Kilo Değişimim

Friday, November 24, 2006

Off arkadaşlar ya geçtiğimiz cuma akşamından sonra bende ipler koptu. Hayır öyle diyetimi aman aman bozmuş falan değilim ama çok sinir oluyorum kendime çünkü bu hafta önceki haftalara göre kısmen daha yoğundu ve ben sporumu ihmal ettim, dün çikolata yedim hem de fındıklı,yarım su bardağı bira içtim yanında da 3-4 tane cips yedim, normalde sabah 2 dilim ekmek dışında hiç ekmek yemiyodum dun öğlen yarım sandaviç yedim :(

Sonuç aynı işte kilo almadım ama veremiyorum da deli olucam. Gerçi deli olucak bişey yok bu hafta pek gevşek geçti benim açımdan belki de kilo almadığıma bile sevinmem gerek ama işte ne biliym canım sıkıldı. Bi de uzun zamandır görmediğim bir arkadaşım bize gelicek demiştim ya bana şöyle bi soru sordu hepten tepem attı " Hamile falan mısın yoksa kilo mu aldın?" nasıl yani yaaa????

Çok gıcık oldum işte, bi de önümüzdeki hafta regl de olcam o yüzden de tatlı krizleri hat safhada! Sabahları kuru meyveyle bastırmaya çalışıyorum bu isteğimi.

Diyete başlayalı 3 hafta oldu, bu hafta hariç haftada 1 kilo vermiştim ne güzel bu hafta olmadı çok sinir oldum :(

Dün yediklerimi de yazayım;

Sabah: 2 dilim kepek ekmeği+ tavuk füme
1 bardak taze sıkılmış greyfurt suyu

öğlen: yarım kase salata+yarım peynirli domatesli ve de zeytin ezmeli sandaviç+1 diet cola

akşam: 2 yemek kaşığı yağsız makarna
3-4 yemek kaşığı baharatlı et sote
yarım su bardağı bira
3-4 adet cips
4 kare fındıklı çikolata :(

Spor da yok üstelik :(

4 comments:

- said...

moralini bozma kötü gitmiyorsun, zaten her hafta 1 kg gidecek diye birşey yok.Keşke öyle olsaydı, bazı haftalar daha az baz haftalar daha çok vereceksin.Aşırı bozmamışsın canım biraz sporla halledersin.Öpüyorum seni...

seli said...

Canım Butterflycım sağol :) İnşallah öyle olur, ben de seni öperim iyi haftasonları...

deriella said...

seli bu denli sinir bozacak kadar bozmamışsın bnce. ayrıca günde 2 dilim ekmek çok az deil mi? diyetisyen bana ilk basladığımda günde 6 dilim vermişti 2,5 ay sonra 5 dilime indirmişti. sen bilirsin tabi de aklında bulunsun.
kolay gelsin
sevgiler

seli said...

Deriellacım ben normalde de çok ekmek yemezdim, akşamları yesem yesem belki 1 dilim yerdim ki çoğu zaman onu da yemezdim benim olayım tamamen abur ve cuburdu o yüzden kahvaltıda 2 dilim alışkanlığımı devam ettireyim istiyorum.

Kendini kandırmacım çok sağol güzel yorumun için, haklısın kilo almamayı kar saymak gerek aslında...

Sevgiler,