Kilo Değişimim

Friday, April 27, 2007

Cuma Bildirisi


Üzgünüm değişiklik yok, hala 69 kiloyum maalesef :( Ne dirençli bir bünyem varmış, takıldı kaldı 69'a. Ama ben yine de sinirlerimi bozmadan tartıdaki rakama çok takılmadan devam edicem, dün moralimi düzeltecek gelişmeler oldu çünkü. Dün biraz dışarı çıkıp mağaza dolaşayım istedim, hem de nerde hangi bedene sığıyorum denemek istedim. Niyetim alışveriş yapmak değildi, çünkü kilo vermeye devam edeceğim için (bünyemin inadını kırmayı başarabilirsem, her kiloda daha da inatlaşıyor benimle) şimdi alacağım kıyafet birkaç ay sonra bol gelicek diye kıyafet almayı erteliyorum şimdilik. Anca body gibi şeyler alabilirim, çünkü üst tarafda çok fazla değişiklik olmaz zaten bende. Esas olayım basenler biliyosunuz :)

Her neyse, dün girdim mağazalara fiyatlara falan bakmadan rastgele hoşuma giden 2-3 tane pantalon alıp kabine gittim. Bu arada o mağazadan en son aldığım pantalonun bedeni 44'dü! (diyete ilk başladığım günlerdi galiba) Bu sefer kabine giderken bi tane 40 bi tane de 42 aldım. Her ikisi de oldu tabiki, 40 üzerime tam oturdu, 42 de oldu ama diğerine göre biraz daha bol ve daha rahattı. 40'ın daha güzel gözükmesi için sanırım 2-3 kilo daha vermem gerek. Ama 42 olan pantalona bayıldım, bu mağazalardaki aynalar da insanı nasıl kandırıyor, öyle ince gösteriyor ki vay be falan diyosun resmen! Böyle işte, dün o açıdan biraz moral depoladım, sonra bi de bikinilere baktım ve yeniden hırs yaptım "Devam seli devam, bak ne güzel karşılığını alıyosun, pes etmek yok" diye.

Böyle işte kızlar, 69'a takılıp kalalı nerdeyse 1 ay olacak, ama kimseyi suçlamıyorum, kendim ettim kendim buldum. Salıdan beri daha düzenli devam ediyorum o kadar, ondan önce epey salıp sürekli birşeyler tırtıklıyordum. O yüzden bu sonuç normal aslında, hatta kilo almayıp 69'da kalmayı başardığım için şükretmeliyim. Yine de artık haftaya 68'i göriyim nolur, artık epey de dikkat etmeye başladım.

Dün sabah kahvaltıda Lighter-N in tavsiyesiyle kahvaltıda haşlanmış yumurta yedim, acayip tok tutuyor valla, herkese tavsiye ederim ben de. Sabah 8.30da kahvaltı yapmama rağmen akşamüstü 16.30' a kadar arada yalnızca 1 greyfurt yiyerek durdum ve anca 4 gibi acıkmaya başladım. Bütün gün de o mağaza senin bu mağaza benim gezdim :)

Neyse dün yediklerim/yaptıklarım:

Sabah: 1 haşlanmış yumurta, 2 dilim kepek ekmeği, 1 dilim salam, yarım yağlı kaşar
şekersiz kahve

Öğlen: 1 greyfurt

ara: 1 büyük bardak ayran+ grissini

akşam: Fırında biftek+ yeşil salata

200 kalorilik T&S

ara: 1 kase çilek
1 kupa şekersiz form çayı
1 kupa şekersiz melisa çayı

6 comments:

- said...

canım aralarda bozdun ya ondan inemedin 68'e ama yakındır ben inanıyorum. Artık 40 beden sayılırsın sen de. Bu yaz çok güzel şeyler olacak merak etme. Giyicez bikinilerimizi salıncaz plajlarda :)

Öpüyorum çokkk

seli said...

Butterrflycım evet bence de ondan, ama inşallah bozmadan devam edip 68 ve daha aşağısını da görücem. İnşallah bu yazı güzel geçiricez, hayali bile güzel :)
Öptüm çok!

sadişş said...

selicim direniyor vücut..ama kıralım artık değilmi şu inatçı direnci..bende 77 de kalakalmıştım direnci bi kırdım gerisi geldi bu hafta doktorda 73,7 çıktım..öptüm canım..

Burcu said...

selicim,malesef kilolar azaldıkça vermek daha da zorlaşıyor.bunu hep demişimdir.kesinlikle bööle.oyüzden moralini bozma, sabırlı ol eninde sonunda karşılığını alacaksın inanıyorum ben.
3kilo filan sonra 40 bedene rahatça girersin bencede :) çok sevindim moral depolamana.bende bi çıkcam ve bende depolamak istiyorum moralleri :)
haftaya hepimizden güzel haberler olsun.bende bildiri yapacağım sanırım.gerçi regle denk geliyor ama olsun
öpüyorummm

deriella said...

selicim ben de takıldım. çünkü paso tırtıklıyorum. sora dengelemeye çalışıyorum. tam koruma mantığı. oysa korumaya çok var.
baştaki dikkaeti göstermek lazım galiba
öpüyorum

Anonymous said...

seliciğim merhaba. bir ara internete giremedim, o arada hastalanmışsın çok geçmiş olsun hayatım. kiloya gelince; aslında okuduğum kadarıyla o kadar aman aman bir kaçamak yapıyo da görünmüyosun. her zaman ki gibi inat edeceksin, başka bir yol yok biliyosun. bu arada belki yağlar kasa dönüşüyodur. kaslar yağdan daha ağır çekiyo. yani o zaman inceliyosun ama kilo vermiş gibi görünmüyosun. son zamanlarda ben papağan gibi bu bilgiye takıldım. sanki bu aralar ben de dahil hemen herkeste biraz yavaşlama var kilo verme konusunda. sıkma canını. ya gidecek y gidecek işte. inan bana da fenalık geldi, 69'u görmek istiyom ama ne mümkün. umarım haftaya herkes istediği rakamı görür tartıda. sevgiler canım. alice...