Kilo Değişimim

Tuesday, April 24, 2007

Kararlıyım!



Üç günlük tatil dolayısıyla eşimin kanki funki asker arkadaşı bizdeydi haftasonu. Hergün bir yerlerdeydik, akşam geç saatlerde yemekler yedik, arkasından bilumum çerez, mısır, bira, şarap :( Gün içinde dondurmalar, tatlılar vs. Dün bütün gün kendimi yedim bitirdim, çok moralim bozuldu, tam düzene oturdum derken herşeyi yeniden mahvettim diye!

O yüzden dün cezalıydım ben, çok az yedim, çok spor yaptım ve bu sabah çok şükür 68,5 u gördüm tekrar. Bu cumaya 68 yazmazsam bana da seli demesinler!!! Kızdım kendime çok, sanki 60 kiloya ulaşmış gibi 69u gördüğümden beri her gördüğüm şeyi yemeye başladım, herkes zayıflamışsın dedikçe normalde hiç yemediğim şeyleri şöyle biraz yiyeyim bari diye yemeye başladım, yeme işte daha 69 kilosun sen vermen gereken 9 kilo daha var güya zayıflayıp kırmızı bikini giyeceksin, bu yemeyle nerdeeee!!! Aklını başına topla ve şu kalan 9 kilodan da bir an önce kurtul diye dün bütün gün kendi kendime söylendim! Ve dünden itibaren yeni bir dönem başlattım, tırtıklamak mırtıklamak yok, en geç haziran sonuna kadar 62-61 kilolarda olmak istiyorum! Biliyorum hedefe yaklaştıkça kilo vermem de yavaşlicak ama ne olursa olsun uçarı kaçarı yok, ben bu kiloya inicem!

Bir daha böyle haftasonları, yemeler, içmeler yok, daha çok hareket daha çok spor var, bu da buraya sözüm olsun!

Dün yediklerim/ yaptıklarım da şöyle:

Sabah: 2dilim kepek ekmeğe salamlı sandaviç+ şekersiz kahve

ara: 1 muz

öğlen: 1 kase çilek, 1 kivi

6km yürüyüş

ara: 1 elma
1 kase nesfit

akşam: 1 kase domates çorbası+ yeşil salata

200 kalorilik T&S

ara: 1 greyfurt+ şekersiz yeşil çay

8 comments:

Burcu said...

bende 60 kiloya düşene kadar böyle sıkı düzenler geçirmiştim. aynen senin gibi çok az yiyip deli spor yaptığım günlerim oluyordu çok yemelerimin ardından.kesinlikle toparlanmaya yarıyor. artık o kadar sıklıkla veya sıkı yapmıyor olsam da yine de biş kontrol mekanizmam var. zaten bunun olması gerekiyor ki verdikten sonra da kiloyu koruyabilelim.
cumaya inşallah istediğinden de aşşağıda olursun..öpüyorum

Anonymous said...

selam selicim, hayat böyle bişey işte. bir bakıyosun diptesin, sonra güneş açıyor bir çiçek, bir kuş, bir kedi ve hooop "yaşamak güzel şey be kardeşim" diyorsun, Nazım'ı anarak. sallana yuvarlana da olsa sanırım nisan bitmeden ben de 69'dan tavşan yapabileceğim. keyifli, sağlıklı, gerçekten ama gerçekten huzurlu ve mutlu bir hafta diliyorum sana canım. umarım bu hafta en az bir dileğin en iyi şekilde gerçekleşir. öpüldünüz. alice...

deriella said...

selicim yediklerini içtiklerini dengelemişsin bile 68,5 çok iyi. cumaya kesin görürsün. bende de var biraz o rehavet eni topu 70ten çıktım ya sanki hedefe ulaştım! dikkat etmemiz lazım. 60a kadar sıkı düzen kararına ben de katılıyorum. hem 60a kadar bol spor da yapmalıyız ki sarkmayalım.
öpüyorum çok

ChoKingCandy said...

selicim yine de toparlayabilmişsin,bunun için sevindim,cumaya kadar 68 olursun kesin.bu şımarma durumu hepimizde var,ama sen bu kilolara kadar düştün az bişi şımarmak hakkın,bide bana bak 10 kilo vermem lazım 3 kilo verip şımarma moduna geçtim,olacak iş değil yani :( neyse toparlanıp yola devam etmek gerek. öptümmm kocaman.

seli said...

Sashacım,istediğim kiloya düştükten sonra eminim spor olayım biraz azalıcak ama yine de haftada 2-3 günü yürüyüşe ayırmayı istiyorum ki dediğin gibi koruyabilelim. Ah keşke şu 60 a düşsem de önce...

Alice, hadi o zaman sen 69 ol da sonra beraber devam edelim yine :) İnşallah senin de en az bir dileğin gerçek olsun bu hafta,öptüm ben de :)

Deriellacım, sorma ya nerden çıktı bu rehavet bu rahatlamışlık duygusu ben de anlamadım, dediğin gibi epi topu 70den çıktık hemen havalara girdik bile. Yok yok böyle olmaz bol sporla sıkı düzene devam etmeliyiz valla, öpüyorum.

Candycim, evet aklım başıma geldi de toparladım hemen dün, yoksa bu gidiş gidiş değildi valla. Öptüm canım ben de en kocamanından :)

- said...

Canım 2-3 gün aralar çok normal sadece bu araları uzatmamak bir haftaya 10 güne taşımamak lazım. 2-3 günlük aranın toparlanması kolay oluyor. Ben Cuma'ya ikimizin de iyi bir rakam göreceğine eminim.

Öpüyorummm

Anonymous said...

Selicim haklısın canım bu 6 lı rakamlara gelince boşladık kendimizi.. Toparlanmak laızm yaz geldi bile.. Hadi sıkı düzene devam edelim selicim.. ahh ahh kırmızı bikiniler :)

seli said...

Butterflycım haklısın ama benim bu aralar çok uzadı maalesef :( O yüzden kendime çok kızıyorum :( Bu ayı boşu boşune geçirmiş oldum :(

Pinelacım, sorma gitsin bi rehavet rahatlama çöktü bu 70den çıkanlara dimi? Bak hepimizde aynı şey olmuş, yazı düşünüp ona göre bir an önce tedbirleri almak lazım..

Öptüm ikinizi de