Kilo Değişimim

Monday, February 26, 2007

Yeni bir Hafta



Haftasonu yine hızlıca geçti gitti, cumartesi sporumu yapamadım ama dün telafi etmeye çalıştım. Bu akşam için arkadaşlarla bir plan olabilir dikkat etmeye çalışıcam, ama sporuma yarın kaldığım yerden devam edicem inşallah.

Bu haftasonu farkettim ki selülitlerim ciddi bir biçimde azalmış, vallahi çok sevdim ben bu T&S'i ,her eve lazım bi tane derim :) Bu cumaya kadar 71 kilo olmayı hedefliyorum, 69 u sanırım mart ortası gibi anca görücem. Neyse acelem yok tabi yavaş yavaş ama sağlıklı bir şekilde vermek en güzeli de, yine de 6 lı bir kiloda olmayı çok özledimm :) Bu yaz, gecen sene giydiğim pantalonların hiçbiri olmuyordu, 2 pantalon bellemiştim kendime evirip çevirip onları giyiyordum. Hemen hemen her haftasonu olduğu gibi bu haftasonu da eski kıyafetlerimi yeniden denedim, artık geçen sene giydiklerimin hepsi oluyor çok şükür :) Bir anda giyebiliceğim şeylerin sayısı arttı, ne güzel :) İlerleyen günlerde daha eski- normal kilolu dönemlerime ait kıyafetlerim de olucak inşallah.

Haa bir de cuma akşamı 2 haftadır görüşmediğimiz bi arkadaşımızla buluştuk beni görür görmez "aaaa daha da zayıflamışsın aaa" gibi tepkiler verdi, çok sevindim :)

Hadi bakalım, cumaya kadar bu hafta hedeflediğimiz kiloya ulaşalım hepimiz...

13 comments:

Burcu said...

insanların zayıflamışsın demeleri ne hoş deil mi:)insana kat be kat moral oluyor.umarım eski kilona weya daha da aşşağısına gelecek we kendine cicili bicili bissürü kıyafetler alacaksın canım.gayet güzel gidiyorsun.spor yapmak alet ne olursa olsun faydalı.ama ts yer kaplamıyor olması bakımından diğerlerinden daha rahat.öpüyorum seni

seli said...

Sashacım hem de nasıl güzel bir duygu :)) Umarım istediğim kiloya gelir de her istediğim kıyafeti alabilirim, ben de seni öpüyorum canım.

L!ghtbaby said...

mrb takip ediyorum seni sık sık eski kıyafetlere girmek çok hoş bende 66 lı kilodayken giyemediklerimi şimdi giyiyorum fakat geniş duruyolar şimdi de bunu söyliycem günü hayal bile edemiyodum çok hoş bi duygu :) sevgiler

Anonymous said...

merhaba seli ben pazartesi sabahı tartılıyorum. ben de bu hafta 1 kilo vermişim. çok mutluyum. bence sen bu dikkatle gidersen martın ilk günlerinde 69'lu bir şeyler görürsün diyorum. izlediğim kadarıyla gayet sağlıklı ilerliyorsun zaten. Umarım bu yaz hepimiz tiril tiril, incecik, renkli renkli cicilerimizi giyebiliriz artık. Sana, bana ve kilo vermeye çalışan tüm kızlara süperrrr bir hafta diliyorum. alice.

seli said...

Lightbaby, ne güzel sen hedefine epey yaklaşmışsın tebrikler, darısı başıma diyeyim :)

Alice, çok sevindim tebrikler :) İnşallah bu yaz tiril tiril elbiselerle, bikinilerle plajlarda salıncaz sen merak etme :)

Bng.U said...

t&s bence de işe yarıyor.. Ablamla dün kas yapıyor diye tartıştık.. Ben aylardır yaptıım halde çok ii geldiğini söylüorum o ise şişirdiğini.. en sonunda t&s olmasa şu an 3 kilo daha fazla olurdun diince pes etti:)))

- said...

canım çok yi gidiyosun 71 i görürsün umarım Cuma'ya ama 6'lıları görünce parti var tamam mı :)))

Anonymous said...

Ay canım yaa bak sen beni geçtin bile gördün mü :) ben koca boğazımı tutamayıp ikide birde 75 lere fırlamasam şimdiye ideal kiloma inmiştim ama işte insana bi noktadan sonra bıkkınlık gelio :( Çookk tebrik ederim öptüm..

ChoKingCandy said...

çook güzel eski kıyafetlerin içine tekrar girmek. İnşallah cuma gününe kadar istediin kiloda olursun.Aynen devam..

Anonymous said...

ay ayayy sen bu gidişle benden önce görcen 6lıları bu ne hız maaşallah ..
şaka bi yana emin adımlarla ilerliyorsun maşallah!!
tebrik ediyorum canım..

renkler said...

Canım benim aslında hafta hafta hedefim yok. Çünkü çok moralim bozuluyor. Amacım çok çabuk kilo vermek değil, adım adım haftada 500 gr- 1 kilo arası verebilmek. Spor kilo vermeye olmasa da vücudu şekillendirmek için çok ideal. Özellikle tenis bacakları çok güzel yapıyor. Ben şu sıralar nezle grip ile boğuştuğumdan spor yapamıyorum. Sadece ağırlık çalışıyorum ama bir de spora başlasam süper olacak:-)

seli said...

Ccc,ben de gecen bi arkadasimla tartışıyordum aynı konuyu, arkadaşım da tutturdu kas yapıyor diye. Ama hayır yapmıyor işte :)

Butterflyım tabiki parti var, burda hep beraber kadeh kaldıralım :)

Pinelacım, sen de haklısın aslında 30 kg vermişsin bi yerden sonra insana bıkkınlık gelmesi normal. ama hedeflediğin kiloya çok çok az kaldı,çoğu gitti azı kaldı artık bundan sonrası senin için çok daha kolay olucak merak etme.

Candycim evet gerçekten çok zevkli bişey eski kıyafetlere yeniden girebilmek, ama hala olmayan birsürü kıyafetim var onlara da girebilirsem tam süpper olacak :)

Nagişcim sağol canım,ama sen 69u görmüştün sanki gecen hafta? Hadi bak butterfly bize parti yapıcak 6lıları gördüğümüzde :)

Renklercim, çok geçmiş olsun. Önce bir an önce iyileş de diyet sonra gelsin.tennis oynayabilmeyi çok isterdim aslında, evet bacakları çok güzel yapıyor.

Kızlarcım öpüyorum hepinizi, ne güzel mesajlar bırakmışsınız böyle :)

Unknown said...

Harika bir program herkese tavsiye ederim. Bir ayda kilolarınıza elveda...
incelemek ve indirmek için tıkla...