Kilo Değişimim

Friday, February 16, 2007

Cuma Bildirisi



Geçen Cuma söz verdiğim üzere bu hafta güzel bir haberle karşınızdayım işte :) Geçen Cuma 74 kiloydum, bu sabah tartıldığımdaysa 73-72 arası birşey gördüm ama şimdilik biz onu 73 kabul edelim, nolur nolmaz. Yarın sabahki duruma göre bakarız artık. Ne güzel 6lı kilolara adım adım yaklaşıyorum :)

Dün o kadar çok yürüdüm o kadar çok yürüdüm ki eve döndüğümde yorgunluktan bütün bacaklarım ağrımıştı, ve de hiç T&S yapcak halim kalmamıştı bugun de yapmayıvereyim deyip yapmadım valla. Zaten erkenden de uyuyakalmışım koltukta...

Dün sabahleyin anneme gittim, 2 dilim kepek ekmeğinden oluşan klasik bir kahvaltı yaptım. Kahvaltıdan sonra annemle bi çıktık akşamüstüne kadar dolan dur, epey bi yürümüş olduk iyi oldu. O arada birşey de yemedik, eve döndüğümde ben bi tane müsli bar yiyip, kocayı bekledim. O gelince de önceki günden kalan nohut yemeğinden yedim. 3 yemek kaşığı nohut yemeği ve 2 yemek kaşığı da pilavla beraber, ha 2-3 kaşık da yoğurt yedim. Yemekten sonra bi çay içmiştim, sonra da sızmışım zaten yorgunluktan. Önümüz haftasonu, yarın arkadaşlarla planlar var, umarım herhangi bişeyde ölçüyü kaçırmam. Gerçi akşam 7den sonra bişey yememe olayını epey oturttum artık, bi yere gidince ben bu saatten sonra yemiyorum diyorum valla. Biraz garip karşılansa da çok umrumda da değil aslında, sonra o kiloları alan ben vermek için çırpınan gene ben.

Hepimize güzel bir haftasonu dileriiimmmm......

11 comments:

Anonymous said...

ooo sen de soluğuu ensemde olanlardansın sahii bak ben unutmuşum hadi güzelim sende sil şu 7lileri artık kg çizelgenden:))

seli said...

Nagihancım çok güldüm, soluğu ensemde olanlardansın hahahah :) Hep beraber versek de görsek şu 6ları dimi ama? Sen bir kere gördün, bu son gelen kilolar daha hızlı gidecek hiç merak etme...

Bng.U said...

yürüyüş en güzel spor hep diyorum:)
arkadaşların yanında ne derlerse nasıl görürlerse gmörsünler sen bildiğin yoldan şaşma.. hep onlar çıkartıo yoldan zaten:D

seli said...

cccim, doğru diyosun en güzeli yürüyüş, yok yooook çıkmam ben yoldan sen merak etme :)

Anonymous said...

merhaba seli, ben de hemen arkandayım. seni okumak öyle iyi geliyor ki anlatamam. benim bütün arkadaşlarım ve eşim son derece ince insanlar. çevremde birlikten güç doğar diyerek diyet ortaklığı yapabileceğim hiç kimse yok. o nedenle yazdığın her satır ve verdiğin her kilo sadece senin değil benim için de çok ama çok önemli. neredeyse her gün kahvaltıdan sonra, gazetelerden bile önce seni okuyorum. bilmeni istiyorum ki zayıflayarak sadece kendini motive etmiyor ve güzelleştirmiyorsun; aynı zamanda benim için de bir motivasyon kaynağısın. bunun sana bir yararı olur mu bilmiyorum ama aklında olsun istiyorum, burda senden güç alan bir kadın daha var. sana iyi bir hafta sonu diliyorum ve kilo kilo eriyeceğin yeni bir hafta diliyorum. sevgiyle kal. alice.

ChoKingCandy said...

akşam 7den sonra bişey yememen çok,iyi sakın bozma.yürüyüşe de vam edersen süper olur.2haftaya kalmaz 6lı bişiler bile görebilirsin. Sabır...

seli said...

Alice merhaba, benim için de bu güzel destek mesajları çok önemli, hele senin sürekli verdiğin her kilo benim için de çok önemli demen o kadar çok güç veriyor ki, çok çok teşekkürler, hep beraber başarıcaz inşallah...

Chokingcandy selam, akşam 7den sonra birşey yememeye alıştırdım kendimi nerdeyse, inşallah artık şu 6lıları bir an önce görsem. Sağol mesajın için...

Burcu said...

azmettin we inatlaştın işte gidiyor kilolar..çok sewindim canım.umarım haftaya 71-72arasına inersin her hafta böyle gitsin inşallah.yakında 6lardasın.öpüyorum

ayisigi said...

selincigim tebrik ederim. bir haftayi daha basariyla atlatmissin. Aksamlari 7den sonra yememe cok guzel bir karar.Bende ne zaman ac yatsam sabah suzulmus bir karinla uyaniyorum ya bu duygu cok hosuma gidiyor.......Basarilarin devamini dilerim

ayisigi said...

selincigim tebrik ederim. bir haftayi daha basariyla atlatmissin. Aksamlari 7den sonra yememe cok guzel bir karar.Bende ne zaman ac yatsam sabah suzulmus bir karinla uyaniyorum ya bu duygu cok hosuma gidiyor.......Basarilarin devamini dilerim

seli said...

Sashacım, inşallah bu hafta dediğin gibi 72-71 arası bişiyler görürüm, o kadar istiyorum ki şu 6ları bi görmeyi...

Aynurcum, bazen yatmadan önce karnımın kazındığını hissediyorum ama hiç istifimi bozmadan uyumaya çalışıyorum, ve sabah büyük bir hevesle tartılıyorum. bazen güzel bişeyler görüp seviniyorum :)