Kilo Değişimim

Friday, April 06, 2007

Dün yediklerim...


Bugün tartılmadım, yarın sabah tartılıp cuma tartılmasında durumu bildiricem. Pazar akşamından beri akşamlarımı çorba+salata şeklinde geçiriyorum, kaç gündür hiç protein de tüketmedim. Sadece öğle yemeklerimin yanındaki yoğurt, sabah sandaviçimdeki peynir/salam o kadar, bu akşam kendime fırında balık yapıcam. Yoksa korkarım gidenler yağdan değil kasdan gidecek. Kaç zamandır böyle yoğun sebze kürü yapmamıştım kendime, o açıdan iyi oldu aslında. Bağırsaklarım da düzgün bir şekilde çalıştı. Ama yine de et/bakliyatı ihmal etmemek gerek sanırım.

Dün yine tempolu bir şekilde 6 km'lik yürüyüşümü de yaptım. Yediklerime gelince;

Sabah: 2 dilim kepek ekmeğe salamlı peynirli sandaviç, şekersiz kahve

Ara: 1 kare bitter

Öğlen: 1 kabaktan kendime yemek yaptım zaten 1 tabak çıktı yanında da 3-4 yemek kaşığı yoğurt

Ara: Çikolata kaplı diyet bisküvi (3 tane), taze sıkılmış portakal suyu

Akşam: 1 kase domates çorbası+yeşil salata

Ara: Yeşil çay
greyfurt

Not: Blogumun görünüşüyle uğraştım sıkıntıdan, pembe pembe içimizi açsın dedim ama çok mu göz alıyo acaba diye de endişe ettim, siz ne dersiniz?

10 comments:

Anonymous said...

Selicim dünüde süper atlatmışsın inşallah yarın 69 haberini duyarız sende derin bir oh çekersin.. Emeklerinin karşılığını mutlaka alacaksın.. O vücudu sen taşıyosun onun sana inat yapmak gibi bir lüksü olamaz.. Onlar inatsa bizde inadız :) öptüm canım

seli said...

Pinelacım sağol canım, doğru diyosun arkadaşım onlar inatsa biz daha çok inat yapmasını da biliriz dimi :)

Burcu said...

selicim yeni görünüşün hayırlı olsun canım :)benim işyerindeki pc ekranı normalden karanlık gösterdiğinden bende bi problem olmadı ama flat ekranlarda belki çok cafcaflıdır bilemiyorum benim için güzel ;)
selicim,strese girdikçe de inada biniyor wücut biliyorsun(bknz.ben we 59sewdam hahahah ) eninde sonunda bu düzenle wereceksin zaten we emin ol ki daha kolay gidecek bu zinciri kırdığında.emeklerinin karşılığını almanı diliyorum canım.çok öptüm
NOT: sen söyleyene kadar bilmiyordum yrn ın cuma olduğunu.ben ctesileri de çalıştığımdan daha anca haftayı ortaladım ben:) ben hiç tartılmıyorum ama görünüşümde bi deişiklik yok zaten beslenmem de normal insanlarınki gibi :)Allah sonumu hayır etsin ayın 15inde görcem :)

ChoKingCandy said...

bence çok tatlı olmuş selicim pembiş pembiş :) 6km yürüyüşe ve yediklerine alkışşşş.Az daha sabır çok yaklaştın 69a yarın bize mutlu haberler verirsin inşallah.öpüyorum çokkk

Anonymous said...

"ince giyerim ince, pembe yakışır gence"... güzel olmuş, sayfa da, yediklerin de, yürüyüş de çok süper olmuş. cuma da güzel olcak. zaman çok mu hızlı akıyo nedir? ben bir bakıyorum hafta bitmiş. ay ama pek güzel paskalyaya az kaldı, sonrası biraz yavaş aksa iyi olur, yaz o kadar çabuk gelmesin daha vermemiz gereken kilolar var değil mi? ... alice...

sadişş said...

valla nerdeyse bişey yememişsin selicim.benim gözümü aldı pembe ama normal kişilere zararı olmaz..benim alrjik nezle varya gözlerim berbat akıyo..inşallah 69 u görürüsün bende75 i gördüm bu sabah..darısı 74 e..

L!ghtbaby said...

çok iyi yapmısın sebse yemekle selicim almamakta bi başarı en azından bu seni sevindirmeli

renkte çok güzel olmuş öperim

seli said...

Hepiniz pembeyi beğenmişsiniz thanks ama, açık pembe daha iyi oldu gibime geldi,toz pembe ne güzel :))

Sashacım, bugun daha rahatım sabah da tartılmadım, ben de öyle düşünüyorum bu düzenle gittikçe illa ki gitmesi gerek bu kiloların, başka yolu yok dimi? Cumartesi çalıştığından sana öyle gelmiş tabi, öpüyorum seni slim sasha :)

Candycim, sağol canım. sabırla devam ediyoruz bakalım, inşallah çok yakında :)

Alice, teşekkürler. Sorma valla zaman öyle hızlı geçiyor ki ben de hiçbirşey anlamıyorum, yaza bikinilere ve elbiselere de az zaman kaldı valla...

Lightbaby, doğru diyorsun hiç yoktan iyidir tabi, en azından almıyorum çok şükür.

Sadişcim, tebrikler inşallah en kısa zamanda 74 ü de görürsün canım. Gözlerin için açık pembe daha iyi olur inşallah sadişcim.

- said...

Fıstık bence çok güzel olmuş, arada değişiklik yapmak lazım.
Bence de proteini ihmal etme, ben sadece sebze ile doyamıyorum ya illa tavuk balık köfte üçünde birini yiycem gün içinde. Bak Cuma da göremezsen 69'u moralk bozmak yok ona göre tamam mı. İnat etmek çok önemli, tabii sana söylüyorum ben yapabiliyor muyum??? Bir gün kötyü bir rakam gördüm moraller çöktü resmen, sporu bile bıraktım. Bugün tekrar başlıycam inşallah.


Öpüyorum çok

seli said...

Butterflycım, sebzenin yanında yoğurt da yiyince doyuyorum, ama bu akşam ziyafet var balık yicem :) Tamam moral bozmak yok, söz! Sen de bozma ama tamam mı? Başla bu akşam sporuna da, böylece regl bitiminde güzel bir haber ver bize. öpüyorum canım...