Kilo Değişimim

Thursday, February 22, 2007

Yuhuu


Başlıktan da anlaşılacağı üzere çok şükür bir kilo daha gitti,72 oldum :) Çok enteresan çünkü ilk defa regl dönemi içerisindeyken kilo vermiş oldum böylece. Gerçi hafta başında 72,5 gibi birşey gösterdi tartı bir gün ama sonra yine 73 olmuştu, demek ki reglden dolayıymış. Neyse inşallah bittiğinde de 1 kilo daha gider :)

Dün akşam yine sporumu yaptım ama hergünkü gibi 500kalorilik T&S yapmama rağmen nedense dün akşamki çok yorucu geldi. Sabah yataktan kaltığımda bile bacaklarımın ağrısını hissettim. Onun dışında dün akşam çok az yedim ki bu da bence hata oldu çünkü, spordan sonra karnım feci acıktı. O saatten sonra da birşey yemek istemediğimden 2 porsiyon meyve yiyip, üstüne de bolca su içtim. Biraz daha uyanık kalsaydım diyetim tehlikeye gireceğinden hemen yattım :)

Sabah da hemen tartılınca gelip blogumu update etmeye karar verdim :) Henüz kahvaltımı da yapmadım, yalnızca 1 bardak greyfurt suyu içtim o kadar. Böyle işte, dün yediklerimi de yazıp diğer blogları bi gezeyim bakalım...

Sabah: 1 kase müsli, şekersiz sütlü nescafe

ara:şekersiz ıhlamur, adaçayı

öğlen: ıspanak yemeği, 1 tane müsli bar

ara: şekersiz nescafe, meyveli yoğurt, 1 avuç ceviz, 2 küp peynir

akşam: 1 kase tarhana çorbası

500 kalorilik T&S

ara: 1 portakal, 1 greyfurt

4 comments:

Anonymous said...

Selicim süper haber yarın 72 çıkacağına eminim yada 2 gün sonra.. Çok gaza geldim bu defa haftaya cumaya kadar 71 li bişiler görmek istiorum bende hadi dewam ;)

Girls On Blog said...

Ohhh ne güzel:) Tebrik ediyorum kocaman...

sadişş said...

bende bugün 72 li bişeyler çıkarım diyodum ama olmadı 73,3 çıktım..belkibende yarın görürüm 72 yi..

seli said...

Pinelacım sağolasın, evet bugun de 72 çıktım, hadi 71 için kapışalım :)

Girls on blog, çok sağol, hep beraber daha da zayıflayalım işallah :)

Sadişş, olsun gidiyor ya sen ona bak 72 de olur merak etme sen...