Kilo Değişimim

Tuesday, November 21, 2006

Detoks



Bugün itibariyle Ender Saraç'ın 3 günlük detoks diyetine başlamış bulunuyorum. Normalde bu detokslar bana çok zor gelir aslında ama bunda ilk gün biraz zor diğer günler daha kolay. Bakalım sonucu merakla bekliyorum.

Ama önce dün yediklerimi yazayım:

Sabah: 1 kase nesfit ve yarım yağlı süt,yarım saat sonra sütlü şekersiz nescafe
öğlen: 1 kase (3-4 yemek kaşığı) yeşil mercimek yemeği
akşam: tavuklu sebze çorbası(yağsız, tavuğu küp küp doğrayıp içine bir sürü sebze atıp pişirdim), çok az yağlı yeşil salata
150 kalorilik T&S
bi dee kocanın çikolatasından bir ısırık aldım :P

Gelelim detoksa

1.Gün
Sulu pişmiş gıdalar yenecek
Sabah: Yeşil elma kompostosu (öğlene kadar 2-3 kase ılık olarak içilecek)

Yeşil elmalar küp küp doğranıyor, içine 3-4 adet kabuk tarçın,5-6 adet karanfil,14-15 tane kuru üzüm ve üstünü geçene kadar su konup kaynatılıyor. Hiç şeker yok tabiki.

Öğlen ve akşam: Lahana çorbası

1 lahana,1 soğan,3 diş sarımsak, 1 demet maydanoz, kimyon,zerdeçal,1 tatlı kaşığı zencefil, hafif acı sivribiber ve çok az zeytinyağı ilavesiyle pişirilip blenderdan geçirilip bol bol içilecek.

Gün içinde bol sıcak su, yeşil çay ve rezene içilebilir.

2.Gün
Çiğ gıdalar tüketilecek
Sabah: 2 tane yeşil elma
1-2 tane salatalık (öğlene kadar)

Öğlen: Tepeleme yeşil salata(domates olmayacak)
üstüne de 6-7 kaşık yağsız yoğurt
( sebzeler soğuk yenmeyecekmiş yoksa gaz yaparmış)

akşama kadar 2 saatte bir yeşil elma ve salatalık yenebilir.

Akşam: Hafif haşlanmış kabak (300-400gr kadar) ve üstüne yağsız yoğurt

akşama gene yeşil elma

3.Gün
Sabah: 1 büyük bardak yağsız süt
5-6 tane ceviz içi

arada yine yeşil elma

Öğlen: Haşlanmış kabak ve yağsız yoğurt

arada avuçiçi kadar mozerrela ama ekmeksiz
Akşam: taze fasulye,ıspanak, brokoliden biriyle yemek yapılacak. Çok az yağlı, soğanı ve sarımsağı bol bir yemek.

Ben daha şu elma kompostosu kısmındayım, 2 kase içebildim sadece. Tadı çok fena sayılmaz aslında ama nedense doymak için bişeyler çiğnemem gerekiyormuş gibi hissediyorum hep...

5 comments:

deriella said...

selincim kolay gelsin bu 3 günü gzl atlatacağına eminim.
öpüyorum

seli said...

İnşallah deriellacım inşallah, sonuç iyi olursa hep beraber deneriz artık :) ben de seni öpüyorumm...

- said...

Canım kolay gelsin, bi yere not edelim bizde zamanı gelince yaparız.İşe yarayacağından eminim..
Öpüyorum

seli said...

Butterflycım görücez bakalım sonucu :)

Kertenkele said...

Çok merak ediyorum detoksunun sonucunu. Başarılar.