Kilo Değişimim

Tuesday, November 14, 2006

Please Help!



Ya evet ya biri bana yardım etsin!
Bu sabah çok sinirim bozuldu çünkü :( Aslında önce dünden başliyim, bu arada bundan sonra her sabah bir gün önce yediklerimi yazıcam çünkü sonra karışıyo ve ben planladıım gibi yiyemeyince dün aslında şunu değil de bunu yedim falan diye yazmak zorunda kalıyorum her seferinde.

Dün sabah kahvaltıdan sonra öğlene doğru annem aradı, teyzeme gidicekmiş sen de gel falan dedi. iyi dedim ben de, planladığım mantar salatasını daha yapmamıştım karnım da henüz acıkmadığından 1 portakal yiyip düştüm yollara. Tabi bu arada yürüyerek gittim, 1 saat kadar yürüdüm. Teyzeme gittiğimde çay faslı başlamıştı zaten. ben yalnızca bir kupa çay ve küçük bir bisküvi yedim. Diğer bütün teklifleri (börekler, kekler) reddettim. Ha bir de form çayı içtim orda, eve gittiğimde hemen etkisini gösterdi :) Mutlu oldum tabi, çünkü sonra akşamüstü tartıldığımda 78,5 dum, tamam dedim yarın gene 78 demek ki. Akşam yemeğinde Nilay'cımın önerisi üzerine salata ve yanında bir kase çorba içtim. Yemekten bir süre sonra da başladım T&S yapmaya, dün sabah 150 kalorilik yapmadığım için kendime kızdığımdan akşam daha çok yapıp yine 400 kalori hedefimi tutturdum. Gün boyunca bol bol suyumu da içtim.

Spordan sonra "Binbir Gece" yi izlerken, hafif hafif karnımın acıktığını hissettim, dün herhangi bir süt grubu tüketmemiştim bi tane meyveli yoğurt yiyeyim bari deyip bi de yoğurt yedim. (Bu arada bu dizinin geç saatte olması da kötü, normalde olsa bişey yemeden yatardım ne güzel ama uyanık olunca açlık sinyallerine cevap vermem gerekti tabi)

Sabahleyin tartıldığımda gene 79, gene 79! Şekilden şekle girsem de, tartının yerini değiştirsem de napsam da 79 u değiştiremedim ya gıcık oldum! İşte bu yüzden de çok moralim bozuldu, sonuçta bu 70 ve üstü kilolar çok yerleşmiş kilolar değil,son bir yılda hızla gelip üzerime yapışmış kilolar. O yüzden bunları daha hızlı veririm sanıyordum. Daha 79den 78 e geçerken bu kadar kasarsa bu bünye,70lerden nasıl kurtulup 60a gelicem ki? Önümde çoook uzun bi yol var ama daha en başında bu kadar dikkat etmeme rağmen böyle takılırsam durum biraz zor gibi :( Hayır anlamadığım daha önce o kadar abur-cubur, tatlı,çikolata yiyip bir de hiç spor yapmazken 80sem, şimdi bu kadar spor ve abur-cubur yemememe rağmen aradaki fark yalnızca bir kilo mu ya,bu mudur yani?!

İşte sabahtan beri aklımda bunlar var, ama devam ediyorum tabiki, sadece moralim bozuldu ve olanlara bir anlam veremedim. Sabahleyin yine 2 dilim kepek ekmeği ve yarım yağlı kaşar ve bir fincan nescafe içtim. 150 kalorilik T&S yaptım. Öğlen ve akşam yediklerimi yarın yazarım...

9 comments:

- said...

Canım canını sıkma, tartı ile böyle mücadele etmek gerekiyor işte.O rakamı takmayıp inat edenler başaranlar benim gibi ulan o kadar çabalıyorum yine veremiyorum yine veremiyorum diyenler çuvallıyor.Tartı ne gösterirse göstersin inatla devam etmek bozmamak, kaçırmamak lazım.Tabii bu söylediğim biraz zor, diyet aslında psikoloji işi.79a inmen zor oldu ama belki arada çok daha kolay kilo vereceksin.Moral bozmak yok, öpüyorum

deriella said...

selicim,
sıkıcı biliyorum ama yediklerini bir süre sabh,ara-öğle... seklinse düzenli yazsan belki de az yiyosun vücudun direniyor. biliyorsun az yiyerek de verilmez. belki de dirençli bir dönemde vücudun kiloya karsı. motivasyonunu düsürmemek için bir kaç gün (5 gün fln) tartılmasan.
sinirlerini bozma lütfen ya ztn sinir bozucu bi süreç v ikimizin de uzun bi yolu var lazım bize bu sinirler:)
sevgiler

Bng.U said...

Hepimiz yaşıyoruz cnm bunları.. Çok az yemek de kilo vermeyi zorlaştırıyor. Bi öğünleirne dikkat et bakalım biraz değişiklik de yap belki değişir.
Ben de bi ara yiceklerimin planını yazıyordum ve ona uyamadığım için dün bunu yicektim ama şunu yedim diye yazıyodum sonra bıraktım. Dün ne yediğini yazman daha ii..
Sıkma hiç canını. Eninde sonunda direnç noktaları kırılıyor..
Kolay gelsin ;)

seli said...

Butterflycım, sen mi çuvalladın,pes diyorum! Bak ne güzel kilo verdin,şimdi biraz takıldın ama bana söylediklerin senin için de geçerli. İnatla devam edip vericez inşallah. öpüyorum ben de...

Deryacım, tartılmamak iyi fikir de insan merak ediyo işte :) Sen epey verdin 60lara az kaldı, benim yolum daha da uzun :( Neyse sabırla devam edicez inşallah. seni de öpüyorum sevgiler...

deriella said...

selicim bn de 77,5 ile basladım anlıorm seni. öncelikli hedefin 75 olsun yakınız birbirimize ikimizin d yolu uzun ve bayaa bi muddet diyete kusme luksumuz yok bu yuzden. sabret yanlış yaptıgın yeri bulucan (belki yanlıs bile yok gecicic bi durum) direnç kırılcak ve inicen sen d. öncelikle 75,sora da 69'a doğru yol alıcan. ama sinir bozma bnce sık tartılmak takıntı yapıyor hftada max. 2 kez tartıl. bunlar nacizane grüşlerim senin için en iyisini sen bilirsin tabi ki.tek bildiğim ztn zor olan bi dönemi çok tartılıp takıntı haline getirerek,bedenimizden daa da nefret ederek,sürekli diyeti düşünerek daha da zorlaştırmamamız gerektiği.
çok öpüyorum ve yürekten innıyorum ki çok çok gzl sonuclar alıcaksın
sevgiler

Lighter-N said...

Selincim biraz proteini arttır derim naçizane fikrim olarak..Yapabiliyorsan sabahları 3 gün filan haşlanmış katı yumurtayla başla güne, hem şekerin dengelenir hem de metabolizmayı hızlandırır....

seli said...

ccc'cim haklısın belki biraz yediklerimde değişiklik yapmalıyım, proteini arttırmak gerek belki de biraz. İnşallah dediğin gibi olur,zaten seni örnek alıyorum kendime :)

Derriellacım, zaten ilk hedefim 75 (yılbaşına kadar) inşallah dediğin gibi berabercene istediğimiz kiloya ineriz :) Tamam daha az sıklıkta tartılmaya çalışıcam. Cesaret veren güzel sözlerin için çok çook teşekkürler canımcım :)

Lighter-N, söz yarın sabah güne haşlanmış yumurtayla başlıyorum hadi bakalım :) Sağol önerilerin için...

Girls On Blog said...

Deriella...bana da diyetisyenim genel bir konuşma sırasında söylemişti bazı metabolizmalar başında direnirmiş kilo verişine...bazısı da 3-4 hafta sonra(genelde yaygın olan bu galiba)
Sen dayan biraz..sonra eminim patır patır iner baskülde rakamlar:)

seli said...

Girls on blog, inşallah dediğin gibi olur bakalım işte dayanmaya çalışıyorum :) Çok sağol mesajın için..