Kilo Değişimim

Wednesday, November 29, 2006

Başarılı bir günü daha bitirdik. Herhangi bir vukuat olmadı, sporumu yaptım, bol bol suyumu içtim. Ve dün yediklerim;

Sabah (08.00) 1 bardak greyfurt suyu
150 kalorilik T&S
(09.30) 2 dilim kepek ekmeği+2 dilim salam+az yağlı peynir

Ara (12.30) 1 tane müsli bar+ şekersiz sütsüz kahve

Öğlen (14.00) 1 tabak haşlanmış karnıbahar+ 3 yemek kaşığı yoğurt

Akşam(18.30) Az yağlı pişirilmiş bir kase mercimek çorbası+ az zeytinyağlı yeşil salata

(19.30) 300 kalorilik T&S

Ara (22.00) 1 greyfurt

Gün boyunca 2 lt su

5 comments:

Kertenkele said...

Ben seninle de hemen hemen ayni kilolarda sayilirmisim. Yani sen beni 6 kilo sollamissin ama olsun. Yetisirim ben sana:) Artik seni de cok yakindan takibedecegim. Kader arkadasim:)

seli said...

Selam Guffy evet kilolarımız yakın, ve hedeflerimiz de yakın önümüzde uzuuun bir yol var, birbirimize destek olarak bitirebiliriz inşallah, kader arkadaşım :)

deriella said...

selicim süper gidiosun:) bn cumadan beri acayip bozdummmm:( nası toparlıcam bilmiorum

- said...

Canımmm hiçbirşey yememişsin yaaa, nerde et nerde protein?? ben haşlanmış karnabaharı salata niyetine yiyorum valla. Yanına mutlaka ızgara tavuk, köfte...Aç bırakma kendini olur mu? Öpüyorum çok

seli said...

Deriellacım ne zamandır yeni post da yazmadın zaten merak ettik seni, hadi daha fazla diyeti bozmadan aramıza dön...

Butterflycım, dün akşam et yedim merak etme :) Karnıbahar yediğimde ama hiç aç hissetmiyodum ki kendimi genelde öğlenleri daha pratik şeyler yemek işime geliyor, tek başıma etli metli sofra hazırlamaya üşeniyorum, anca akşamları işte. Yine de sağol uyardığın için, öpüyorum ben de.