadi bakalım toparlanalım kiloları verelim değil mi?:) gayet iyi bence bu işi kesin sonuçlandıracaksın sana inanıyorum işin sırrını çözdük değil mi?görüşmek üzere:)

seli said...

Sashacım, akşamüstü peynirleri yiyince baya tıkadı biraz da o yuzden peynir yemeyi seviyorum ben :) Abur- cuburdansa daha iyidir diye, sen de öyle diyince rahatladım biraz, sağol. Öptüm ben de

Metiscim, inşallah sonuçlandırıcaz bu işi, çözdük gibi ama arada tatlı krizlerine de dayanabilsem daha güzel olucak :)

- said...

ohh ne güzel toparlanmaya başladık yavaş yavaş, ben yeşilçayı çok seviyorum ama yaseminlisi bir garip geliyor sevemedim tadını bir türlü. Bu arada beniş yakaladın valla...Hadi 68'den geriye doğru 60lara varalım bir an önce...

Öptümmm

seli said...

Butterflycım bu konuda biraz ters olduk bak senle, ben de aksine yaseminli yeşil çayı daha çok seviyorum, çok hoşuma gidiyor :)) Dur daha yakalayamadım seni şeker, önce bi 68 oluyim sonra geri sayıma başlayalım...

deriella said...

selicim çok güzel gidiosun:) bakma sen tatlılara boş ver 68den daha mı onemli:p
ceviz için de değişim listelerine bakmanı tavsiye ederim. (yağ değişimi)bana gün içinde tükettiğin yağ mikatarı düşünülürse (zeytin fln yememişsin mesela) çok gelmedi yediğin ceviz. üstelik çok yararlı bir şey ama o kadar emek verirken dikkatli olmakta fayda var derim.
öpüyorum

ChoKingCandy said...

selicim regl dönemi nedir bu tatlı krizi yaaa.Hepimizde aynı sorun var valla.Ama maşallah düzene sokabilmişsin,tatlı falan yememişsin tebrikler :)

t&sde gelmiş artık yaza kadar hergün yaparsan incecik bacaklarla girersin valla :) 68de rehavete girmek yok,daha 60 ları hatta 58leri görcez inşallah.Bu yaza bomba gibi girelim artık. Öpücükler en kocamanından :)

seli said...

Deriellacım, doğru aslında çok fazla yağ almıyorum dün osman müftüoğlu da ceviz yemek iyi dedi ama günde 3-4 cevizi geçmicekmiş tabi :P benimki biraz fazlacaydı sanki :)

Candycim hoşgeldin, sen yokken önce saldım şimdi de toparlanmaya başladım :) Tamam bundan sonra yok rehavet mehavet yolumuz uzun :)

Öptüm sizi...