Kilo Değişimim

Monday, April 16, 2007

Yine yeniden...


Geçen hafta diyet ve sporuma verdiğim aradan sonra bu hafta itibariyle yeniden eski düzenime geçmiş bulunuyorum. Geçen hafta regl olacak olmanın etkisiyle de durmadan birşeyler atıştırıp pek fazla spor da yapmadan geçiştirdim tüm haftayı. Çok şükür ki kilo almadan 69 kiloyla bitirdim haftayı. Aslında cumaya kadar tartılmicaktım ama o kadar çok yiyince dayanamayıp gerçeklerle yüzleşiyim istedim ve tartıldım,regl olmama rağmen 69u görünce çok mutlu oldum tabiki. Bu hafta spor ve diyete tam gaz ağırlık verip cumaya kadar 68 olmayı hedefliyorum inşallah. T&S im de geldi, artık bahane de yok. Yediklerimi de kontrol altına alıp bu hafta tam gaz ileri diyorum bakalım.

Şimdi biraz diğer blogları dolaşıp kim neler yapmış görelim. Herkese iyi haftalaar...

5 comments:

Burcu said...

canım çok sewindim kilo almamana.ben ne zamandır tartılmadığımı hatırlamıyorum.kendimi çok iyi hissediyorum böyle.aldım mı kilo bilmiyorum ama sonuçta cidden mutluyum hem görünüşümden hem de tartı -kilo saplantılarından kurtulduğumdan.
1mayıs ta tartılırım artık :)61de kaldıysam bu iş tamamdır diyeceğim :)
sen regl olduğun halde 69san kesin cumaya 68li bişilerde olursun.inanıyorum ben.öpüyorum seni

seli said...

Sashacım bence sen zaten bu işi bitirdin, sürekli tartılmasan bile dikkatli beslenmenle bir şekilde dengeleyip olayı götürüyosun o yüzden çok çok tebrik ediyorum seni. İnşallah ben de cumaya güzel bişiler görürüm canım, çok sağol. Öptüm ben de..

Anonymous said...

merhaba selicim, herşeyin yolunda gitmesine sevindim canım. cumaya regl şişliği de bitmiş olacağından hedeflediğin kiloya ulaşacağına eminim. ah bir de ben görsem şu altılı rakamları. iyi ve keyifli haftalar. alice.

Anonymous said...

canım bak sen gerilerden geldin beni yetiştin ben hala olduğum yerde sayıyorum şu yadaki hedefleri görebilir miyiz sence??

seli said...

Merhaba Alice, inşallah cuma için hedeflediğim kiloya ulaşabilirim cnım. Merak etme senin de 6lı kilolara çok çok az kaldı, en kısa zamanda bana güzel haberi vereceğine eminim ben.

Nagihancım, senin telaşın vardı bu ara o yuzden kilo konusu daha az önemli oldu şimdi yeniden konsantre olup hedeflerine ulaşıcaksın eminim. Beraber ulaşıcaz, öpüyorum seni..