Kilo Değişimim

Wednesday, February 14, 2007

Bugün yine 74 nasıl oldu ki bu böyle, anlamadım valla. Neyse dert değil yarın falan yine 73 olur heralde, bir kere gördüm gerisi gelir hep öyle oluyor zaten. Çünkü almış olmam imkansız dün çok dikkat ettim akşam yine 500 kalorilik T&S yaptım.

Sabah:1 dilim tahıllı ekmek+peynir

ara: 1 muz

öğlen: 1 kase domates çorbası

ara: meyveli yoğurt

akşam: 1 tabak az yağlı pırasa yemeği+ yeşil salata

500 kalorilik T&S
1 greyfurt

Bu kadar yani, bunye alışmaya çalışıyo heralde yeni kilosuna :P Bu akşama etli nohut yemeği yapıcam, az yağlı tabi yesem nolur? siz yiyo musunuz kızlarcım? yoksa onu kocaya bırakıp kendim sebze ya da çorba+salata olarak mı takılsam? hadi bana akıl verin pleaseee

7 comments:

- said...

Canım bence nohut mutlaka yemelisin, ben kendim evde yapmıyorum ama yemekhanede çıktığında yiyorum. Baklagile ihtiyacımız var çünkü. Yağ içinde yüzmedikten sonra sorun yok, hatta haşlanmış nohutla salata yapabilirsin çok güzel olur. 74 e sıkılma bence Cuma'ya kesin 73'sün. Öpüyorum seni.

seli said...

O zaman az yağlı yapıp akşama ondan yicem, çok canım çekti çünkü :) Salatasını da bilirim evet annem yapar bazen, içinde de bol yeşillik nefis olur :) Ben de öpüyorum seni butterflycım.

Bng.U said...

Benim de nasıl olduysa artıo az yediğim ve hareket ettiğim halde. Var bu işte bir iş.. Sabretçez ve inicez :)

Anonymous said...

Canım bende az yağlı bol kuşbaşılı yaptım hafta sonu et yağını bıraktığı için 1 tatlı kaşığı yağla zor bela soğanları kavuruyorum.. Çok sulu olmamak kaydıyla yiyebilirsin ;) Vücut su tutmuştur çünkü yediklerinden kilo alman imkansız.. Sevgiler..

Terazi said...

akıl vermek değil tabi ki ama;

2 yemek kaşığı baklagil
2 yemek kaşığı pilav/makarna
1 ince dilim ekmek(çavdar,vs.)...

bunların hepsi "1 karbonhidrat&tahıl seçimi" yerine geçiyormuş (ben diyetisyenimin yalancısıyım)... ölçülü yediğin sürece problem yok, hatta özellikle baklagili listene alman gerekior(butterfly'ın dediği gibi)...eğer çok canım istiyor ve 2 kaşık da beni kesmeyecekse, o öğün pilav ve ekmek hakkımı da kullanıp, 6 kaşık alıyordum baklagilimi-hele mercimeği çok severim-...bir detay da; et kullandığın yemeklerde yağ kullanmaman...belki piştikten sonra, kendi yiyeceğin miktarı ayırıp, kalan yemeğin üzerine yağ ekleyebilirsin...
afiyet olsun...

Burcu said...

ben yiyorum walla.nohuttur,kuru fasulyedir,yeşil mercimektir tüm baklagilleri yerim.yanına pilav ya da ekmek yemedikten sonra 1tabak yemek wücut için gerekli.bence ye sende...öpüyorumm

seli said...

Cccim doğru diyosun sabır da anlamadım bu sabahı, neyse bakalım yarın sabah ne çıkıcaz?

Pinelacım, evet ben de 1 kaşık falan yağ koydum, zaten çok sulu sevmem akşama rahat rahat yerim o zaman :)

Terazicim olur mu akıl vermek burda birbirimize destek oluyoruz, tabiki sizin önerilerinize ihtiyacım var. Ben diyet boyunca bakliyatı çok tüketmiyordum aslında ama bundan sonra az sulu ve az yağlı olmak kaydıyla daha sık yiyeyim bari..

Sashacım akşam yicem o zaman, ama ben çok az pilav da yemek isticem galiba :) yanına da biraz turşu,oooo :)