Kilo Değişimim

Monday, February 19, 2007

Kendi kendine telkin....



Güzel bir haftasonu geçirdim, dinlendim, gezdim, güzel şeyler yedim :) Ama sporumu hiç ihmal etmedim. Cuma akşamı hariç :P Cumartesi- pazar 500 kalorilik T&S imi yaptım yine, cumartesi biraz daha fazla yedim sanki, ama dün dikkat ettim. Bu hafta diyet açısından daha kolay geçicek benim için, çünküü dün akşam koca iş için yurt dışına gitti ve 1 hafta burda olmayacak. Evde yalnız kalmak ve 1 hafta kocadan ayrı olmak her ne kadar sıkıcı olsa da diyet açısından verimli bir hafta olabilir. Bu fırsatı iyi değerlendirmem gerek. Keşke cumaya kadar 71 olsam! Yalnız bakarmısınız 72'yi de geçtim,71 istiyorum!!!!

Bu ara kendi kendime sürekli hayaller kurup, planlar yapıyorum. Şu an 73üm nisan ayında şu kiloda olsam vay be diyip diyip kendimi zayıflamış hayal ediyorum. İnşallah azmimden birşey kaybetmem de bütün bu hayallerim gerçek olur. Tabi beni okuyan herkesin dee :))

Bir arkadaşım var, cumartesi onla görüştük. Yeni doğum yaptı, bebeği daha 1,5 aylık ve kız hamileliği boyunca aldığı bütün kilolarını verdi bile. Zaten hamileliği boyunca en fazla 10 kilo falan almış, şimdi hepsi gitmiş bile sadece çok az göbek kalmış. Vay be dedim yaa, daha ben doğum bile yapmadan bu kilolarla bir mücadele içindeyim. Neyse ki geç de olsa bir şekilde bi durup "kendine gel Seli" dedim kendime de diyete başladım. İnşallah hep bu şekilde devam eder de hepimiz incecik slim kızlar oluveririz....Aminnn

Haftalık duamızı da yaptıktan sonra, herkese düşük kalorili ve mutlu bir hafta dilerimmm...

6 comments:

Bng.U said...

sasha da hep söler ya daha bunun hamileliği var diye.. İmkanımız varken fazlalıklardan kurtulalım;)

- said...

ya valla yaa, daha bizde çocuk yok bişey yok, ben hamileliğimde depresyona filan girerim kesin :(
Kociş yazık korkuyo benden geçenlerde bir dizi vardı kadın cocuğuna bakmıyo bile, bizimkisi surat astı kesin sen böyle olcan diyo :) Allah korusun ama ben zayıflamadan hamile kalırsam olacağı o :p

seli said...

ccc cim ve butterflyım haklısınız ya hazır imkan varken kurtulduk kurtulduk yoksa bi de bu kiloyla hamile kalırsak çok fena, hayatta gitmez kilolar....

Anonymous said...

Selicim hadi cumaya bişi kalmadı ikimizde aynı kilodayız cumaya 71 e yarışa var mısın ;)

seli said...

Pinelacım valla yarışda hep sen beni geçiyosun :P Benim 1-2 gün içinde regl olmam gerek, onu hatırladım dün akşam o yüzden bu cuma için pek iddiam kalmadı :( Öbür haftaya kapışırız ama :)

Anonymous said...

TMM HAFTAYA ;)