Kilo Değişimim

Wednesday, April 25, 2007



Herkese günaydınlar,

Dün evde bir sürü işler yaptım, bizim yazlık kıyafetler ve giymediğimiz kıyafetler yatağın altındaki bazada duruyor, ne zamandır oraları düzenlemem gerekiyordu. Hem neler oluyor neler olmuyor diye de merak ediyordum, fırsat bu fırsat deyip hem bazayı hem gardrobu boşaltıp herşeyi bir güzel düzenleyip kaldırdım. Kıyafetlerimi de tek tek denedim :) Geçen yaz üstümden çıkarmadığım 2 pantalonum vardı( çünkü yalnızca onlar oluyodu-44 beden) şimdi nasıl bol geliyorlar anlatamam sanki kocanın pantalonunu giymişim gibi oluyo :) Sanırım artık 40 beden oldum ben, gerçi markadan markaya da değişiyo bu durum, bazı marka 40 beden pantalonlarım hala olmuyor. Hele bir tane pantalon buldum eskilerden, yıllar önce almıştım alırken de kapanıyordu ama feci dardı ben de olsun bunu giymek için zayıflarım deyip almıştım ( bir ara böyle bir olayım vardı, çok dar olsa bile alır zayıflarım derdim, ve tabiki zayıflamazdım o pantalonlar öylece durur hala) bedenine bakarsanız 42 yazıyor, ama pantalonu giyince kapanmıyor ne iş anlamadım! Sonra kesin etiketi yanlış basmış bunlar diye düşündüm. Çünkü 75 kilodayken aldığım pantalonlar 42ydi, şimdi bollaştılar artık.
Eski yazlık elbise ve eteklerimi de denedim, 40 beden elbisem biraz bol ama rahat duruyor, 38 olan elbisemde de bütün hatlar meydanda, biraz daha zayıflamak lazım o elbiseyi giymek için. Yarın falan da biraz mağaza dolaşıcam, almasam da denicem bişeyler maksat hırs olsun :)

Sonra kendimi de ölçtüm dün, bu ay geçen aya göre basenlerden yalnızca 1 cm gitmiş, yürüyüşleri düzenli yaptığım için heralde orta bacak yani dizüstünden 3 cm'lik bir incelme olmuş. Koldan da 1 cm, başka yerde de bir değişiklik yok, ben basenlerde de olur diye düşünüyordum ama şimdilik yok...

Durumlar böyle işte, eski kıyafetleri denicem derken aradan da uzun zamandır gözümde büyüttüğüm bi işi çıkarmış oldum, çok rahatladım :) Bugun de yürüyüş ve T&S yapmayı planlıyorum...

Dün yediklerim/ yaptıklarım:

Sabah: 2 dilim kepek ekmeğe peynirli sandaviç+ şekersiz kahve

ara: 1 muz

öğlen:1 kase nesfit (içine de 1 kuru kayısı doğradım)

ara: 1 elma

ara: 1 tabak yoğurtlu ıspanak yemeği ( aslında öğle yemeği yerine nesfit yemiştim ama saat 3 gibilerde çok acıkınca ıspanak yedim, nasılsa akşam az yicem diye)

akşam: 1 kase domates çorba+ yeşil salata

200 kalorilik T&S

ara: şekersiz yeşil çay

7 comments:

Burcu said...

canım markadan markaya değişiyor bedenler.yabancı menşeyli markalarda genellikle bizimkine göre 1 beden küçüğe girebiliyorsun.özellikle amerikan markalarında.hani bazı etiketlerde ülkelere göre bedenler yazar ya ordan biliyorum bende :)
elbise veya etekler, pantolonlardan 1 beden küçük olabiliyor. ama en güzeli sürekli giydiğin bir marka varsa onda duruma bakmak bence.
bende senin gibi bi çarşı pazar yapmak istiyorum valla.benim yerime de gez ;)öpüyorum

metis said...

harikasın:) istediğin herşeyi giyeceksin bak gör :) ohh gez istediğin kıyafeti dene sen bunu hakettin:) öptüm

Anonymous said...

Selicim gerçektende markadan markaya değişiyor ben mesela birçok yerde 40 giyerken seninde dediğin gibi zayıflayınca giyerim diyip aldığım ve üzerinde 42 beden yazan bir pantolonuma giremiyordum.. Üff dolap dedin beni bitirdin benimde boşaltıp atacağım öyle çok şey varki bu hafta sonu bakacağım artık..

Eski kıyafetleri giyip bol geldiğini görmek ne güzel dimi insanın parçalayası geliyo :)

seli said...

Sashacım doğru bu yabancı markalar insanı bunalıma sokuyo valla, dediğin gibi en güzeli sürekli giydiğin markadan takip etmek aslında. Öpüyorum canım ben de.

Metiscim, sağol canım aslında pek haketmiş gibi hissetmiyorum bu son zamanlarda kendimi pek tembel hissediyorum ama inşallah sonunda daha iyi olucak.

Pinelacım, stres yapma sen de yavaş yavaş halledersin dolapları merak etme acelesi yok :) Eski kıyafetleri deneyince insan inanamıyor dimi, ben bu kadar şiman mıydım inanamıyorum dedim durdum aynaya bakıp bakıp valla. Bir daha hiç o kadar şişmanlamicaz inşallah dimi pinelacım? :) Öptüm canım.

deriella said...

çok iyi gidiyorsun seli aynen devam:) artık kabinde ağlamak yok "aaa ben buna da giriyorum" mutluluğu var. daha da iyi sonuçlar göreceğiz yeter ki yılmadan devam edelim.
çok öpüyorum seni

- said...

Canım bence 40 olmuşsundur artık, ahh ben de eski kıyafatlerime bir girebilsem. En son kilo almaya başladığım dönemde patlatmışıtım güzelim 38 beden pantalonumu. 40 bol geliyor yavaş yavaş 38 e geldim galiba. Bir de o bol gelince bitecek artık kasmıycam 36 die :)

Öpüyorum seni çok

seli said...

Deriellacım, ay evet ya insan kabinde ne sinir olur dimi olmayan bişey olunca üff gıcık bişi valla, inşallah dediğin gibi olur canım. Öptüm.

Butterflycım, ne güzel 38 olunca işin biticek senin, benim daha yol uzun valla, neyse inşallah güzelce bitiricez bu yolu da..Öpüyorum canım.