Kilo Değişimim

Tuesday, February 27, 2007



Dün akşamüstü arkadaşıma gittik, iş çıkışı koca da oraya geldi. Yakın arkadaşlarımız olduğu için öyle büyük yemek hazırlıkları yoktu, hep beraber makarna falan yaptık, ufak tefek meze, atıştırmalık şeyler ve şarap çıkardık. makarnadan çok az yedim, ama şarap ve peynir olayı bilhassa şarap biraz fazla kaçtı. Nedir bu durumum ya, herşey iyi güzel de şaraba gelince yelkenler suya iniyor! Masada sohbetle, muhabbetle insan farkında olmadan içiyo valla :( Yok olmaz bu duruma bi dur demem gerek...

Neyse ki eve çok geç gelmedik, haftaiçi diye koca erken kalkalım dedi. Saat 10u biraz geçiyodu eve geldiğimizde, hemen ustumu değiştirip T&S kıyafetlerimi giydim :) Tv yi de açtım, 1 saat 20dk falan t&s yapıp, 500 kaloriyi tamamladım da anca içim rahat etti. Sabah kesin tartıda tam rakam göremem diye endişelenirken, tam 72 çıktı neyse ki. Bu hafta başka kaçamak yok, cumaya görmek istiyorum şu 71i hatta 70i :)

Dün yediklerim;

Sabah: 1 kase müsli, şekersiz sütlü nescafe

Öğlen: 1 dilim kepek ekmeği, 1 dilim salam

ara: 1 fincan şekersiz kahve+ 1 tane müsli bar

akşam: 2-3 yemek kaşığı makarna,5-6 tane cips,3 zeytin,5-6 tane küp peynir ve 4 kadeh şarap!

gece yatmadan: 1 fincan adaçayı

500 kalori T&S
Aa yazmayı unuttum arkadaşıma da yürüyerek gittim, 20 dak-yarım saat de o yürüyüş sürmüştür. Aman haa eksik yazmiim, neme lazım :P

6 comments:

Anonymous said...

merhaba seli, homeros ilyada destanında şarap tanrısı dionysos için yazar ya "ölümlülere keder dağıtan şarabı veren odur. şarap olmazsa insanlar için ne aşk kalır, ne de başka bir şey..." diye... doğrudur şarap dünyadaki hiç bir içeceğin sahip olmadığı bir kültürü, felsefeyi, tarihi, lezzeti taşır beraberinde. şarap mezopotamyadan egeye uzanan tüm bu coğrafyanın en öz çocuğudur. benim kültürümün de kutsal içkisidir. ben de dayanamam şaraba, hele de dostlar, deniz, kedim ve sevgilim varsa yanımda... yarasın, neşe ve keyif olsun ruhuna. akşama bir doluca antik kırmızı (1992) da ben açayım, yazı özledim, sen düşürdün aklıma, iyi ki düşürdün, sağol ... alice

seli said...

Alice, bak görüyomusun durduk yerde şimdi sana da kalori aldırıcam :)) Ne güzel yazmışsın, keyifle okudum...

Burcu said...

selicim,bende çikolatadır tatlıdır hepsine dayanırım ama alkole hayır demek hepsinden zor.şarap olsun,bira olsun,tekila olsun hepsinden illa warsa 1 kadeh içerim.içmem dediğim zaman benim için çoook büyük bişey olur :)ama son zamanlarda o büyük şeyi daha fazla gerçekleştiriyorum :)
sonuçta dengelemişsin önemli olan o..500kcallik TS az deil ;)öpüyorum

seli said...

Sashacım ben de içmem desem iyi olucak, yoksa 6lara gelemicem. hedeflediğim kiloya ulaşıp ondan sonra bunun şerefine içsem pek anlamlı olur :) Ben de öpüyorumm

- said...

Allahtan benim alkolle aram hiç iyi değil, rakı şarap bira farketmez hepsinin tadı aynı benim için, düşün o kadar vahim durumum. Ama rejimdeyken iyi oluyor bir de alkole dayanmak zorunda kalmıyorum :) Bence yakındır 71'i görmen canım. Bu arada 1 saat 20 dk T&S nasıl 500 kalori oluyor ben 40 dk yapınca 500 kalori yakıyor? Hepimizin aletler mi farklı acaba? Yoksa kendimizi mi kandırıyoruz 500 cal yaktım diye...Bak şimdi şüpheye düştüm :)

seli said...

Butterflycım alkolle aranın iyi olmaması diyet açısından iyi olmuş o zaman :) Bak şimdi bu T&S işi benim de kafamı karıştırdı, tamam ben biraz yavaş yapıyorum yavaş derken sadece her 100de bir durup bi bardak su falan içip öyle devam ediyorum ama dediğim gibi 1saat 20dk sürüyor, 40dk da ben anca 250 falan yapmış oluyorum galiba.