Kilo Değişimim

Wednesday, February 28, 2007

...



Kilo durumum bugün de aynı, nerde kaldı ayol bu 71? Dün 2 tane kare çikolata yedim, sıkıntıdan, yapıcak bişey bulamadım, evde dolanırken çikolatalar gözüme ilişti, yedim!

Sabah: 2 dilim kepek ekmeğine, yağsız kaşarlı tost, şekersiz kahve

ara: 1 muz, şekersiz adaçayı

öğle: 1 tabak zeytinyağlı taze fasulye yemeği

ara: meyveli yoğurt, 2 kare çikolata, şekersiz adaçayı

Akşam: 1 parça ızgara tavuk, salata da yapcaktım ama kıvırcıklar pek fena buruşmuş attım gitti...

500 kalorilik T&S

Ara: 1 greyfurt

Yine bağırsaklarım çalışmıyo 2 gündür :(

8 comments:

Anonymous said...

Selicim sanırım wc olayı olmadığı için kiloda inme olmamıştır bende hep yaşatdım ama kuru incire başladığımdan beri sorun çözüldü.. Yoksa benden daha çok hareket edip daha az yiyosun ;) yarın görürsün 71 i.. Sevgiler

L!ghtbaby said...

bende öyle işte gördün halimiselincim wc sorunu bende de var acaba ondanmıdır tesellisi bile güzel :p

seli said...

Pinelacım yorumunu okuyunca hemen kalkıp kuru incir var mı diye baktım ama kalmamış, 2 kuru kayısı üstüne de 1 bardak su içtim. Yarın sonucu bildiririm :))

Lightbaby, ondandır ondan sen hiç bozma diyetini devam et, 2 kuru kayısı ya da incir de sen ye bakalım nolcak :))

renkler said...

Bağırsakların çalışmıyorsa iki gün kahvaltıda ekmek, peynir yerine yarım muz ve bir bardak süt iç aç karnına. Bende çok işe yarıyor...

seli said...

Renklercim sağol önerin için, hala bir hareket olmazsa denerim sağol canım :)

ChoKingCandy said...

az kaldı 71e az daha dayan canım. Yediklerin gayet güzel,2kare çiko bişi yapmaz.Umarım wc sorunun çözülür yarına ve 71den haberler alırız senden :) öptümm

Anonymous said...

benimde formülüm süt ve kuru kayısı..işe yarayacaktırumarım iyi haberlerini bekliyoruz..

seli said...

Candycim, dayanmaya çalışıyorum da çakıldım şu 72ye gr oynamıyo ibre valla :(

Nagihancım, senin yöntemin de aklımda olsun, çok sağol.