Kilo Değişimim

Tuesday, February 06, 2007

işte ölçüler



Dün yeniden normal düzenime döndüm, akşam da düzgün bir şekilde sporumu yaptım. Bu arada iyiki şu T&S i almışım, o kadar memnunum ki anlatamam. Genelde ayda bir kendimi ölçüp tüm vücut ölçülerimi yazıyorum bir kenara. Dün yine ölçüp biçtim ve inanamadım, yazdan beri basenlerimden 7cm gitmiş! O kadar sevindim ki, bunu da kesinlikle T&S e bağlıyorum, evde kendi kendime başka nasıl çalıştırabilirdim ki bu basenleri? Valla iyi ki almışım. Yeri gelmişken ölçülerimi de sizinle paylaşiyim artık, bakalım neler diceksiniz.
Diyete ilk başladığımda; 97-86-116 ydım
şu an ise 96-79-110
yazın bir ara ölçtüğümde ise basenlerim 117ymiş!

Görüldüğü üzere benim bütün problemim basenlerde,üst taraf ince bel ince ama kocaman bi popom ve alt göbeğim var :( Tipik Türk kadını yani, neyse ki yavaş yavaş eritebiliyorum inşallah devamı da gelir.

Kilo durumum aynı bu sefer 74ü sabitledim, sıradaki 73e bir an önce ulaşabilirim inşallah. Dün yediklerime bakalım şimdi de;

Sabah: 2dilim kepek ekmeğine yarım yağlı kaşarla yapılmış sandaviç+ 1 şekersiz sütlü nescafe

ara: 1 kuru kayısı

öğlen: 1 kase mantar çorbası+1 dilim kepek ekmeği

ara: 1 tane meyveli yoğurt

akşam: 1 tabak çok az yağda kavrulmuş pırasa+ yeşil salata+2 yemek kaşığı pilav

400 kalori T&S

ara: 1 portakal+1 elma
1 kupa rezene çayı

3 comments:

Bng.U said...

t&s konuusnda sana katılıyorum. kesinlikle işe yarıyor.. Ben de 70li kilolardayken 110küsürlerdeydi kalçam. Şimdi 90lara düştü.. sen de 6lılara indikçe onlar da gidicek. Hatta gitmez dediğim her bi taraf eriyor.. yeterki verelim:))
Ben de kış dönemi aldığım kilolarla kalınlaştım neyseki rejim ii gidio da cm cm azalıorum:)

Anonymous said...

Menü bir harika gayet güzel geçmiş günün selicim.. Basenler fazla olabilir ama verilen kilolarla onlarda eriyor inan.. Martta 116 idi şimdi 100.. Kilo verdikçe eriyoruz.. Hafta sonu hepimiz kaçırmışız ama hiçbirimiz kilo almadık çok şükür.. Diyete dewaamm..

seli said...

ccccim, 90lar ne güzel ya işallah darısı başıma sana da maşallah diyeyim :)

Pinelacım, seninki de süper erimiş hadi bakalım daha da eritelim diyete devam dediğin gibi.