Kilo Değişimim

Wednesday, February 21, 2007



Beklenen misafir fazla bekletmeden geldi de, bende çok fazla rahatsızlık yaratmadı böylece - fazla şişmedim yani- . Tekrar 74e fırlamaktan korktuğum halde,73de kaldı kilom inşallah regl sonunda 72yi de görebilirim artık. Bugün çok fazla üşüyorum, kat kat giyindim sürekli bitki çayları içip duruyorum.

Dün 1 tane kare çikolata dışında zararlı birşey yemedim. Akşam yine 500 kalorilik T&S imi tamamladım.

Sabah: 1 kase müsli, sütlü nescafe

öğle: 1 tane meyveli yoğurt,1 greyfurt

ara: şekersiz sütlü nescafe, 1 tane kare çikolata

akşam:1 kase çorba, salata, ızgara biftek

500 kalorilik T&S

ara: 1 fincan yeşil çay

8 comments:

ChoKingCandy said...

yediklerin süper.regliyken dengeyi kurmuşsun,bittikten sonra inersin bence ve 72yi görürsün.Bu durumda yediğin 1 çikolata zararlı bile değil.Çok iyi gidiyosun..devam...

SUNSHINE said...

bence bu yediklerine bir hafta devam etsen 70 bile gorursun, hem reglin bitmis olur, hemde diyet sayesinde guzelce kurtulmus olursun kilolardan

seli said...

Chokingcandy, çok sağol inşallah böyle devam eder de güzel rakamlar bildirebilirim.

Aynurcum, hasretle 70i ve 69 u bekliyorum, inşallah diyeyim..

Anonymous said...

merhaba seli, şöyle bir baktım bu hafta yediklerine ve yaptığın egzersizlere yeniden iradene hayran kaldım.ben şu anda 75.200 görünüyorum. senden iki küsur (belki şu anda üç) kilo gerideyim. ancak asla senin kadar iradeli olamıyorum hele de akşamları. sahi senin akşam kaçamaklarına karşı formülün nedir? ben her gün 1 saat yürüyorum, düzenli yaptığım tek şey bu. gün içinde gayet dikkatli uyguladığım diyetimi genelde akşamları kaçamaklarla bozuyorum. bir de ben sürekli evde, bilgisayar başında çalıştığım için çok fazla hareket etme şansım yok. ayrıca uğraştığım işlerden biri de yemekle ilgili olduğu için irademi kontrol etmek benim için gerçekten güçleşiyor. işte her sabah seni okuyup motive oluyorum. kaba bir tabirle gaza geliyorum. tüm olumsuzluklara karşın yine de kötü gitmediğini düşünüyorum. benim 6'lı rakamları görmem için sanırım mart sonuna ulaşmam lazım. yani senin kilolara çok yakın olmasam da hemen arkandayım. istediğimiz kiloya ulaşacağımıza ve ondan sonra da o kiloda kalmak için yeni bir serüvene başlayacağımıza yürekten inanıyorum. alice

seli said...

Alice ne güzel kilolarımız çok yakın, birbirimizi o yüzden daha çok motive edebiliriz :) Akşamları için benim tek formülüm tv izlerken t&S yapmak, dizi izlemeyi çok seviyorum ve her akşam illa ki buluyorum birşey, dizi başlayınca da (yemeğimi zaten yemiş oluyorum 6.30 gibi) hemen başlıyorum T&S yapmaya,her 100de bir dinlenme ve su içme molası verdiğim için 1,5 saatte falan tamamlayabiliyorum 500ü. böylece dizi de bitmiş oluyo, duş alıp üstüne de bir meyve ya da çay içince bişeyler de atıştırmış olup rahatlıyorum, genelde erken yatıp-erken kalktığım için de 11-11.30 gibi yatıyorum. böyle işte, sana da akşamları evde yapabileceğin sporlar tavsiye edebilirim, t&s gerçekten çok pratik ve kullanışlı. 6lı kilolar çok yakında hiç merak etme :))

- said...

Canım senin 72 yi görmemen için hiçbir sebep yok, bence meyveli yoğurt da problem yok ama daha faydalı olsun diyorsan activiz yiyebilirsin bağırsaklarını çalıştırır. Bakalım benim regl dönemi de bitti bahane kalmadı artık şişliğe :p

renkler said...

Bence oldukça sıkı bir diyet yapıyorsun. Sanırım yakında iyi bir kilo verirsin. Ben özellikle akşamları yemeği çok az tutamıyorum yoksa kendimi kötü hissedip diyeti bozuyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun:-)

seli said...

Butterflycım inşallah hadi bakalım, meyveli yoğurt en azından tatlı ihtiyacımı da karşılayıp gereksiz krizleri önlüyor gibi geliyor bana.

Renkler,evet inşallah hepimiz tez zamanda istediğimiz kiloya ulaşalım. ben de bu akşam çok az yedim, hata ettim. sonradan çok acıktım ama az önce meyveyle geçiştirdim bu durumu inşallah sabaha kadar durumu idare edebilirim, bakalım yarın yazarım...