Kilo Değişimim

Friday, November 17, 2006



Ben dun tartilmicam diye söz vermiştim dimi, şeeeyy gene tartıldım bu sabah gene 78. Tamam artık bu da sabitlendi galiba sırada 77 var, tabi şu haftasonunu kazasız atlatırsam. Artık diyetteyim yemiyorum diyorum herkese bu haftasonu da öyle yaparım. Bu gece rüyamda anneme gidiyordum annem bir sürü yemekleri dayıyordu önüme ben de diyette oldugumu unutup hepsini yemişim, yemek bitince diyette oldugumu hatırlayıp. Zar zor 2 kilo verdim zaten onu da geri aldım şimdi diye sinirleniyordum! Bir uyandım ki rüyaymış :) E tartiliyim bari dedim ben de :)) Sanırsam bir tarafım açık kaldı gece :)

Dün yediklerimi yazmak istiyorum hemen.

Sabah(08.00) 2 kuru kayısı+1 bardak su
09.30 2 dilim kepek ekmeği, light peynir, haşlanmış 1 yumurta, 1 dilim tavuk füme (çok mükellef bi kahvaltı yaptım dün) :) şekersiz kahve
13.15 1 muz
15.30 1 portakal+1 greyfurt
20.30 1 tavuk but+yeşil salata+mercimek çorba
( sabah yumurta yedim diye midir nedir bütün gün hiiiç acıkmadım akşam 7 gibi falan anca açlık hissetmeye başladım, bu sabah yine yumurta yedim o yüzden :) Lighter N'e tekrar teşekkür ediyorum burdan :)

Dün biraz verimsiz bir gün oldu benim için aslında, çünkü hem az su içebildim toplamda gene 1-1,5 lt olmuştur gerçi ama 2-2,5 içiyordum normalde, hem de spor yapamadım pek akşam eve çok geç geldiğimiz için yemek faslı geçe kaldı derken ancak 150 kalorilik T&S yapabildim. Haftasonu da yapamicam ama çok gezip çok yürümeyi hedefliyorum, ordan dengeleriz belki...

Hadi bakalım hepimiz için güzel ve düşük kalorili bir haftasonu olsun!!!!

5 comments:

deriella said...

rüyalarına bile giriyor artık:)) gzl bi haftasonu dilerim ve bozmayacağına eminim;)

- said...

canım ben de çok görürüm öyle rüyalar, mesela 1 haftadır diyetteyimdir böyle çikolataları pastaları götürdüğümü görürürüm sonra bin pişmanlıkla uyanırım.Diyeti bozmadığımı anlayınca sevinirim : ))) Bazen kocişe anlatıyorum dalga geçiyor benimle, uykunda bile kilo düşünüyorsun diyor : ))
hergün hergün spor yapamayabilirsin haftada 3-4 gün de yeter bence.kendini suçlu hissetme sakın.Haftasonu diyeti bozmak yokkkkkkk : )))

Lighter-N said...

Yaaa işte yumurta tavsiyelerim işe yarıyo di mi..Peki tavsiye ediyorum kendim yiyor muyum?Ctesi-pazar hariç yiyemiyorum çünkü evde kahvaltı yapamıyorum:)))

Bng.U said...

bilinçaltımıza öle bi yerleştiki kilo rüyalarda bile görüyoruz:D
pazartesi başlayan diyetler hep haftasonu bozulurmuş.. oysa haftasonu başlanan rejimler uzun süreli olurmuş. Bence yrn sabah haftasonu dinlemeden daha da sık. Böylece bozma derdin olmaz:)
ben de bugün bozdum.. yrndan itibaren yine sıkıcam ;)

seli said...

Deriellacım sorma ya rüyalarda bile rahat bırakmıyor :)

Butterflycım evet evet neyse ki rüyaymış :)haftasonu diyette biraz kaçamaklar olmadı değil :)

Lightercım vallahi yumurta süper tok tutuyo, hergun yumurta yermişim ben şimdi :P

Ccc cim biraz bozuldu diyet ama bozuldu diye de abartmadım, bugun tekrar normal düzenime döndüm...