Kilo Değişimim

Thursday, November 16, 2006

Daha iyi

Deriella'ya söz vermiş olsam da bu sabah son kez bir tartiliyim dedim ve yine 78 i görüp rahatladım. Tamam artık pazartesiye kadar tartilmicam, söss! Zaten haftasonu Bursa'da olucaz, inşallah diyetimin ucu kaçmazz. Çok çok dikkatli olmalıyım, kritik günlerdeyim...

Neyse dün yediklerimi yazayım hemen.

Sabah(08.00):1 kuru kayısı+1 bardak su
arkasından T&S
09.00: 2 dilim kepek ekmeği+2 dilim yarım yağlı kaşar+1 kupa şekersiz nescafe
12.30: 1 tane haşlanmış kabak+ 3 tatlı kaşığı yoğurt
17.00: 1 portakal+1 muz 15 dakika sonra da bir dilim peynir
19.00: 1 kase mercimek çorbası+yeşil salata
arkasından T&S
22.00 meyveli light yoğurt
gün boyunca 2-2,5 lt su

Bu sabah da Lighter-N in önerisiyle haşlanmış yumurta yedim, ne zamandır yememişim özlemişim de haberim yokmuş :) Sağolasın Lightercım :)

7 comments:

deriella said...

78 seni acyip motive edicek çok sevindim 78 çıkmana. çok da gzl beslenmişsin spor da var:) dvmını dilerim
sevgiler

- said...

İşte böyle canım tartıdaki rakamı takmadan yolumuza devam edeceğiz, sonunda zaten güzel rakamları göreceğiz.
Aman Bursa da dikkat Pazartesi bakalım kaç kilo olacağız??

seli said...

Deriellacım çok sağol, evet evet yeniden motiveyim :) İnşallah haftasonu çok kaçamak yapmammm.

Butterflycım, evet inşallah hep beraber istediğimiz rakamları görüp işte budur dicez sonunda...Dikkat edicem sözz :)

Bng.U said...

Bursaya gidip ipin ucu kaççak die düşünürsen yeme ihtimalin çok yüksek olur..Rahat ol.. Düzenini bozmadan da gidip gel çabucacık iner kilolar ;)
kolay gelsin..

Nilay said...

Bak Selincim haslanmis yumurta ne zamandir yemedim. Bu pazar kahvaltiya hazirlayim ben de :)

seli said...

Ccc cim yok yok kaçmicak inşallah bak bu gece rüyama da girdi dikkat edicem sözz :)

Nilaycım sorma ben de özlemişim de haberim yokmuş, bu sabah gene yedim :)

Lighter-N said...

Walla herkesin cani yumurta istiyomus, ben söyleyince hatırladı herkes, afiyet olsun şekerler:))))))))