Kilo Değişimim

Saturday, March 31, 2007

Cuma Tartılması


Bu cuma günlerini hepimiz tartılma günü ilan ettik ya, pek iyi oldu. heyecanla herkesin bloguna gidip bakıyorum cuma sabahları, kim ne yapmış diye :)

Geçen hafta 70-71 arası birşey göstermişti tartı bu hafta tam 70, haftasonunu düzgün bir şekilde atlatabilirsem pazartesi-salı gibi 69 u görücem galiba. bakalım tabi, inşallah diyelim...

2-3 gündür t&s im yok biliyorsunuz, onun yerine yürüyüşe başladım. dün gerçi çıkamadım ama çıkınca da 5-6 km tempolu bir yürüyüş yapmadan dönmüyorum. Yarın da t&s imi götürücem aldığım yere, bakalım ne zaman geri alıcam...Neyse ki havalar düzeliyo da dışarı çıkmak çok sorun olmuyor.

Dün yediklerim:

Sabah: 2 dilim kepek ekmeğe peynirli,salamlı sandaviç. şekersiz kahve
ara: 1 muz
öğlen: 2 portakal, yeşil çay
ara: 1 avuç fındık,adaçayı
akşam: 6-7 köfte (ama minicikti, yarım parmak kadar :)), salata, yarım kase mercimek çorbası
ara: form çayı, melisa çayı

Herkese güzel bir haftasonu dilerim, pazartesiye inşallah güzel haberler verebilirim size...

11 comments:

Anonymous said...

Bugün ilk yorumları kimselere bırakmıyorum.. Selicim dikkat ediorum her cuma tam rakama gelip pazartesileri -1 e düşüyosun.. Pazartesi 69 görmeye alıştırdım ben kendimi senin için.. 69 haberleriyle bekliyorum seni.. Hafif hafta sonları dilerim öptüm..

seli said...

Ay canım pinelacım ağzından bal damlıyo valla :) İnşallah inşallah ve bi daha inşallah :))

yaramas said...

selicim p.tesiye 69 u görücez ( bu arada 69 yazarken 59 yazmışım düzelttim allah yazdırdı vallaaa :) )

Burcu said...

allaaaam sana 69 bana 59u tez zamanda göstersin inşallaaa tüy bitti dilimizde yaw nedir bu 9lulardan çektiğimiz ahaha..canım tebrikler çok güzel ilerliyorsun yediklerinde aynı şekilde dengeli we sağlıklı ;) öpüyorum seni

metis said...

TEBRİKLER:) O 69 RAKAMINI KEİN GÖRECEKSİN SEN HAFİF HAFTA SONLARI DİLERİM:)

seli said...

Lightbaby, hadi inşallah ama nerdeeee şu an 69 oliyim de bi önce :)

Sashacım sorma valla çektiriyo şu 9lular, ama dur sen görücez yakındır inşallah..

Metiscim çok sağol, sana da hafif haftasonları dilerim..

ChoKingCandy said...
This comment has been removed by the author.
ChoKingCandy said...

Selicim gayet iyisin canım,haftasonunu atlattıktan sonra bişi kalmıyo, gelsin 69lar ve gerisi.Havalar gerçekten çook güzel,çık dışarı yürü bolca. öpüyorummm

deriella said...

ben de istiyorum ben de ben de!
;)

- said...

Hadi artık selicim şu 6'lara gel de parti var parti.... Ah bir de ben 59'a gelebilsem...Olacak olacak az kaldı...İyi haftasonları canımcım öpüyorum çokkk

seli said...

Candycim ah ah haftasonu gelir diye bekledim ama gene gelmedi şu 69 :(

Deriallacım inşallah hep beraber :)

Butterflyım yapamadık gitti şu partiyi ya, gelemedim ki 6lara hala...