Kilo Değişimim

Monday, February 12, 2007

Daha iyiyim



Cuma günü pek bir moralsizdim biliyorsunuz, gecen hafta boyunca hep de akşamları nedense diyeti bozmak için bi bahaneler çıktı ve ben sporumu da ihmal edip gecen haftayı kilo veremeden kapattım. Gerçi almadığıma bile şükretmeliyim belki ama...Neyse ki haftasonu -cumartesi günü- tartıda biraz da küsüratlı birşeyler görmeme rağmen moralimi bozmadım. Gecen hafta öyle bir haftaydı işte, herşey daha iyi olacak bu hafta inşallah.

Cuma akşamı çok hafif birşeyler yiyip 500 kalorilik T&S yaptım, çok iyi geldi. Cumartesi günleri genelde kocayla dışarı falan çıktığımız için ya akşamları gec geliyoruz ya arkadaşlarla/ ailelerle görüşüyoruz o yuzden ctesileri spor yapamıyorum. Bu cumartesi de gündüz dışarı çıkmadan önce evde güçlü bir kahvaltı yaptık ve ben dışarda hiçbirşey yemedim, bir ara eve uğradık akşamüstü yine hafif sebze tarzı şeyler yedim (brüksel lahanası ve salata) akşam için de kocanın ailesine gittik. kayinvalide döktürmüştü yine börekler, pastalar, kurabiyeler ama size söz vermiş olduğum üzere tek bir lokma ağzıma koymadım. yalnizca çay içtim. gündüz olsaydı belki kadincağiz o kadar yapmis kucuk bir parça aliyim bari derdim ama kusura bakmayın bu saatten sonra yiyemem deyip yemedim :) Sanirsam biraz bozuldu ama napiyim valla...

Pazar gunu de iyi gecti, aksam tv izlerken yine 500 kalorilik T&S yaptım, bu sabah yine 74üm. Cumartesi sabah 74-75 arasiydi valla, bugun yine tam sayi görünce sevindim. İşşşşalllah bu hafta 73ü de gorucem.

Bugünlük benden bu kadar, yarina yazarim yine...

4 comments:

ayisigi said...

selincigim guzel bir hafta sonu gecirmissin. O kadar borek coregin yaninda cay icmek gercekten harika birsey. Bende bir ogrensem diyet yaparken rahat rahat gezmeyi,hamur islerine saldirmadan......73 postunu en kisa zamanda gormek dilegiyle

Bng.U said...

böreklere dayandıysan olcaktır bu iş:)
geçen hafta olmadı ama bu hafta olur bişiler.. Günde 500 kalorlilk t&s iyi geliyor. ben de öyle yapmaya çalışıyorum.. Hadi verelim cumaya kadar 1 kilo:)
mucu

- said...

Boşver canım ya bozulursa bozulsun, söylüyoruz rejimdeyiz diye yine de ısrar ediyorlar deli oluyorum. Bence çok yakında göreceksin 73 ü, çok öptüm

seli said...

Aynurcum bak içine doğmuş demek ki, bugun nihayet 73 oldum :)

cccim valla dayandım iyi ki dayanmışım bugun kendini belli etti hemen :)

Butterflycım, valla ben de sinir oluyorum ısrar etmeyin işte dimi ama yok anlatamazsın ki.., senin de içine doğmuş butterflyım bugun güzel haberlerim var bak size :)

Öpüyorum hepinizi...