Kilo Değişimim

Tuesday, November 14, 2006

Karbonhidrat bombası!


Dün biraz sapıttım sanki! Öğlen lahanamı yemiştim ne güzel, akşamüstüne doğru kahvemi içerken şu 9 kat gofretler var ya 1 tane ondan yedim kahveyle beraber! bir paket değil yanlış anlaşılmasın küçük minik bi dikdörtgencik! Neyse seli dedim olur arada böyle devammm, akşam yemeği için kocaya pilav yapıcaktım, ben de yiyebileyim diye esmer pirinçden yaptım pilavı. hiç yağ koymadım, pişerken biraz da bezelye koydum içine pek güzel oldu.
akşam yemeği niyetine pilav ve salata yedim. yanlış oldu, keşke öğlen pilav akşam lahana yeseydim dimi ama! sabah tartıda hemen belli etti kendini yine 78-79 arası bi yerde. üff bi de şimdi bir kabızlık durumu başladı :(

sabah uyandığımda da nedense kendimi hiç enerjik hissetmiyordum T&S yaparken 100 kal. zor yaptım, dayaniyim de 150 yapiyim dedim ama yok olmadı :(
Tembel seli!
öğleden sonra yürüyüşe çıkıcam, 1 saat falan yürücem ceza bana!
akşam da T&S i gene 400 kaloriye tamamlamam gerek!
kahvaltıda 2 dilim ekmek ve yarım yağlı 2 dilim kaşar yedim. yanında şekersiz sütlü nescafe.
öğlende mantar salatası ve 1 portakal
akşam için de haşlanmış karnıbahar ve yeşil salata yemeyi planlıyorum.

Bir de bu akşam kanal d de binbir gece var, yeni favori dizim :)

8 comments:

- said...

Selincim merhaba, ben seni linklerime eklemeyi unutmuşum kaç gündür okumamışım özür : (( Kocayla şunu yaptık bunu yaptık diyorsun ya çaok kıskandım.Ahhh ahhh sadece 2 ayım kaldı biraz daha sık dişini butterfly (kendisi şu an askerde de :( ).

Bence pilav ve bir küçük adet gofrette hiçbir sorun yok ama bana biraz az yiyorsun gibi geldi.

Bu arada Binbir geceden bende bahsettim bugünkü postumda.Bu sabah beni oradaki kıza benzettiler de.Çok mutlu oldum : )))Benim bloga da beklerim.Öpüyorum...

Lighter-N said...

Selincim merhaba!Sayfana ccc'nin bloğundan ulaştım, spor olayında çok iyi gidiyorsun bence devam et ve de yoğurt ve sütü biraz arttırabilirsin bence de......Başarılar

Nilay said...

Selincim uzulme, kabizliktan hersey olur. Bir de lahanayi sindirmek zordur zaten :) Bir bardak sinameki cayi ic kabizlik hissedince. Ekmegi de kepekli yersen cok daha yardimci olur sindirim icin. Binbirgece yi ben milliyetten okudum, cok tutulan bir diziymis galiba. Burada hic birseyi seyredemiyoruz.

Nilay said...

Sut grubunu artirma. Gunde mutlaka bir su bardagina denk gelecek kadar ya sut ic ya da yogurt ye. Cunku yogurt ta karbonhidrat ;) Onun yerine aralarda meyve ve beyaz az yagli peynir tavsiye edilir :)

seli said...

Butterflycım, üzülme bu günler de gecicek benim esim de evlendikten sonra yaptı askerliğini o yuzden seni çok iyi anlıyorum aslında. son zamanlar yaklaştıkça insan iyice sabırsızlanıyo, ama inan bana 2 ay geçip de kocaya kavuştuğunda bu günleri birdaha hiç hatırlamayacaksın. Allah başka ayrılık vermesin diyor ve diyet konusuna dönüyorum :) Az mı yiyorum niye o zaman oynadı bu tartı gene, bi de az önce tartıldım akşamın bu saati 78,5 du,demek ki yarın sabah 78 i görcez gene. Binbir gecedeki kız çok güzel, sen de fıstık gibisin demiştim :)

Lighter-n hoşgeldin :) bu sabah T&S 150ye tamamlayamadığım için kendime kızdım ve 1 saat yürüdüm, akşam yemekten sonra da T&S yapcam gene. Çok sağol yorumun için, her zaman gel :)

Nilaycım, lahana konusunda haklısın aslında :) hala sindiremedim!!! ekmeğim kepekli aslında,sabahları kuru kayısımı da yiyorum ama du bakalım bekliyorum. sinameki çayı yok evde, en kısa zamanda edinmeliyim ondan. süt grubu için, 1 bardaktan fazla yemiyorum zaten yoğurt. Brokoli önerin güzel aslında da mayonez diyosun, mayonez çok yağlı değil mi?

Herkese güzel yorumları için çook çok teşekkürler, desteğiniz çok güzel...

deriella said...

selicim,
olayın içinde karbonhidrat var ya nilay'ın müdahele edeceğini biliyordum:)) onun uyarılarıyla proteinle barıştım ben de. esmer pirinç azim örneği bence kolaya kaçmamış esmer pirinçten yapmışsın pilavı tebrik ederim. öpüyorum çok kolaylıklar diliyorum

Anonymous said...

selin bence gayet iyi gitmişsin yahu..bir tanecik küçük gofretle bozulmaz o diyet sen merak etme :)Spor işi ise süper keşke bende o kadar yapabilsem bence hiç pes etmeden devam :)

seli said...

Deryacım, esmer pirinç gerçekten azim örneği çünkü o pişene kadar insan çatlıyor! Yahu bir pilav bu kadar mı geç pişer :) Ben de seni öpüyorum...

Pinkycim,valla bugunku postta yazdığım gibi moralim bozuldu ama devam ediyorum, inşallah becerebilirim.Çok sağol mesajın için...