Kilo Değişimim

Tuesday, February 20, 2007

İtiraf

Yaklaşık 1 haftadan beri her akşam 500 kalorilik T&S yapmama rağmen, hala 73 kiloyum maalesef. Dün akşam niye böyle ki diye düşünürken hatırladım ki 1-2 gün içinde ziyaretçim gelecek! Amaaaan o da ne fena ya, kabaca 1 haftamız gidiyo valla çok sinir :( Neyse genelde ilk gün dışında benim çok ağrım olmuyo, o yüzden sporuma devam edebilirim sanıyorum. İlla ki faydasını bittikten sonra görürürüm. Ama bir de şu tatlı krizleri olmasa, her markete gidişimde kasanın ordaki çikolatalar olur ya bakıp bakıp zor frenliyorum valla kendimi! Dün akşam arkadaşım uğradı gelirken bir kutu dondurmayla gelmiş, itiraf ediyorum 2 top yedim :(( Yalnız kalan dondurmayı arkadaşım gittikten sonra buzluğa kaldırmadım ki yenilmez hale gelsin hehehe
Yoksa aklımda kalır gider gelir yerdim, eridikten sonra da döktüm, böylece durumumu garanti altına almış oldum :) Evet dondurma ziyan oldu ama napalım, koca da yoktu ki ona yedireyim.
Neyse ki dondurmayı 7den önce yedim, sonra da spor yaptım zaten. Gitmiştir diye umuyorum.

Dün yediklerimi yazayım;

Sabah: 2 dilim kepek ekmeğine kaşarlı sandaviç, şekersiz sütlü nescafe

öğlen: 1 tabak ıspanak yemeği

ara: meyveli yoğurt,2 kaşık ıspanak yemeği
2 top dondurma

akşam: 1 kase domates çorbası, yeşil salata

500 kalorilik T&S

ara: 1 greyfurt

5 comments:

- said...

2 top dondurmadan bişey olmaz güzelim, bence en masum tatlı. Yani ben meyveli yoğurtla aynı kefeye koyuyorum açıkçası (eğer meyveli yoğurt tatlandırıcıyla yapılmamışsa). Sonuçta ikisinde de yağ var ve ikisi de şekerli. Kalorileri de eğer gdip de carte d'or un kurabiyeli yada çikolata parçalılarından yemediysen aynıdır. Bence erimiştir bile o. Sen merak etme. Şimdi bir süre 73 te kalırsın sakın gitmiyor diye vazgeçme, vücut direniyor işte

Anonymous said...

merhaba seli, tatlı krizleri için benim işime yarayan bir kaç tarifim var belki sen de uygulamak istersin: bir muzu ezip bir gece bekletirsen (okside olup azıcık kararmakla birlikte) inanılmaz tatlı bir hale geliyor. yani şekeri artıyor. light süte katıp ya da 1 su bardağı light süt ve 1 tatlı kaşığı nişastayla yapabileceğin bir muhallebiyi muzla tatlandırabilirsin. ayrıca hurmaları az suyla haşlayıp püre yaparak da gayet etkili bir tatlandırıcı elde ediyorsun. bir de ben sıfır sekerle kabuk tarçın ve karanfille tatlandırdığım bir kuru kaysı, kuru elma, kuru erik kompostosu yapıyorum. bu komposto da kaldıkça tatlanıyor. ayrıca elma ya da armutu bir küçük fırın kabına yerleştirip, çıkardığın çekirdek yatağının yerine 1 tatlı kaşığı esmer şeker, 3 ufalanmış ceviz ve rendelenmiş portakal kabuğuyla doldurup üstünü yağlı kağıtla örterek fırınladığım ve tarçınla tatlandırarak yaptığım bir tatlı daha var. gayet güzel oluyor tadı. hepsi de masum ve olabildiğince doğal. aklında olsun derim. kocaların evde olmayışı çok iyi olabiliyor. umarım senin için de iyi sonuçları olur. alice.

SUNSHINE said...

selincigim, cok sevindim, dondurmadan kurtulduguna umarim regl bitince sporun sonucu tartida gorup, mutlu olursun. Azimle devam

Anonymous said...

harika bir fikir valla..dün akşam ki zehirlenme olayından sonra bende sarmaları ve bulgur pilavını hiç acımadan attım çöpe ..
tamam ziyan olmasın da biz ziyan oluyoruz olmaz ki ama di mi ya:))

seli said...

Butterflycım, ben bu meyveli yoğurda çok feci takmış durumdayım, ara öğünlerimin vazgeçilmez yiyeceği, kessem mi acaba zararlı mıdır bilmiyorum, kafam karışık bu konuda biraz...

Alice, ne güzel tarifler vermişsin öyle çok teşekkürler. Hepsi de doğal ve nispeten daha az zararlı, kriz anlarımda mutlaka denicem çok sağol. Senin diyet nasıl gidiyor bu arada?

Aynurcum inşallah, bakalım spora devam edicem inşallah cumaya kadar güzel birşey görürürm tartıda.

Nagihancım sorma valla insan ziyan olmasın diye aman şunu yiyim hadi şu da kalmasın diyor ama sonra olan bize oluyor. İyileşmene sevindim bu arada, tekrar geçmiş olsun...