Kilo Değişimim

Wednesday, February 07, 2007

Yavaş yavaş Cuma tartılması günü geldikçe beni bir sıkıntılar bastı valla,sanırsam bu hafta kilo veremicem çünkü hala aynıyım. dün akşam da sporumu yapamadım,işin kötüsü bu akşam da yapamicam maalesef :( Dün akşam kocanın arkadaşı geldi, hep beraber oturduk ben meyve dışında birşey yemedim yemekten sonra ama tabi sporumu da yapamayıp kös kös oturdum arkadaş var diye. bu akşam da kocanın işiyle ilgili bi kokteyl tarzı birşey olucakmış ona gidicez benim spor gene kalır yani :(

Neyse hemen karamsarlığa kapılmayayım, dün çok komik birşey oldu onu anlatıcam. Diyorum ya her -1 kiloda eski kıyafetlerimi yeniden denemek gibi bir huy edindim diye, dün yine yazın giydiğim en geniş pantalonumu yeniden deniyeyim dedim, çıkarışım çok komikti. düğmesini ve fermuarını açmadan pantalonu rahatca çıkarabildim, o derece yani! bütün yaz öyle dolaşıp da neden diyete daha önce başlamadım diye hayıflandım durdum. Gerçi biliyorum ki diyet kesinlikle bir moral ve zamanlama işi ve doğru zamanda başladığıma inanıyorum aslında, üff ben artık 6 lıyla başlayan kilolara gelmek istiyorum hemen yaa...tam 5 kilom kaldı bunun için, ha gayret seli!

dün ne yedim
sabah: 1 bardak greyfurt suyu, 2 dilim kepek ekmeği, peynir, 1 dilim salam
ara: 1 bardak sütlü nescafe
öğlen: 1 kase çorba+ 1 dilim ekmek
ara: meyveli yoğurt( çok fena takıldım ben bu yoğurtlara ya)
2 dilim örgü peynir
akşam: kabak yemeği+ yeşil salata
ara: yarım elma+2 portakal(küçüktü ama) :P
1 fincan rezene çayı

3 comments:

Bng.U said...

Selicim ben de eski pantolonumu giyip düğmesini fln açmadan çıkarttımda müthiş bir keyif almıştım. Geçen sene şubat sonunda 70lerde rejime başlayıp hazirana kadar çoğunu vermiştim.. Şimdi bahar da geliyor. Mis gibi meyvalar vs.. Hareketler de artacak hava güzelleşeceinden.. İllaki kilo verişi hızlanacak. Ayrıca vücut kışın ısınmak için yağlanıo ona inat kilo vermeye çalışıoruz yaza doğru çok rahatlıycaz.. Bu zamanlarda kilo az gider die üzülmeyelim. Yakında patır patır gidicek kilolar:)
mucuu..

- said...

Canım baya bi incelmişsin yazdan beri 7 cm ne demek!!! Senin T&S nin markası neydi güzelim? Eğer benimki bir daha bozulursa senin markadan alayım diyorum. Çünkü ben de step aletinden çok memnunum eskiye oranla vücudum sıkılaştı, o yokken oyuncağı elinden alınmış çocuk gibi oluyorum.
Ya aslında benim de çok az kilom kaldı hedefe sadece 6,5-7 kg ah biraz da motivasyonum olsaydı. Bu aralar tamamiyle kaybetmiş durumdayım :(

seli said...

ccc'cim herhalde sen 70kiloykenki pantalonunu giydiğin zaman direk üstünden düşüyordur dimi? benimki şimdilik fermuarını ve düğmesini açmadan yanlardan çeke çeke çıkıyor, ama olsun o da bişeydir dimi :) inşallah dediğin gibi patır patır gitsin kilolar ya,2 gündür feciyim ben :(

Butterflycım aslında benim t&S in markası yok, noname bişey ama maşallah iyi çıktı şimdilik bi sorun yok, gerçi alalı da zaten 4 ay falan oldu ama. bu aralar motivasyonunun olmaması normal, zaten çok hastasın insan hastayken bişey düşünemiyor ki, önce bir an önce iyileşmene bak diyet sonra gelir zaten.
öpüyorum ikinizi de...