Kilo Değişimim

Friday, February 02, 2007

Cuma Tartılması Günü


Bugün Cuma tartılması günü,bu da ne demekse :) Böyle garip cümleler kurmakta üstüme yoktur :)

Dun de hemen hemen bir önceki günle aynı şeyleri yedim! Çünkü mercimek çorbası ve köfteyi biraz abartarak pişirmişim, bazen 2 kişi olduğumuzu unutuyorum galiba sanki evde bir ordu yaşıyomuş gibi yemek yapıyorum. Üstelik koca da gecen gun yemeği dışarda yiyince nerdeyse 3 gündür aynı şeyleri yemiş oldum,o yuzden uzun bi süre köfte görmek istemiyorum sanki...

Bu sabah da 74 kiloydum çok şükür, önümüzdeki hafta 73'ü bekliyor olucam. Ne güzel, oyun gibi 75 olunca hadi bakalım sırada 74 var, şimdi sırada 73. Evet bazen çok sinirlerim bozuluyo niye veremedim hala diye ama yine de çok işkence gibi geçmiyor son 3 ayım. Gerçi hala şu zayıf olup da kaygısız bir şekilde karşımda çikolata yiyen tipleri görünce gıcık oluyorum ama!!!! 1 kilo daha verdim ya çok polyanna gördüm kendimi canım, yarın öbür gün "aaa niye kilo veremiyorum" diye söylenirken bu yazdıklarımı kapak diye gösterirsiniz :P

Neyse bugun cuma, çok güzel huzurlu bir haftasonu geçirip bol bol dinlenmek istiyorum, herkese güzel bir haftasonu diler pazartesi görüşürüs derimm....

5 comments:

- said...

Selicim ne güzel bak 1 kg daha verdin, çok sevindim senin adına. ben hala 68,5 ta sürünüyorum. Aslında bir hafta kendi rejimimi yapabilsem biliyorum şu son aldıklarımı vericem ama. Of gaza gelmem lazım,

Haftasonu ben büyük ihtimal işyerinde olucam yine. Benim kaderim bu ya dinlenmek haram :(

Öpüyorum seni haftasonu aynen böyle devam et bozmak yok...

seli said...

Butterflycım hadi hadi topla kendini, yazı düşün bikinileri düşün, güzel elbiseleri düşün bak zaten verilecek çok az kilon kaldı, bu kadar verdin şu kalan kiloyu mu veremiceksin dimi ama? Haftasonu için sana çook kolaylıklar diliyorum ve çok öpüyorum seni...

Anonymous said...

Oh çok şükür ne güzel maşallah diyim herkes veriyo bende alıyorm :P Aynı kilodayız hadi haftaya kadar yarış yapalım haftaya cuma görüşelim mi ne dersin ;)

farlane said...

Seli, ne güzel bir hafta kilo vererek geçmiş. Darısı benimde başıma :)

seli said...

Pinelacım valla yapalım, cuma günü de kapışalım :) hehehhe

Farlane, bak sen de katıl Pinelayla yarışımıza senle de aynı kilodayız :)