Kilo Değişimim

Thursday, April 19, 2007



Dün yürüyüşe de başladım, tamam artık eski düzenden devam kimse tutamaz beni önce şu 68 i yakalamam gerek, laf aramızda bugun 68-69 arası gibiydi tartı :) Birkaç güne tam 68i görürüm inşallah...

Dün çıkıp uzun uzun tempolu bir şekilde yürüyüşümü yaptım yine, bakalım bugun de ya T&S yapcam ya da yürüyüş. Bi de bugun evde dip-köşe temizlik yapılacak, yani ben yapıcam. Nerde hareket orda bereket :P Akşama da yemeğe misafir var, oo çok işim var bugun çoook :)

Dün yediklerim de şöyleydi arkadaşlar:

Sabah: 2 dilim kepek ekmeğe peynirli salamlı sandaviç + şekersiz kahve

ara: 3 tane çiko kaplı diyet bisküvi( dün yedim işte!!)

öğlen: 1 tabak kabak yemeği+3 kaşık yoğurt

ara: 1 elma, 2 grissini

akşam: 1 kase tarhana çorbası, fırında pişmiş 1 tavuk but, yeşil salata

ara: 1 portakal+ melisa çayı

Dün akşam diğer akşamlara göre daha fazla yemiş olmama rağmen nedense akşam 11e doğru karnım acıkmıştı valla, ne garip! Hiçbişi yemeden 1 bardak su içip yattım.

10 comments:

sadişş said...

OH ne güzel valla yürüyüşlere de başlamışsın darısı benim başıma inşallah..

Anonymous said...

Merhaba Selin,

Umarım hedeflediğin kiloya zorlanmadan ulaşırsın. Ben evde yürüyüş bandı kullanıyorum 30-50 dk/gün ve yaklaşık 200 kalori/gün yakıyorum. Ama T&S ile daha fazla yakıyorsunuz anladığım kadarıyla 300 kaloriyi bile beğenmemişsin:) Hangi marka T&S'i önerirsin.
Tşk,
Songül

metis said...

işte budur:) sen diyeti sporla desteklediğin için çok daha sağlıklı inşallah bende mayısta spor merkezine yazılıyorum:)yavaş yavaş yaza hazırlanıyoruz ha ne dersin?:)öptüm

Burcu said...

Cumaya 68 sin gibi bir hissiyat içerisindeyim :) mucuk...

seli said...

Sadişcim, valla başladım hadi sen de başla daha çabuk karşılığını alıcaz inşallah.

Merhaba Songül, iyi dileklerin için sağol. Tabiki 200-300 kalori de iyi ama ben önceki haftalarımla kıyaslayınca 300 ü beğenmedim, bir ara kendimi epey kaptırıp 500 kalorilik yapıyordum bu ara yine onu yapmaya çalışıyorum ama biraz zorluyor beni açıkcası. Yine de hergün hareket etmek hareketsiz kalmaktan iyidir tabiki, seni de hergun düzenli bir şekilde spor yaptığın için kutluyorum :) Benim T&S i öneremicem ben çünkü bir kere bozulup kırılıp geri geldi, markası da yoktu zaten çin işi biraz ucuzca bir modeldi sanırım ondan, ama kullanan birsürü arkadaş var belki bu yorumu görüp onlar sana cevap verebilirler. Sağol desteğin için.

Metiscim, sen mayısta bir de spora başlayınca patır patır gidecek kilolar desene :) İnşallah yazın ince olcaz dimi :) öptüm ben de.

Sashacım, inşallah canım bakalım yarın görücez :) öptüm.

ChoKingCandy said...

Selicim yürüyüşlere tekrardan başladıysa bu iş hızla devam eder :)Bıkmadan,usanmadan devam etmek gerek şu yürüyüşlere.Yediklerinde gayet iyi.Temizlikte de kolay gelsin canım :) muccck muccck

efsane said...

Yaklaşık şu anki kilomla başlamışsın gelişmeler çok güzel tebrik ederim darısı başıma inşallah...

seli said...

Candycim inşallah canım, bıkmak usanmak yok :)mucuk sucuk :)

Efsane hoşgeldin, eminim sen de hızla kilolarından kurtulucaksın ve yaza hep beraber ince giricez. Amin :)

- said...

Canımmmm çok az kaldı 68'e, hadi bakalım yaza kesin 60-65 arasısın sen. Çokk öptüm

seli said...

Butterflycm inşallah, tatile anca ağustos gibi çıkabileceğimiz için vaktim var hala kırmızı bikini için :)) Öpüyorumm