Kilo Değişimim

Wednesday, November 22, 2006

Detoks Yalan Oldu :P

Çok çabuk pes ettim sanki bu detoks olayında ama biraz yalan oldu! Dün bütün gün çok zor geçti bir kere çünkü sabahki elma kompostosunun tadı eh işteydi ama 2 kaseden fazla içemedim. Bir heves öğleden sonra lahana çorbamı yaptım, onun da tadı nasıl kötüydü nasıl kötüydü anlatamam yani! Bir kere içindeki zencefil çok kötü bir tad verdi, 1 kaseyi zor içtim ve açlıktan kıvrandım. Bir de diyorum ya karnımın doyması için birşey çiğnemem gerek böyle sıvı şeyler bana gelmiyo! Kendim yiyemiyorum diye kocaya pek özensiz yemekler yaptığımdan kendisi son günlerde isyanlardaydı, ona süper bir yemek hazırladım. Servis yaparken de 3-4 tatlı kaşığı pilav yedim :) Ayrıca 1 portakal, 1 avuç fındık ve 2 tane de bisküvi yiyip günü bitirdim.
Bugun 2. günden devam ediyorum. Sabah 1 elma yedim birazdan da salatamı yicem. Bugun düne göre kolay tabi. Ama yarın da sabahtan uzun zamandır görmediğim bir arkadaşım bize yatıya gelicek, muhtemelen yarını da tam olarak uygulayamayacağım için ben yarın normal düzenime döneyim diyorum, bakalım işte bilmiyorum yarınki duruma göre bakıcam.

5 comments:

deriella said...

selicim tam uygulayamıcaksan (zordur tabi lahana çorbası fln) dön normal düzene ki metabolizman ne oluo yahu dmesin. kasma ama kendini öyle aman aman bozmuş da deilsin.
kolay gelsin ve en önemlisi bu senin ASLA güvenini kırmasın
sevgiler

- said...

ya ben artık bu kadar sıkı diyetleri yapamıyorum, eskiden 5 gün sadece elma ile beslendiğimi bilirim.Ama ne kadar sağlıksızmış di mi? Bence normal düzene dön, yavaş yavaş ver kiloları.en güzeli, ne kadar hızlı verirsen o kadar hızlı alıyorsun çünkü.

öpüyorum...

Anonymous said...

ya öyle şeyleri yapması banada çok zor geliyor.eziyet yaw eziyet.Birde insan sevmediği şeyler olunca sanki daha zor geliyor.ben bir yerlerde 2 günlük böle vucudu kendine getirici protein ağırlıklı gayet kalorili bi diyet görmüştüm 2 günlün bii ama 1.5 kilo filan vermek içnidi ister misin öyle birşey?bana haber ver yazayım ona göre sana..öpüyorum

Kertenkele said...

Aslında lahana çorbası, zerdeçal ve zencefil koymayınca gayet içilebilir oluyor. Ben de bir kocaaa tencere, neredeyse bir kazan, sebze çorbasını sırf o 2 baharatın kokusundan dolayı çöpe dökmüştüm. Detoks yalan olmuştu.

seli said...

Deriellacım bıraktım detoksu hatta dun biraz saçmaladım da çikolatalar falan :(

Butterflycım zaten tam uygulayamadığım için kilomda hiç değişiklik olmadı ki!

Pinky gerçekten de çok zor, çünkü normal diyetlerde ara öğünlerde istediğin meyveyi falan tüketebiliyorsun ama bunda öyle bi şansın da yok insan çok acıkıyor :( Yine de senin diyeti de bi öğrenmekte fayda olabilir :) Çok kalorili demişsin gerçi, sonra 1,5 kilo almayalım bi de :P

Guffy, haklısın ben de bir ara zerdeçal ve zencefil koymadan denemiştim öyle daha içilebilir bir tadı vardı ama yine de sürekli lahana çorbası içmek insana fenalık getiriyo bir süre sonra.