Kilo Değişimim

Thursday, February 01, 2007

Nihayet


Dün şöyle bir görünüp kaçtım :) sabahleyin kalkar kalkmaz 74-74,5 gibi birşeydim, digital tartım olmadığı için küsuratları bilmiyorum tabi ama akşamüstü tam 74 çıktı. O yüzden dün çook dikkat ettim aman dedim 1,5 hafta sonra tekrardan 74e yaklaşıyorum en ufak bir hata herşeyi mahvedebilir :)

Ve bu sabah çok şükür 74 çıktı yeniden. Önümüz haftasonu yine çok dikkatli olup tekrar 75e dönmeden 73e doğru adım adım ilerlemeliyim. 5-6 gündür ama daha çok sasha bizi dürttüğünden beri diyelim akşam 7den sonra hiçbişey yememeye çok dikkat ediyorum, yalnızca su ve akşam spordan sonra ferahlamak için 1 portakal ya da greyfurt falan yiyorum, gece yatmadan önce 1 fincan şekersiz bitki çayı o kadar(böyle yazınca e daha ne olsun diceksiniz belki ama,yemiyorum ki içiyorum işte, hem eskiden tv izlerken hiç boş durmadığım için bu kadar çok kilo aldım maalesef).Gerçekten özellikle buna dikkat etmek çok mühim, daha önce 65den 55 e düştüğüm dönemde de buna çok dikkat ediyordum.

Bu arada diyete ilk başladığım günlerde hem sabah hem de akşamları t&s yapıyordum, ama ben çok hızlı yapamıyorum çok yoruluyorum ve hemen dinlenmek istiyorum. özellikle sabahları daha zor oluyo, uykulu uykulu tepinmek çok zor geliyor ve anca 150 kalorilik falan yapabiliyordum ve bunu da öyle 10dakikada falan değil arada durup bişeyler içip sonra kendime hadi hadi diye diye anca 45 dakikada falan yapabiliyordum, akşamları da yine kasıp 250 cal. lik daha yapıyordum. Ama dediğim gibi öyle zor geliyor, hem gunde 2 kere duş al falan bi de sabahları çok zor yapıyorum. 1 haftadır falan sadece akşamları 300-350 kalorilik yapıyorum, her 100de bir durup su içiyorum ama yoksa dayanamıyorum valla, 1000 yapabilen arkadaşlarımı takdir edip saygıyla eğiliyorum valla, benim için çok çok zor çünkü. Hem tek seferde fazla oyalanmadan yapmak daha iyi galiba, yanlış hatırlamıyorsam bir kere ccc de öyle yazmıştı.

Benden son durumlar böyle işte, yarın sashaya rapor günü, çok şükür gecen haftaya göre 1 kilo verebildim :))

Dün neler yedin derseniz:

Sabah: 2 dilim kepek ekmeğe, 1 ince dilim yarım yağlı kaşar ve 1 dilim tavuk fümeli sandaviç ve sabahlarımın olmazsa olmazı şekersiz sütlü nescafe

Ara:2 tane küp kaşar

Öğlen: 1 kase mercimek çorbası

Ara: önce 1 tane meyveli yoğurt yedim,aradan 10dak geçti kesmedi mutfakta tırım tırım aranırken bir taraftan da hayır olmaz yarın gene 75 olursun bak dikkat et diye kendi kendime söylenirken dolapta misafir falan gelirse diye aldığım bir paket cipsi gördüm! ama yemedim tabiki onun yerine 1 tane daha meyveli yoğurt yedim ben de, yoğurtlar biraz çok oldu ama bu gibi durumlarda nispeten daha az zararlı atıştırmalıklar heralde değil mi?

Akşam: 5-6 tane ızgara köfte+ büyük bir kase az yağlı salata+ 1 ince dilim kepek ekmeği

350 kalorilik T&S
1 tane greyfurt
yatmadan önce 1 fincan form çayı

bu arada yazmıyorum ama çok su içiyorum, özellikle de spor yaparken zaten kafadan 1,5 lt suyu bitirmiş oluyorum. Bu da hem cildime hem de birçok şeye iyi geliyor tabi, diyetten önce o kadar az su içerdim ki şimdi ben bile inanamıyorum kendime...

4 comments:

Bng.U said...

bu 1000 kalorilik t&s olayını ben çıkarttım.. Manyak ben:)) Dinlene dinlene tamamlıyordum. her 1000de dinlenip devam ediordum. Bir ara 45dk durmadan yapailiyordum. Ama şunu farkettimki ne kadar çok t&s yaparsam o kadar çok acıkıyorum. Şimdi en az 300 diye başlıorum 500e kadar çıkıyorum..
Böyle dikkat ettiğin sürece inceksin:) geçen sene ben de 74lerdeyken böle iniyordum. İlk baskülüm mekanikti. Mekanikte tam sayı olsun die uğraşmak daha çok motive ediyor insanı:)
Mucu

- said...

Ya ben de bazen çok yediğimin ertesi günü 1000 cal filan yaptım. Bide alıştıktan sonra yapabiliyosun. Mesela ben ilk yaptığımda 5 dk zor yapmıştım. en son T%S bozulduğunda 45 yı rahat yapıyordum. Ama abartmamak lazım bence 30-35 dk normal.

74 olmana çok sevindim canım ben de henüz gelişme yok. İyice sıkmaya başlıycam artık. Bir vermeye başlayınca gerisi gelecek.

Öpüyorum

Burcu said...

ben hiç 1000kcal tamamlamadım en fazla 600 yaptım yazın durmadan 55dk yapabiliyordum rahat rahat ama şuan 35-40dk kadar durmaksızın yapıyorum.ilk aldığımda 5dk zor yapıyordum hergün zorlaya zorlaya bu hale geldim..
haftaya 73sün demedi deme şekercim..öpüldün

seli said...

Ccc cim ben de her 100de bir dinlenerek yapıyorum, evet ya T&S den sonra insanda bi açlık duygusu oluyo ben de suyla, çayla bastırmaya çalışıyorum. Mekanik baskülde tam sayı motive ediyor haklısın, öbür aradaki küsuratlar anlaşılmıyor zaten,hala arada bir digital tartı mı alsam diye düşünüyorum ama böyle de fena değil işte :)

Butterflycım, ben şimdilik 300 kaloriyi 45 dak falan yapmaya başladım ki bu hızlanmış halim :)

Sashacım ne güzel ağzından bal damlıyo hehehe :)) İnşallahhh...