Kilo Değişimim

Tuesday, April 03, 2007



Dün dikkatli bir gün geçirdim. Öğleden sonra tempolu 6km lik yürüyüşümü yaptım yine, T&S i götüremedik haftasonu kaldı öbür haftaya. Ben de bu arada boş durmayıp yürüyüşlere devam ediyorum. Bir taraftan da sashacımdan duyduğum tavsiyeyle akşam otururken pet şişeyle egzersize başlamayı düşünüyorum kollarım için, orası boş durmasın orası da sıkılaşsın dimi ama :) şu an 30 cm, bakalım ne kadar olucak

Koca bana inanamıyor bir türlü, normalde o benim kiloma çok takık değildir, kendisi de kilolu diye herhalde :) şimdi durup durup sen niye bu kadar hırs ettin bu kilo meselesini anlamıyorum diyor bana :) Ama diğer taraftan sonuçlar onun da hoşuna gidiyor tabiki :)

Dün yediklerim de şöyleydi:

Sabah: Kepekli 2 dilim ekmeğe peynir/salamlı sandaviç, şekersiz kahve, 1 tane müsli bar

öğlen: büyük bir tabak haşlanmış karnıbahar,3 yemek kaşığı yoğurt ilavesiyle

ara: 1 avuç fındık, 4 küp peynir, 1 grisini

akşam: 1 kase tarhana çorbası, yeşil salata

ara: 1 fincan ıhlamur, 1 fincan yeşil çay
1 kivi

Suyu az içtim ama dün :( Bu T&S in bozuk olması bu açıdan da kötü oldu, normalde spor yaparken en az 1-1,5lt su içiyordum, şimdi durduk yerde çok aklıma su içmek de gelmiyor :( Sürekli yanımda suyla dolaşmam gerek aslında, neyse ben gidip bir büyük bardak su aliyim en iyisi...

10 comments:

Anonymous said...

Sabır selicim sabır az kaldı bi sabah bi bakıcaksın 69 dasın.. O zaman benim içinde bi çığlık atar zıplarsın dimi :)

Yediklerin süper + yürüyüş de öyle.. Bakalım yarın ne diyecek sevgili baskülün ;) bence bi digital al daha sağlıklı sonuçlar görürsün canım.. Öptüm..

Anonymous said...

merhaba canım çabalarını takdir ediyorum seni kendime benzetiyorum aylarca 69 için uğraştım sonunda başrdım ama şimdi de direncini kırıp aşağısına inemiyorum hadi elini çabuk tut ben seni 68lilerin başında bekliycem:))

seli said...

Pinelacım eminim beraber çığlık atıcaz :)Digital almak gerek aslında haklısın ben de düşünüyorum uygun bişi görürsem alırım belki..

Nagihancım, inşallah kırıcaz bu direnci sen hiç merak etme canım, sonra da insin kilolar :)

L!ghtbaby said...

selicim su içmeyi eskiden bende beceremzdim aklıma geldikçe içredim ama bi iki gün yapınca şimdi susuz duramıyorum günde mutlaka 12 bardağı tamamlıyorum sende bi iki gün şart koş kendine bak nasıl alışacaksın

seli said...

Lightbaby, haklısın canım alıştırmak lazım, işte spor yaparken çok da susuyordum iyi oluyodu aslında ama dediğin gibi yapıcam, sağol canım.

Burcu said...

selicim,yediklerin we egzersizin gerçekten çok güzel.maşallah diyorum.masana weya görebileceğin biryere 1 şişe su koy ya da sürahi we bardağın sürekli su dolu olsun o zaman insan içiyor yudum yudum da olsa.alışıyorsun zamanla.zaten yaz geliyor o zaman rahat içilir.
benim digital baskülüm Felix. 20 milyona aldım geçen sene we gayet de memnunum.istersen uygun arıyorum deince söyledim,bi bak sende.esse de de aynı şekilde 30milyona filan güzel modeller war.
öpüyorum

seli said...

Sashacım senden yediklerimin güzel olduğunu duymak çok güzel :) Su için söylediklerini yapmaya çalışıcam, haklısın yudum yudum da olsa insan o zaman içmiş oluyor. Tartıyla ilgili bilgiler için de sağol canım.

- said...

Canım valla ben zorla içiyorum suyu, bu kadar içilecek diyorum içiyorum günde 8-10 bardak. Hem cildime faydalı hem de böbreklerime. Resmen sayıyorum bardaklarımı az içmiyim diye :p

Benimki de bu aralar hırsıma şaşırşyor, devam edip şaşırtmalıyım onu. Çünkü asla benim iradeli olacağıma inanmıyor. Yok yok kesin başarmalıyım :))

Öptüm çok

ChoKingCandy said...

selicimm maşallah yürüyüşe aynen devam canım,yediklerin de gayet güzel.Bende bi alışabilsem böyle yemeğe. pet şişe olayına ben de gircem yakında.bana kol hareketleri nası yapacağını da yazar mısın bir ara??

Ben yanıma termos alıyorum 2 ltlik,kışın sıcak su içiyorum genelde,yeşil çay,kahve... boş durmuyo bardağım hiç. öptümmm çook

seli said...

Butterflycım doğru diyorsun benim de cildim epey düzelmişti aslında baya faydası oluyor. şu diyetleri bozmadan devam edelim de şaşırtalım bizimkileri iyice :)

Candycim, yazarım tabi bi başliyim önce yazışırız yine, sağol canım.

öpüyorum hepinizi...