Kilo Değişimim

Wednesday, April 04, 2007

Sinir Harbi...


Bu sabah da tartıldıktan sonra cumaya kadar tartılmama kararı aldım, yoksa sinirlerim bozulucak. İlk başlarda ne güzel tıkır tıkır gidiyordu kilolar, niye son zamanlarda böyle oluyo anlamıyorum ki! Hayır benim bildiğim ve okuduğum yerlerde yazanlara göre kilo kaybı ilk başlarda hızlı ilerlerken bir yerden sonra durur ve diyeti bozmadan devam ederseniz bir yerden sonra direnç kırılır ve yeniden kilo kaybı başlar. Ee hani nerde? 72de uzunca bir süre -15 gün kadar- takıldım biliyorsunuz, şimdi de aynı şekilde 70e takıldım, 12 gün oldu hala aynı... ve ben gerçekten dikkat ediyorum anlamak mümkün değil.

Neyse cumaya kadar inşallah diyorum, başka da bişi demiyorumm.

Dün yediklerimi yazıcaktım ama düşününce bir gün önceyle birebir aynı şeyleri yemişim, yazmaya gerek yok o yuzden. Haa ama dün 2 lt su içtim bu iyi bir gelişme oldu, sağolun öneriler için kızlar.

9 comments:

yaramas said...

canım sıkma kendini aynen devam et istediğimiz ve hep söylediğim yawaş yawaş da olsa gitmesi en azından fazla çıkmıyo bu sevindirici bişey biraz daha zaman tanı kendine bi süre uzak dur tartıdan inşallah en kısa zamanda düşecek 69 a öperim

seli said...

İnşallah canım sağol.

Anonymous said...

merhaba selicim, sık sık tartılma, moralin bozulur. aslında sen de çok iyi bilirsin ki bütün bir hafta gitmeyen o kilo neredeyse bir gecede verilmiş gibi olur, bir günde farkeder. sen devam et güzel güzel diyetine, hareketine cuma günü istediğin rakamı göreceksin. yılmak yok, tatlım. artık çok iyi biliyoruz ne kadar inatçı olsalarda vücuttaki yağlar bizim inadımıza dayanamıyorlar ve tıpış tıpış gidiyorlar. kırmızı bikniler ve küçük elbiseler selicim... sevgiler... alice.

seli said...

Alice çok şekersin :) kırmızı bikiniler ve küçük elbiseler! haklısın devam yılmak yok :))
Sağol..

deriella said...

selicim boşver bir süre tartılma. diyetini bozmadan sporunu da yaparak devam et. tartıyı düşünme. hatta cuma da olması gerekmiyor. bedenimizle inatlaşmak sadece yıpratır. birazcık böyle devam et zaten inecek. boş ver sen, ha 2 gün önce ha 4 gün sonra. yolumuz uzun enerjimizi ekonomik kullanmalıyız değil mi;)

ChoKingCandy said...

Selicim seni o kadar iyi anlıyorum ki 1 aydır aynı kiloda olan biri olaraktan.En kötüsü de insanın sabrı kalmıyo ama madem bu yola girdik,dönüş yok artık,yeter yıllardır dönüp dolaştığımız dimi yaaa. Yılmak yokkk sakın haa,moral bozmak da neymiş,1-2 güne kalmaz gider hepsi..

yediklerine dikkat etmeye devam et ve yürüyüşlerine de,sonrasında çok güzel rakamlar görcez. öpüyorum kocaman.

Not: kafama takıldı acaba vucüt şok mu istiyo böyle durma dönemlerinde.Ben derim ki akşamları aşırı hafif geçirelim 2 gün sonra sonuca bakalım :) mucck

Anonymous said...

Selicim sabır canım.. Kilo vermek sabır işidir madem bu yola başkoyduk götürücez sonuna kadar.. Azimle devam.. Cumaya kadar tartılmaya son ;) öptüm canım..

- said...

Canım benim ben tartıyı kaldırdım bu hafta, tartılıp moralimi bozdum boşu boşuna halbuki tartıdaki +700 gr doğru değildi. Boşu boşuna düzenimi de bozdum. Regl sonuna kadar tartılmak yok bana. Ondan sonra da haftada bir tartılcam. Sen de öyle yap. Çok öptüm.

seli said...

Deriellacım, doğru diyosun yol uzun enerji lazım bize dimi :) sağol canım.

Candycim,evet insanın sabrı kalmıyo birşey için çaba harcıyoruz karşılığını da hemen görmek istiyoruz doğal olarak. Umarım en kısa zamanda canım. Vücut şok mu istiyo diye sormuşsun ya, zaten ben pazar akşamından beri akşamlarımı çorba+ salata şeklinde geçiriyorum, senin yediklerine baktım şimdi sen de öyle daha ne yapalım yani..inşallah karşılığını alırız..

Pinelacım doğru sabır sabır, inşallah senin kadar sabırlı olur da senin gibi hedefime giderek yaklaşabilirim.

Butterflycım, iyi yapmışsın. Ben de bugun tartılmadım, yarını bekliyorum :)