Kilo Değişimim

Monday, November 13, 2006

Dün ve bugün

Pazar sabahı tartıldığımda yine 79 dum ama moralimi hiç bozmadım çünkü bir gün önce 78 e yakın birşeyler görmüş olmam 78 in habercisi diye düşündüm. Dün sabah pazar sabahı olmasından dolayı kocayla mükellef bir kahvaltı yaptık. Mükellef dediysem eskisi gibi çok yemedim tabi ama uzun uzun güzel bir kahvaltı oldu. Hatta öğlene yakın olduğundan brunch bile oldu diyebiliriz. Koca uyurken ben uyanıp sabah sporumu da yapmıştım zaten. Öğleden sonra saat meyve, akşam da kocanın eseri olan et soteyi yedik. Yanında da yoğurtlu patlıcan salatasıyla benim için bir ziyafetti. Yemekten sonra yine T&S tabi.

Ve bu sabah tartıldığımda tekrar 78 i gördüm böylece :) Hem de bu sefer tam 78 öyle küsuratı falan da yok :) Mutluyum, olucak bu iş inşallah...

Bol bol su içiyorum tabi diyete başladığımdan beri. Normalde ben gun boyunca anca bir bardak suyla yetinirken, şimdi 2,5 lt suyu kesin içiyorum ve hiç zorlanmıyorum. Özellikle spor yaparken çok fazla susuyorum ve arada mutlaka su içiyorum.

Gelelim bugunun menusune;
Sabah uyanır uyanmaz 2 kuru kayısı ve 1 bardak su içtim.

Arkasından 150 kalorilik T&S

sonrasında da bir kase yarım yağlı sütle beraber nesfit yedim.

Öğlen gibi lahana kavurması ( lahanayı ince ince doğrayıp,bir tencereye alıyorum kısık ateşte üstüne limon suyu ekleyip, biraz tuz ve biraz da pul biber ilavesiyle yavaş yavaş pişiriyorum. normalde de severim zaten lahana o yüzden bunu yemek zor gelmiyor) yapmıştım,onu yoğurtla beraber yerim. Akşama da ne yerim bilmiyorum, bakalım göricez. yarın yazarım yine...

5 comments:

deriella said...

küsuratsız kilolar acayip gaza getirir beni aynı etkiyi sana da dilerim ve tebrik ederim.
sevgiler

seli said...

Teşekkür ederim derellacımm, sevgiler...

Nilay said...

Selincim, bak ne güzel gidiyorsun, azimli arkadaşların hep yanındayım. İsteyen azim eden arkadaşlar hep zayıfladıi sen de istediğin kiloya ineceksin. Spor ve su kesinlikle bırakılmaması gereken iki şey. Aynen devam et. Yalnız sabahları bir kase nesfit çok fazla yani 3-4 dilim ekmege denk gelir haberin olsun. Onun yerine yarım kase nesfit yiyebilirsin ,yarım su bardağı sütle beraber. Sonra da bir aktivia yersen çok doyarsın ama gün içerisinde başka yoğurt yememek kaydıyla çünkü yoğurtta karbonhidrat demek ;)

seli said...

Nilaycım inşallah inşallah ve bi daha inşallah :) Madem nesfit öyle 3-4 dilim ekmeğe denk ben onu azaltiyim veya hakkımı ekmekle tüketeyim, iyi oldu bak sen bunu dedin. Gün içinde yoğurt çok arıyorum çünkü haşlanmış brokoli ya da diğer sebzeleri yerken yoğurtsuz pek gitmiyo be nilay ;) Öpüyorum seni...

Nilay said...

HAslanmis brokoliyi ben daha dun yedim :) Onu istersen su sekilde yiyebilirsin. Bir yemek kasigi ketcabi, bir yemek kasigi mayonezle karistir. Icine tuz ve karabiber at karistir. Sonra brokolileri bu sosa bandirip ye. Muthis oluyor :) Hem de sos cok oluyor iki kisiye rahat rahat yeter :)