Kilo Değişimim

Saturday, November 11, 2006

İyi Gidiyor

Çok mutluyum bu sabah, çünkü sabahleyin tartıda 78-79 arası ama 78 e yakın bişeyler çıktı. Digital tartım olmadığı için tam rakamı göremedim tabi, ama yine de çok sevindim. İnsanın emeğinin karşılığını görmesi çok güzel...

Dün akşam son anda planlarda değişiklik oldu, bir arkadaşlar arayınca kocayla oraya gittik. İkram edilen elmalı tart,çikolata ve kolayı rejimde olduğumu çaktırmadan kibarca reddettim. Şimdi öyle herkese söylemiyorum diyetteyim diye, biraz kilo vereyim de ondan sonra. O yüzden de bu blog süper, hem içimi de döküp rahatlamış oluyorum :)

Her neyse akşam kocaya nohut yemeği ve pilav yaptım, kendime de büyük bi kase salata. ben salatama yağ koymadım bu sefer onun yerine yarım avakadoyu ezip salatama ekledim, öyle de güzel oldu. Yemekten sonra arkadaşlara gittik, benim spor kaldı tabi. Neyse ki 11 gibi eve döndüğümüz için bir taraftan kanald de Beyaz'ı izleyip bir taraftan da planladığım gibi T&S imi yaptım, yine günlük 400 kalori hedefini tamamlamış oldum böylece.

Bu sabah da kahvaltı yine dünkü gibi, 150kalorilik T&S yaptım. Öğlen yine haşlanmış sebze tarzı şeyler yerim, akşama da mantarlı tavuk sote yapiyim diyorum yanına da salata. Böylece et de yemiş olurum. Yarın akşama da yemeğe kocanın arkadaşları gelecekmiş. Bişeyler hazırlarım ama kendim yemem artık napalım. Zaten şu an evde o kadar çok abur cubur var ki, hepsini de koca aldı dun marketten, neymiş evde bulunsunmuş. Dondurmalar, cipsler,çikolatalar, bisküviler niyeti bi bozsak tamam yani! Allahtan ki hiç canım istemiyor çok şükür! Aslında koca da kilolu sen de yeme beraber diyet yapalım diyorum, hiç takmıyor beni. Ve bu kadar yemeye 3-4 kilo vermiş nasıl oluyosa?! Herkesin bünyesi farklı işte, neyse canım napalım biz de vericez işte....

5 comments:

deriella said...

bunları reddetmen zihninde bittiğini gösteriyor bence:) tabi dvamlılık şart
devamını diliyorum
sevgiler

seli said...

Deriellacım evet şu an itibariyle bitti ama inşallah devamı da gelir de bu kilolar da geldiği gibi gider...Teşekkürler yorumun için.
Sevgiler,

Nilay said...

Selincim hosgeldin oncelikle:)
ERkekler boyle maalesef metabolizmalari cok iyi calisiyor. Eve mumkun oldugunca aburcubur birsey sokmamaya calis. Neme lazim tehlikeli seyler bunlar:) Bir de mantar sebze grubuna giriyor. Et te yiyebilirsin, pilav da. Herseyi yiyebilirsin salatayi ana yemek yerine yardimci yemek olarak yersen daha keyifli olur senin icin. Herseyi olcusuyle yiyince, dengeli beslenince zaten ideal kilona kendiliginden iniyorsun ;) Mesela bizim icin ana ogun ogle yemegidir. Ben oglenleri mutlaka salata, mutlaka pilav, mutlaka et, tavuk ya da balik yiyorum. Hem cok doyuyorum hem de lezzetli ve sicak yemek te yemis oluyorum. Bu da bir oneri..

seli said...

Nilaycım mesajın için sağol, aslında haklısın ama alışkanlıklar... En güzeli öğle yemeğinde yemek tüm bu dediklerini, bakalım belki haftaiçleri kendi düzenimi o şekilde oturtabilirm. Daha akşam yemeğimi yemedim, mantarlı tavuk sote pişti, yanına bi de çok az yağlı sebze çorbası yaptım bi de salata e daha ne olsun dimi ama :) Önerilerine de her zaman ihtiyacım olacaak...

Nilay said...

Bak işte ne güzel mnü hazırlamışsın kendine :) Biz türkler genelde akşam yemeğini ağır yediğimiz için, en bol yemekli olan öğünü akşama koy derim. Böylece evdekiler de yer normal yemek gibi yani. Salata ve su hergün:) Salata yardımcı yemek :) Yazın falan tek başına salata da yeniyor da kışın ben yiyemiyorum ya. İlle sıcacık bir yemek olmalı :)