Kilo Değişimim

Monday, April 02, 2007

Nerdesin nerdeee


Yine tartıyla savaş halindeyim sanki! Taktım ya şu 69'a o yuzden bir türlü göremiyorum, cuma ve ctesi biraz kaçamak yaptım. hem şarap ve bira içtim hem de tatlı birşeyler yedim, gerçi cuma günü bol bol da yürüdüm ama dediğim gibi ctesi de kaçamaklar yapınca, 69 yine ertelendi sanırım. Pazar günü dikkatliydim ama, hem düzgün şeyler yedim hem de tempolu bir yürüyüş yaptım, fazla tempolu yürümüş sanırsam bütün vücudum özellikle kalçam ve bacaklarım acayip acıyo şu an. Ama olsun acısın, acısın ki yağlar gitsin. psikopat mıyım neyim :))

Bu arada mart geldi diye post yazmıştım ki 2 nisan oldu bile. vay be, ne hızlı geçiyor zaman! Bu ayki hedefimi 1 kiloyla kaçırdım, yine de önümüzdeki haftasonuna kadar 69 olabilirsem o da yeter. haftaya almanyadan arkadaşım gelicek, hani biz kışın gidip kalmıştık, işte şimdi de onlar gelicek. beni görünce şaşırcak eminim :) o yüzden o gelene kadar 69a düşmeyi istiyorum, en son görüştüğümüzde 76-75 dim.

Bu hafta hergün yürüyüşümü yapıcam, akşam yemeklerinde de yalnızca çorba-salatayla geçiştirmeyi düşünüyorum, yemekten 2-3 saat sonra da meyve yalnızca. bir şekilde bozmadan devam edebilirsem haftasonuna kadar etkisini görürüm sanıyorum.

Bu haftayı da güzelce atlatıp hedeflerimize daha çok yaklaşabiliriz inşallah...

9 comments:

L!ghtbaby said...

selicim geçde olsa 69 göreceğine inanıyorum ben en güzeli kendini geriye vurmamış olman canım bozmadan bu şekilde devam edersin bi iki güne kadar 69 senindir :)

deriella said...

selicim lütfen takma çünkü taktıkça stres yapıyor insan. 69'u da göreceksin tıpkı azminle 10 kiloyu verdiğin gibi. ne güzel 70lerin sonundan bahsediyoruz artık:)
öpüyorum çok

Anonymous said...

merhaba selicim, umarım tez zamanda 69'u göreceksin. ben ay sonu ölçümlerim itibariyle 73.600 çıktım. kötü bir ay geçirmiştim biliyorsun. ama sevindirici olan en şişko yerim olan mide bölgemden yine 5 santim incelmiş görünmem. fakat bacaklardan milim gitmemiş niyeyse. sen bu hafta sonuna kadar ben de bu ay sonuna kadar inşallah 69'u görcez hayatım. şahane bir hafta diliyorum sana ve herkese. alice.

ChoKingCandy said...

Seli bence de en kısa zamanda 69u göreceksin canım,eğer yazdıklarını bozmadan devam ettirirsen 69un başlarını bile görürsün haftasonuna kadar.

bu arada zaman hızlı geçiyo demişsin yaa sen onu bide bana sor :( daha 45gün kadar,bana çok uzun gelcek ama ondan sonra geçcek hayırlısıyla :)

öptümm çoook

- said...

Canım çok az kaldı 69'a, kafaya fazla takmamaya çalış. Elinden geleni yapıyorsun zaten. önünde sonunda göreceğine eminim ben. Çok çok öptüm...

Burcu said...

insan bekledikçe uzaklaşıyor sanki benim 59um gibi yaw.ama sen göreceksin 69u çok yakın bend einanıyorum.belki yrn belki yrndan da yakın müjdeyi werceksin bize.bu azme 69 mu dayanır yahu?maşallah..öptümm

seli said...

Lightbaby, evet haklısın en önemlisi pes etmedim hala devam ediyorum inşallah çok yakında :)

Deriellacım sağol canım, valla ya dimi 70lerin sonu bi kurtulalım bidaha da gelmesin artık..

Alice, tebrikler çok sevindim senin adına. 5cm çok iyi, hadi bakalım önce 69 sonra da 60ı görürüz inşallah, sana da şahane bir hafta dilerim.

Candycim haklısın zaman nasıl geçiyor sana sormak lazım dimi, ama olsun bak bugun de bitti kaldı 44, böyle böyle biticek ;) sevgilin döndüğünde de karşısında incecik bir candy bulacak :)

Butterflycım evet takmamam lazım yoksa geliceği yok dimi, ben de öperim çok.

Sashacım ya valla bi veremedik şu müjdeyi birbirimize, inşallah çok yakındaa- amin!! :)

Anonymous said...

Selicim kendimi ben bile hazırlamıştım senin için inan bana.. Biliosun 10 lu rakamların bitimi insanı hep zorlar.. Direnç noktan elbet kırılacak önemli olan pes etmeden devam etmek.. Bugün olmasa yarın yarın olmasa cuma.. Görelim de hayırlısıyla.. 10 gözle bekliorum ikimizin 69 larda olduğu günü :) Öptüm canım..

seli said...

Pinelacım dimi ama bak sen bile hazırlamışsın kendini ben napiyim :( Neyse öyle ya da böyle bir şekilde bu direnci kırıp görücez inşallah istediğimiz rakamları. öpüyorum canım...