Kilo Değişimim

Tuesday, April 10, 2007

...


Çok güzel bir haftasonu geçirdim, demiştim ya yurt dışından arkadaşlarımız gelicek diye dün de bizde olduklarından blogumla ilgilenemedim. Dün akşam onları gönderdik, aileleriyle vakit geçirecekler biraz da. Neyse ki daha buralardalar, haftasonu yine görüşebiliriz. Arkadaşım beni görünce aaaa diye çığlığı bastı, süpersin valla nasıl da zayıflamışsın kıskandım valla dedi :) Aslında o şişman değil sadece 2-3 kilo fazlası var ama çok dikkat etmediğinden bir türlü veremiyor, benim 11 kiloyu duyunca epey ilgilendi diyetimle :)

Yanımızda sevdiğimiz, kafadengi arkadaşlarımız da olduğundan bol bol gezdik, yedik içtik, keyfimiz yerindeydi yani. Bu sabah korka korka tartıldım ama neyse ki değişiklik yoktu. Korktum çünkü bizimkiler buraların yemeklerine hasret kalmışlar kebaptı, tatlıydı şuydu buydu derken ben de onlarla yedim biraz. Neyse ki bir değişiklik yok kiloda, bugunden itibaren yine eski düzenden devam edicem böylece.

Bu arada T&S i de cumartesi götürüp verdik, bakalım ne zaman gelcek. tamir olunca telefon açıcaklar, bekliyorum. bu arada da yürüyüşlerime devam edicem artık.

Bu arada geçen hafta Candy'cim sobelemişti beni de, en sevdiğim 5 filmle ilgili onları da nihayet bugun yazabilcem artık.

1) Leon

2) Fight Club

3) Trainspotting

4) The Usual Suspects

5) Beautiful Mind

Ben de Lightbaby'cimi sobeliyorummm.

6 comments:

- said...

Ben de bugün yazdım filmleri 5'te 2 tutuyor şekerim. Zevklerimizde benziyor :) Ay yakında sen 65 olup bana yetişicen ben hala aynı yerimdeyim :p

Burcu said...

filmlerimiz yakın tarz filmler buarada ;)özellikle Trainspotting yazdın ya artık 1 numaralı adamımsın :P hehe :P
kilonun deişmemsine çok sewindim zaten dengeli gittikten sonra kesinlikle farketmiyor.sen bu işi kaptın walla.öpüyorum

Anonymous said...

Selicim 69'a çook sevindim:) Şak şak şak! oleeey:) Ben döndüğümde sen 65-66 olacaksın bu gidişle fıstık. Kararlılığın süper. 65 olduğun zaman büyük bir kutlama yapalım:)

seli said...

Butterflycım evet zevklerimiz de benziyomuş valla :) Yok şekerim nerde daha 65, ben 65 olcam sen de 60, sonra ben seni yakalamaya çalışıcam :)

Sashacım sen de benim adamımsın hehehe :)) İnşallah kapmışımdır bu işi, ee ne de olsa tecrübelerinden yararlanıyoruz sashacım, ben de öpüyorum :)

Ferycim, çok sağol canım. Sen döndüğünde hep beraber devam ederiz yine diyete, sonra da beraber kutlamamızı yaparız :)

ChoKingCandy said...

Selicim aynı kaldığına çok sevindim,valla ilk korkarak okudum postunu ama sonradan rahatladım. bu hafta yürüyüşlere dönünce artık gelsin 65ler :) öptüm çokk

seli said...

Candycim merak etme sorun yok şükür :) Öpüyorum ben de.