Kilo Değişimim

Monday, February 05, 2007


Cuma günü kilo vermiş olmanın dayanılmaz hafifliği vardı, postumdan da anlaşılacağı üzere pek bi şımarıktım :P Cuma akşamı için evde yemek yoktu, koca işten gelince de haftalık market alışverişi için dışarı çıktık. Tabi aç aç alışveriş yapılırsa alınabilecek butun ıvır zıvırlar alınır, her neyse evde de yemek olmadığından pizza aldık ve tabi cips, cola neyim de. bir taraftan aman seli yeme bak zar zor 74e düştün derken bir taraftan da pizzanın kokusu beni benden alıyordu. ve tabi sonuç dayanamadım yedim! cipsin tamamını yemesem de yine de 100grlık paketin yarısını yemişimdir. Yemek bittikten sonra da aldı mı beni bi telaş, eyvah yarın yine 75 olucam diye!

Hemen kalktım T&S in başına geçtim ve 500 kalori yapcam anca o şekilde erir bütün yediklerim diye kendime söz verdim. Bu arada koca benle dalga geçiyor tabi, amma da hırs yaptın falan diye, hatta ben iyice gaza geliyim diye bana Rocky'deki müzik vardır ya "eye of the tiger" hani onu da açtı, halimiz çok komikti :) Neyse her 100de bir dinlene dinlene 500e tamamladım ve ertesi sabah da yine 74düm çok şükür :)

Cumartesi de bol bol gezip yürüdüğümüzden akşam spor yapmak istemedim, bir de biraz makarna yedim. Dün de eh işte fena değildi, evde temizlik vardı onla uğraştım, merdiven inip çıktım T&S yapamadım ama, bu akşam inşallah. Bi de sebze özledim, bugun için kendime pırasa kavurması yaptım, çorbam da var bu akşam onları yerim heralde. Haftasonu insanın düzeni bozuluyor, haftaiçi ne kadar da düzgün şeyler yiyorum oysa ki.

İyi Haftalar herkese.

2 comments:

- said...

Canım böyle 1-2 kere bozmaktan bişey olmaz, kötü olan bunu devamlı hale getirmek. Bak ben hala bir düzen tutturamadım bayramdan beri. Bir başlayabilsem tam süper olacak. Bakalım bugün T&S'mde gelmiş akşama iyi hissedersem yapıcam yarım saat.

seli said...

Butterflycım haklısın sürekli olmadığı sürece arada sırada birşey olmaz heralde değil mi? Oh nihayet senin de T&S geldi inşallah tekrar bozulmaz da rahat rahat yaparsın yine 1000 kalorileri :)) Öpüyorum seni.