Kilo Değişimim

Friday, February 09, 2007

Cuma Tartılması

İşte bir Cuma daha geldi, bu hafta iyi değildim kabul ediyorum. Gündüzleri beslenmeme dikkat edip hep akşamları bir şekilde bozmak ve sporumu aksatmak zorunda kaldım. ya misafir geldi, ya ben bir yerlere gittim, dışarılarda yedim derken kötü oldu bu hafta :(

Neyse sonuç olarak bu hafta kilo veremedim, hala aynıyım yani 74 kg. Haftasonu ve önümüzdeki Cumaya kadar kendimi toparlicağıma sööözzzzzz veriyorumm.
Hadi herkese iyi haftasonları, ptesi görüşürüs...

7 comments:

Anonymous said...

merhaba seli, seni keyifle okumayı sürdürüyorum. Bu haftaki durum için sıkılma lütfen, önümüzdeki cuma günü yeni bir sihirli rakama ulaşacağına eminim. Bu arada senin aracılığınla bir sıkıntımı aktarmak istiyorum. Takip etmeye çalıştığım kimi bloglar şifrelenmiş. Burdaki mantığı anlamıyorum doğrusu. Eğer herkesin okumasını önlemeye yönelik bir uygulamaysa doğrusu çok şaşırtıcı. Soru: neden internette günlük tutuyorsunuz o zaman. Sizi okumasından rahatsız olacağınız kişiler uygun sanal kimlikler ve şifrelerle zaten size ulaşabilirler her durumda. İkinci soru: önüm, arkam, sağım, solum şifre oldu kızlar. İnsaf edin yahu, yazık bana. Ne güzel kardeş kardeş takip ediyorduk sizi. Valla şifre falan almiycam, umrunuzda olmayabilir ama burda bir kardeşi üzdüğünüzü bilin isterim. Yine de sevgiyle kalın. (seli kusura bakma, isteğin dışında seni aracı kıldım bu şikayete, affet olur mu?) Sana iradenin herkül kadar güçlü olacağı bir hafta diliyorum. iyi tatiller. alice.

MNKS said...

seli, yaz yaklaşıyor bak... bu hafta çok dikkat et, güzel haberlerini bekliyorum cuma tartılmasında:)

- said...

canım bence çok da abartmadın bu hafta, haftaya kilo vereceğinden eminim. Ben de bir karar verdim bakalım yarın post yazıcam konuyla ilgili öpüyorum çok çok

seli said...

Alice teşekkürler desteğin için,umarım herkül kadar güçlü bir iradem olur bu hafta,çünkü gerçekten ihtiyacım var. Diğer konuya gelince herkesin kendince sebepleri var ne diyebilirim ki. Sana da iyi tatiller.

Mnks, farkındayım valla yaz yaklaşıyo böyle giderse kırmızı bikini biraz zor olur, önümüzdeki cuma güzel haber vercem valla bak sözzz :)

Butterflycım nolduysa bize böyle dimi ama, bi titreyip kendimize gelmemiz lazım.inşallah haftaya güzel bir rakam görürüz. merak ettim yeni kararını da bu arada. ben de seni çok öpüyorum canım.

Anonymous said...

Sıkma canını selicim sakın bozma moralini olur böyle durumlar en azından almadın ya ona şükür.. Ben 72.9 geldim ;) Öptüm sevgiler..

SUNSHINE said...

merhabalar...aksamlari rejim bozuldugunda kilo cok kolay aliniyor. Bu haftayi almadan gecirmek bile bence iyi olmus....Haftaya arayi kapatirsin

seli said...

Pinelacım valla sen süpersin, bu hafta sen kazandın ama yarışa devam bakalım önümüzdeki hafta kim kazancak :P

Aynur selam, valla haklısın bu hafta hep de akşamları bozuldu diyetim o yüzden almadığıma bile şükretmeliyim, sağol destek mesajın için.