Kilo Değişimim

Tuesday, November 28, 2006

Geriye sayım...

Geriye sayıma başladık, yılbaşına az bir zaman kala hedeflediklerimizi tutturabiliriz inşallah, sıkı bir şekilde yola devam!

Dün yediklerim:

Sabah (08.00) 1 bardak taze sıkılmış greyfurt suyu (yeni favorim)
hemen arkasından T&S (150 kal)
09.00 2 dilim kepekli ekmek+peynir+2 dilim salam

Öğlen (12.30) 1 muz
ara (17.00) 1 meyveli yoğurt+7-8 tane fındık (dün öğlen yemek yemeyip arayı da uzun tutmakla hata ettim ama fırsatım olmadı)

Akşam(18.30) 3-4 yemek kaşığı az yağlı taze fasulye
3 yemek kaşığı esmer pirinç pilavı
yeşil salata
2 yemek kaşığı da patlıcan salatası

T&S (250 kal)

Ara (21.30) yarım elma

5 comments:

- said...

günde 400 cal. T&S çok iyi canım, hergün yapabilmek süper.Ama ben hergün yapamıyorum bu aralar biraz fazlalaştırdım sadece, normalde haftada 3 kez filan yapabiliyorum.Olsun yine de en azından spor yapıyorum eskiden sadece rejimle zayıflamaya çalışırdım :( Hadi bakalım az kaldı yılbaşına, umarım herkes hedeflerine ulaşır...

Anonymous said...

merhaba selin, kilo sınırı konusunda kendi rekorumu kırınca yine diyet zamanının geldiğini anladım ve nette turlarken günlüğüne rastladım. sanırım sağlıklı beslenme ve diyet konusuyla bu kadar ilgili olup uygulamada bu kadar aciz kalan çok az insan vardır. neyse kilolarımız yakın olduğu için seni izlemeye karar verdim. diyette dayanışmanın ne kadar önemli olduğunu öyle iyi biliyorum ki. ben bir tür karbonhidrat ağırlıklı diyete başladım. detoks için lahana çorbası yaptığını okuyunca imdat dedim. her haliyle bayıldığım lahanayı ancak bu kadar iğrençleştiren bir tarif olabilir. ender saraç genelde böyle diyet yapanlara işkence olsun diye tarifler icat eder. bence diyetisyenler şişmanlardan nefret ediyor. sakın yapma ve yeme. diyet eğer sevmediğin şeyleri yemek zorunda kalırsan motivasyonunu kıran ve hayatı zindan eden bir şey. kendine işkence yapma. tam pirinçli, soğanlı, kerevizli, az zeytinyağlı bir kapuska da pekala aynı işi görebilir. ayrıca lahana salatası da bence daha işlevsel, detoks açısından. arada sana yazmak istiyorum. eğer başarırsan ben de başaracağım. o nedenle sakın yılma, çünkü hemen arkandayım. sevgiler. alice

seli said...

Butterflyım evet ben hergun yapıyorum 400 kalorilik T&S, geçen hafta işte öyle bi düzensiz olduğumdan yapamadım sadece. Daha çok ya da tek seferde yapabilmeyi isterdim ama çok yoruluyorum. Sen süpersin ama bu konuda bi de ccc :)

Merhaba Alice, yorumunu büyük bir zevkle okudum. Öncelikle bu güzel, destek veren mesajından dolayı çok çok teşekkür ederim. İnan çok mutlu oldum. Haklısın diyet yaparken psikolojik destek çok çok önemli, ben de bu blogları keşfettiğimde burdaki insanların birbirlerine nasıl destek verdiğini görüp hayran kaldım. Tek başıma 3 haftada 3 kilo verebilirmiydim bilmiyorum, burda paylaşmak çok daha güzel. Cumartesi 77 ye düştüğümü görünce hemen kızlarla paylaşmalıyım düşüncesi geçti aklımdan.
Lahana çorbasına gelince haklısın daha iğrenç bir tad olamazdı heralde, zaten o yüzden devam edemedim, ki diğer postlarda da belirtmişimdir lahanayı çok severim. Haklısın tam pirinçli kerevizli bi kapuska denemeli eminim tadı çok çok güzel olacaktır. İnşallah hep birlikte başarıcaz, ilk defa kendimi bu kadar kararlı hissediyorum. Lütfen arada sırada yaz ve kendi kilo durumundan da bahset.Sevgiler...

Anonymous said...

slm,bloğuna rastladım bu akşam ve ilk günden bugüne okudum, tebrikler 3 kilo gitmiş bile..bende yarın başlıyorum diyete...umarım başarılı olurum..hepimize iştahsız günler :)) Bende şu 7 kilo fazlamı versem tam süper olacak :P

seli said...

Mnks,çok teşekkür ederim. Senin fazlan 7 kiloymuş bişey değil eminim kararlı olursan çok kısa bir sürede kurtulursun o fazlalıklardan. Dur sana gelicem şimdi, sevgiler :)