Kilo Değişimim

Tuesday, February 13, 2007

Ohh be!



Ohh be nihayet bu sabah gördüm 73 ü :)) Çok şükür, bugun çok hassas en ufak bi fazladan kaçırma yarın sabah yeniden 74e sebep olabilir, bugun çok dikkatli olmalıyım.

Dün gayet iyi gecti, yediklerime çok dikkat ettim. Kızlara sözüm var bu hafta kesin 73 ü görmeliyim derken bu sabah oldu işte. Ay şu 4 kiloyu da bir an önce versem de yeniden 6lı kilolara dönebilsem daha çok motive olucam eminim.

Sabah ilk uyandığımda 73-74 arası birşeydi, ama sonra birtakım ihtiyaçlar giderilikten sonra 73 oldu hehehehe :) Bu arada her akşam 500 kalorilik T&S i düzenli yapmaya karar verdim artık, 500 yapmaya alıştım gibi dizi izlerken cok fazla zorlamıyor rahatca yapıyorum her 100de dinlenip bi su içip de tabiki. Dün yediklerime gelince:

Sabah: 2 dilim tahıllı ekmeğe yarım yağlı peynir+domatesli sandaviç
şekersiz nescafe

öğlen: 1 muz

ara: 1 tane meyveli yoğurt
3-4 tane küp kesilmiş peynir+ 1 avuç ceviz

akşam: 3-4 yemek kaşığı mantarlı et sote+yeşil salata

500 kalorilik T&S
1 greyfurt
yeşil çay

4 comments:

- said...

Canım çok iyi gidiyorsun bravo, sen bana yetişeceksin bu gidişle. Her akşam 500 kalorilik T&S de çok iyi ama bana biraz fazla gelirdi sanırım hergün 45 dk yapamazdım. Benim de daha çok harcamam lazım, şu kiloları vereyim de post yazabileyim artık di mi :p

Bng.U said...

500 kalorilik tepinme iyi oluyor. ben de biraz evel 500ü tamamladım:) Bugün yapmıycam demiştim ama dayanamadım..
Gayet iisin devam devam:)

Anonymous said...

Harikasın selicim çok istikrarlı gidiosun diyet listen süper valla.. Ben öyle listelere flan uyamıyorum ne yazıkki ne varsa ölçülü yiyorum ama light olsa daha iyi olur sanırım.. Beraberce 6 lıları görmek dileğiyle öptüm

seli said...

Butterflycım evet hadi sık biraz da tartıda düşük çık biz de yeni post görelim, hayır bişey diil bize de ceza verdin yaa :(

ccccim devam devam,6lı kilolara gelicem işallllaaah :))

pinelacım, aslında benim de diyet listem yok evde olanları yiyorum ben de, yoksa dediğin gibi listelere uymak sıkıcı ve insanı çok kısıtlayınca çok diyet psikolojisine giriyo insan :) bu da ne demekse :P yani öyle listeler olunca hemen bozasım geliyo benim diyetleri :)