Kilo Değişimim

Monday, November 27, 2006

Güzel haber



En son cuma günü bu kadar söylenmişken cumartesi sabah tartılmamla gözlerime inanamadım, çünkü 77ye düşmüştüm :) bazen diğer arkadaşlarda okuyorum bünyeyi şaşırtmak gerek falan diye, benimki epey bi şaşırdı galiba geçtiğimiz hafta :) Neyse konuyu çok deşmeyelim ne güzel işte bu hafta da kilo verebildiğime çok sevindim, böylece ilk hedefim olan aralık ortasında 75 kilo olmak sanırım gerçekleşecek :)

Tabi ben de burdan sös veriyim bu ilk hedefi gerçekleştirene kadar tırtıklamak, sporu aksatmak yok. Zaten 2,5 hafta falan var şimdilik görünen bir plan da yok o arada. Düzenli bir şekilde devam edebilirim artık.

Benden haberler böyle işte, herkese düşük kalorili bir hafta olması dileklerimle....

6 comments:

deriella said...

selicim ne güzel haber. tırtıklamasız sporla 75'de görücez seni.
sevgiler

- said...

Canım hadi söz verelim, bitti kaçamaklar.Tamam mı? Sen 75'i ben de 63'ü göreceğiz Aralık ortası.Hadi bakalım...

Öpüyorum seni...

Lighter-N said...

Tebrik ederim Selincim, bi gün bozmaktan bişey olmuyo işte eski düzene devam:)

seli said...

Deriellacım evet inşallah, sonra da hep beraber 60da buluşuruz :)

Butterflycım sözzzz!ben de öperim...

Lighter evet evet eski düzene devam, başka kaçamak maçamak yok :)

Bng.U said...

selicim süper.. 75i de görcez daha aşağıısını da tırtıklamadan sporla illa olcak.Daha güzel haberleirni bekliorumm ;)

seli said...

ccc cim inşallah, hep beraber güzel haberleri paylaşırız inşallah. sağol desteğin için...