Kilo Değişimim

Friday, November 10, 2006

Başlarken...

Herkese merhaba,

Hayatım boyunca hep balık etli oldum, çok zayıf oldugum hic olmadi ama ozellikle son 2 yildir kilo durumum almis basini gidiyor seklinde :( Genelde 60, en fazla 65 civarinda olan ben en son 70li kilolari gormus son 1yildan beri kilo ustune kilo eklemeye devam edip en son 80de durmus vaziyetteyim!

Tartıda 80 i gordugumden beri dikkat etmeye calisiyorum, ama bu rejim isi oyle biseyki insanda hirs olmayinca sonuc pek basarili olamiyor maalesef. Birkac rejim denemem de basarisizlikla sonuclaninca bu basarma hirsi olmadan olmayacagini tamamen anladim. 4-5 sene once nişanım var,gelinlik giyeceğim zayif bir gelin olmaliyim diye hirs yapip 66 kilodan 55 e kadar dusmustum. Yine ayni sekilde bir gaza gelme durumuydu beklediğim...

Gectigimiz hafta aklimda yine diyete baslasam ama nasil gibi dusuncelerle internette gezinirken tesadufen Nilay'in blogunu gordum ve bir cirpida butun blogu okudum. O anda karar verdim ve hemen diyete basladim tabi! Nihayet bekledigim o hirs gelmisti :) Diger basaran arkadaslarin bloglarini da okuyunca benim de basarabilecegime olan inancım arttı. Ben de bir blog acarsam hep beraber birbirimize destek oluruz diye dusundum.

Ve su an 31 Ekim salidan beri diyetteyim, simdilik 1 kilo gitti. Hedefim yeniden 60 kilo olabilmek. Ama oncelikli hedef yilbasinda almanyaya uzun zamandir gormedigim cok sevdigim arkadasimin yanina tatile gidecegimden en azindan 5 kilo verebilmis olmak. Son zamanlarda hizla kilo aldigimdan herkesden ne kadar kilo almissin sozlerini duymak cok uzucu : ( Bu kararlilikla devam edip " ne kadar zayıflamişsin" gibi sozler duymak istiyorum artık....

23 comments:

- said...

merhaba,
ben de bir gazetenin pazar ekinde görmüştüm burayı.Aslında arkadaşlar için kötü benim içinse iyi bir olaydı.Bloglarla tanıştım, bir sürü arkadaşım oldu.Yanlış yaptıklarımı düzelttim o günden beri 4-5 kg civari verdim (ki 2 senedir 1 gr.verememiştim).Baskül ailesine katılmak için Nilay'la görüşebilirsin.
Neler yediğini neler yaptığını da yaz istersen.Sen de başarabilirsin.Kolay gelsin sana, hepimize :p

Bng.U said...

Öncelikle hoş geldiğin.
Verdiğin güzel bir karar olmuş. Başlamak başarmanın yarısıdır derler. Senin de önceden başardığını sölemişsin. O halde şimdi de gayet güsel halledersin bu işi. Desteğimiz bol bol olur bizim sen merak etme :)
Hayırlı olsun diyorum ve çok öpüyorum

seli said...

Butterfly, yazicam hepsini biliyorum ki artik kaciş yok :) Hem sizlere ozenip T&S de aldım hemen :)

cCc, inşallah öyle olur. sık sık desteğinizi görmek beni mutlu edecek...

zayıflama said...

Harika bir diyet sitesi. Tebrik ederim sizleri.

fat block said...

Diyet konusunda çok başarılı yazılarınız var. Tebrikler.

dukkan said...

Selin hanım çok faydalı bir web sitesi. Sağolun.

Kırmızı Bal said...

harika yazı.

dexe şampuan said...

guzel makale

yeşil kahveler said...

tebrikler.

sarımsak çayı said...

bilgiler için tesekkurler.

geciktirici hap said...

bilgiler icin saolun.

red honey said...

teşekkürler

yeşil kahve çekirdeği said...

devamını bekliyoruz

sauna eşofman said...

harika

Alkadays said...

muhteşem bir diyet

Alkali Su said...

en kısa zamanda deneyeceğim

Liposhot said...

güzel yazı

kornişmatik said...

emeğe saygı

geciktirici sprey said...

güzel ..

sarımsak çayı said...

teşekkür ederim

dexe şampuan said...

denemek lazım

Unknown said...

i wanna say svetol good for weightloss , lets try svetol and u will thank for
svetol see ya soon

Unknown said...

teşekkür ederiz güzel bi blog rephair