Kilo Değişimim

Thursday, February 08, 2007



İki gündür vicdan azabı şeklindeyim valla, hiç spor yapamıyorum yarın da 73 değil yine 74 çıkıcam üff :( Dün gündüz diyetim iyiydi ama akşam bahsettiğim şu kokteyle gittik,e tabi orda da hem içki içtim hem de arada ıvır zıvır şeylerden de tükettim :( yok cipsti, yok kanepeydi, çerez-çikolata. gerçi öyle önüme gelen herşeyi yemedim : 1 kanepe,en fazla 5-6 tane cips,3 parça çikolata bi de 4-5 tane antep fıstığı ama işte alkole de dikkat etmek gerek bu dönemde. ben 4 kadeh şarap içtim!

Eve de biraz geç gelince spor da yapmak zor geldi, e bi de içmişim biraz zaten spor yapıcak kafa da yoktu bende :P bugun kesinlikle zararlı tek bir şey yemicem, işte buraya yazıyorum!!!!! ve birazdan da kalkıp spora başlicam, yoksa öbür türlü olmazzz!
2 gündür suyu da pek içmiyorum sanki,dolayısıyla bağırsaklarım da çalışmıyo o yüzden de çok şiş hissediyorum.

Söylenmeyle dolu bir post oldu ama bugunluk idare ediverin, yarına daha iyi olurum inşallah....

2 comments:

Bng.U said...

Arada olcak böle şeyler yahu.. Kendin dedemişsin yedikleirm hadi neyse de içki olayı ölçülü olsaymış keşke.. ben de arada cips ve çikolata atıorum ağzıma onlrdan çok bişi olmaz:)
Sıkma canını.. Bu cuma olmazsa haftaya cuma daha iisi için biraz daha emek harcarsın.. Mucu

seli said...

İnşallah diyorum cccim, sağol yorumun ve desteğin için...