Kilo Değişimim

Monday, November 20, 2006

Haftasonun Ardından

Herkese iyi Haftalar!

Yorucu ama güzel bir haftasonu geride kaldı. Kaçamaklar da yapıldı tabi, yapılmadı değil. Cuma günü akşama kadar süper bir gün geçirdim, diyet açısından yani, gayet düzgün gitti herşey ama akşam rakı ve balık olayına girdik! Balık ızgaraydı o yüzden problem değildi ama, rakı muhabbeti devam edince bilumum mezeler ve çerezlerle devam etti o akşam. Ertesi gün öğlende reddedemeyeceğim bir börek teklifiyle karşılaşınca yelkenleri suya indirdim ne yazık ki! Ama yerken yine çok abartmadım, ve haftasonunun devamında tamam artık diyet bozuldu deyip abartmadım.

İşte insan evinden uzak olunca ne yazık ki düzeni bozuluyor... Ama çok güzel bir haftasonu oldu benim için. Her gören de sen zayıfladın mı sanki biraz dedi :) O yüzden bu 2 günü kafama çok takmadan yola devam edeceğim, dediğim gibi bozuldu nasıl olsa deyip abartmadığım için de kafam rahat.

Sabah işim olduğu için sporumu yapamadım ama akşam kaldığım yerden devam edicem tabiki. Yarın da Ender Saraç'ın 3 günlük detoks diyetine başlamayı planlıyorum. Bugun çıkıp gerekli malzemeleri edinmeliyim tabi önce.

Tartılma işini de 3 günlük detoks sonrasına bıraktım,cuma sabahı size sonucu bildiririm...

7 comments:

Bng.U said...

ben de haftasonu yedim.. bu sabah tartıldım ve cuma gününe kadar sıkıp dişimi öle tartılıp yazacam bloga. Umarım halledebilirm..
Detokslar işe yarıyor gerçi sürekli gerekiyor öle şeler ama dene bakalım:)
Bizimle de paylaşırsın ;)

deriella said...

gzl anlar yanımıza kar kalıor iki gün diyeti azıcık bozmak o kadar önemli deil bnce:) detoxun sonucunu merakla bekliyorum
sevgiler

- said...

Canım olacak bunlar, bu uzun bir yol unutma.Önemli olan nasılsa bozdum diyip 5 kişinin yiyeceği yemeği yememek.Hani biz diyoruz yaa şu kıza bak yiyor yiyor ama şişmanlamıyor, aslında gerçekten böyle olan birkaç kişi dışında hepsi dengeliyor örneğin öğlen tatlı yedim diyor akşam salatayla geçiştiriyor.Haftasonu sende rakı içtin şimdi 2-3 günlük detoksla, sıkı düzenle o yediklerini eşitleyeceksin.
Sonuçta hayatın boyunca börek yemeyecek, rakı içmeyecek değilsin di mi?
Bu detoksta neler var bizimle de paylaşsana güzelim.
Kolay gelsin.Öpüyorum

seli said...

ccc, detoks konusunda haklısın ama hem fücudu da bi temizliyim istedim :)

Deriella, ben de sonucu merak ediyorum valla :) Haklısın güzel bir haftasonu tatili oldu işte fena mı :)

Butterflycım, söylediğinde çok haklısın diyetten sonra da bu tarz şeyler abartmamak koşuluyla yenecek tabi, zaten dayanamadım az önce tartıldım neyse ki kilo almamışım,sevindim :) Detoksu yarın sabah paylaşırım canım.

deriella said...

seli,
hehe paso tartıdasın:))

Lighter-N said...

Selincim detoks diyetini yazar misin?Biz de bakalım bi, böyle diyeti bozunca 2-3 gün detoks yapmak gerekiyor...

seli said...

Derielallacım yakaladın beni gene :) Napiyim merak ettim :) Ama bu sabah tartılmadım valla bakalım akşama kadar durur muyum bilinmez ya neyse :)

Lightercım bana da mantıklı geldi bu detoks o yüzden başladım bakalım, diyeti de bugunku posta yazdım...