Kilo Değişimim

Friday, April 06, 2007

Ve sonucu bildiriyorum: 69 :))


İşte bu sabah uzun zamandır beklediğim rakamı nihayet gördüm, çok mutluyum çook :) Bir daha dönmemek üzere 7li kilolara veda ettim inşallah! Böylece ikinci hedefim olan 69'a, 1 hafta gecikmeyle de olsa ulaşmış oldum. Gecikme falan önemli değil tabi, yeter ki hedefime ulaşayım. Sabah sabah moralim epey yükseldi, herşey gözüme daha güzel göründü bugun :))

Şimdi üçüncü hedef olan 65'e doğru adım adım ilerlemeliyim. Mayıs ortası gibi inşallah onu da yakalamam lazım, sonra da esas ve son hedef 60! Şimdi böyle konuşuyorum ama inşallah yılmadan ve azimle yoluma devam edebilirim...

Neyse, ne demiştik 69 olunca blogumda kutlama yapıcaz demiştik dimi? Hadi bakalım bırakın işi gücü Buhran abiyle beraber iki göbek atıverelim, oh oh yandaaaan :)

http://www.youtube.com/watch?v=L0K5aCOuhYU

Dün yediklerimi de şuracığa yazıvereyim sonra arada bakıyorum:

Sabah: 2 dilim kepek ekmeğine peynirli salamlı sandaviç, şekersiz kahve +2 tane çikolata kaplı diyet bisküvi

ara: sütlü kahve

öğle: 1 kase domates çorbası+ grissini

ara: form çayı, 1 avuç fındık

akşam: fırında balık+ yeşil salata

ara: rezene çayı
greyfurt


Herkese çok çok güzel bir haftasonu dileriimmmmm :))))))

17 comments:

Anonymous said...

Seliciiimmm yemin ediyorum tüylerim diken diken oldu.. Tebrik ederim canımmm.. 60-70-80-90-10000 oh oh yandan :)öptüm..

seli said...

Pinelacım canım ohhhh yandaaan :)) sağol arkadaşım, öpüyorum...

ChoKingCandy said...

oleyy oleyyyy oleyyyyyyyyy selicim çok sevindim,hadi bakalım artık 7lere veda ettin,tam gaz devam 65de de bi parti yapalım :) öptümmmmm

ChoKingCandy said...
This comment has been removed by the author.
ChoKingCandy said...

bu arada selicim seni sobe yaptım,uygun olduğun bi ara yazarsın canım :) mucuk

Burcu said...

AY bende çoook tebrik ederim senin içn ofiste atıyorum göbecikleri canım.kendim wermiş gibi sewindim wallaha billaha.ay inanmıyorum artık 6lardasın yaşasııınn çok büyük azim = çok büyük mutluluk getiriyor sana..bir daha asla 7lilere çıkmaman dileğiyle..öpüyorum kocaman

nehir857 said...

tebrikler seli gerçekten sende azmin örneğisin darısı bizlere

seli said...

Candycim, yapalım valla inşallah o günleri de görürüz :)
Filmlerimi de haftaya yazıcam canım, biraz 69un tadını çıkariyim araya başka post girmesin :)öptümm

Sashacım sağol canım,dediğin gibi çok büyük mutluluk çok büyük azim getiriyor, aminnn inşallah bidaha asla 7lere gelmem!!! Öpüyorum canım.

Sağol Tülay, amin inşallah darısı sizin başınıza ve diğer verilecek kiloların başınaa...

Anonymous said...

selicim tebrik ediyorum. her şey çok güzel olacak.6'lı rakamlarda hızla aşağı doğru kayacağın güzel günler diliyorum canım. iyi haftalar. keyifli günler. alice

seli said...

Alice, çok sağol arkadaşım. İnşallah dediğin gibi olur, bu yaz hep beraber giyebiliriz bütün beğendiğimiz kıyafetleri..

sadişş said...

amninnnn bayramımın mubarek olsunn..çok sevindim canım darısı diğer bekleyenlere..

deriella said...

seliiiiiiiiiiiii süpersin!!!!!!!!! mutluluğun yazından geçiyor insana:) tebrikler, aynen devam;)
kocaman öperim

L!ghtbaby said...

tek kelimeyle süpersin selicim çok çok sevindim en kısa zamanda 65lere ulaşmanı dilerim öptüm

seli said...

Sadişcim sağol canım, seni de tebrik ederim bu hafta çok iyi vermişsin :)

Deriellacım sağol, geçiyo dimi o kadar havalara uçtum ki sabah yazıma da yansımış tabi :) Devam tabi daha yol uzun..

Lightbabycim sağol, inşallah o da olur, çok öptüm hepinizi...

renkler said...

Çok güzel bir haber bu! 69a çabuk ulaşırsın inşallah. Bence 70 senin direnç noktandı ve kırdın... Bu moralle hızla inersin...

- said...

canım ben sana yorum yazmıştım noldu ya? alla alla...Gördün mü bak nasıl da 69 oldun? Valla bravo yaaa. Darısı 5'li rakamlara inşallah...

çokk öptüm

seli said...

Renklercim çok sağol, inşallah dediğin gibi olur da bundan sonrası çok daha çabuk gider artık.

Butterflycım, şurda silinmiş bir comment var ama acaba bi yanlışlık mı oldu? Neyse, çok sağol canım çok şükür 69 oldum, gerisi de gelir inşallah..