Kilo Değişimim

Friday, November 10, 2006

Vee yediklerime gelince...

Butterfly yorumunda yediklerini de yazarsan daha iyi olur demiş, evet bence de böylece kontrol altında oldugumu da hissederim hem :)

Dediğim gibi 31 ekimden beri diyet yapıyorum. Aslında amacım şu şok diyetlerden yapmak değil, çünkü biliyorum ki o şok diyetlerden sonra insan normal yeme düzenine geçince bütün kiloları geri alıyor. O yüzden önemli olan sağlıklı bir beslenme düzeni oturtabilmek.

Benim içinse en önemli şeylerden biri en çok tükettiğim abur cuburları ve her yemekten sonra yediğim tatlıyı kesebilmekti. 1,5 haftadır iyi gidiyorum, maşallah....
Bu arada spor olayım hiç yoktur, 2 sene önce 1 yıl boyunca düzenli olarak gym e gittim, o sıralarda 63-65 civarinda geziniyordum. Bırakınca da gelsin kilolar :(
Gecen hafta diğer blogları gezinirken şu meşhuuuur T&S i duydum, neymiş diye araştırırken hemen edindim tabi bi tane :) Son 3-4 gundur düzenli bir şekilde sabah-akşam olmak üzere T&S yapıyorum. Eeee kararlıyım dedim ama :)

Gelelim bugun yediklerime;

Sabah kalkar kalkmaz 2 tane kuru erik yiyip üstüne 2 bardak ılık su içtim.
Hemen arkasından 150 kalori yakacak şekilde T&S yaptım. (Ben biraz yavaşım ama, 45 dakika falan sürüyor benim için bunu yapabilmek. neyse canım acelem yok sakin sakin yapıyorum işte)
duşumu da aldıktan sonra 2 dilim esmer ekmek, krem peynirli
şekersiz bir kupa kahve
öğlen yemeği saat 12de
haşlanmış brokoli, yanında bir küçük kase yoğurt (yoğurdun içine lezzet versin diye nane, pul biber falan koyuyorum güzel oluyor tavsiye ederim)
saat 15 de şekersiz sütlü bir fincan daha kahve içtim
ve şu an saat 17 karnım biraz acıkmıştı bi meyveli yoğurt yesem mi diye başlayıp 2 kaşık aldıktan sonra bıraktım, canım istemedi.
akşama da büyük bir kase az yağlı salata yemeyi planlıyorum.
son 3 gundur akşamları T&S yapıp arkasından büyük bir kase salata yiyorum.
Akşamları da 250 kalorilik T&S yapıyorum eder size toplamda 400 kalori, hadi bakalım :)

Öyle diğer arkadaşlar gibi 1000 kalori beni aşar, belki ilerde....

2 comments:

Bng.U said...

Harika gidiosun. Buraya yedikleirni yazarak kendi kendini konrtol etmiş olursun. Dönüp baınca yanlışları dzeltme şansı daha iyi oluyor.. t&s için 1000 kalori çok aşırıya kaçıyor. ben uzun bir süre yaptım ama şimdi gereksiz görüyorum. az olsun düzenli olsun ama mutlaka olsun. bir de imkanın varsa yürü derim.. 45 fklık bir yüryüş inanılmaz fark ettiriyor. Kilo vermeyi hızlandırıyor. Bi ayaklanim ben de başlıycam. Bu kez kafaya çok fena koydum 57-58leri ;)
mucuu

seli said...

Ccc'cim çok teşekkürler çok güzel moral veriyorsun valla. Ama benim de bugun için harika haberlerim var o da az sonraki postta olacak :) Yürüyüş olabilir aslında imkan da var ama yağmurdu, soğuk havaydı derken insana zor geliyo :(