Kilo Değişimim

Friday, March 16, 2007

Yine bir Cuma...


Yine bir cuma tartılması günü geldi çattı işte, son 2 haftadır hep aynıyım 72 yim yazıyordum ama bu cuma 71 im, 70 olurum belki diye bekledim ama yok daha değil :( Nedense bu ay kilo durumum diğer aylara göre daha yavaş ilerliyor. Yediklerimde çok fark yok aslında ama bu hafta sporumu pek düzgün yapamadım, gerçi bu hafta pek sebze de yiyemedim belki ondandır. Haftaya daha düzgün beslenicem inşallah, bu haftasonu duzgun bir yemek programi oluşturayim kendime ki sonradan acele acele biseyler yapıyorum. Kuru bakliyatları yemek olarak değil de salata şeklinde tüketeyim istiyorum mesela,daha sağlıklı. Hem de yemek olarak yiyince yanında canım hep pilav da istiyo :(

Dün biraz yürüyüş yaptım, akşam da 250 kalorilik T&S, daha fazlasını canım pek istemedi, zor geldi. Yediklerim de dun yazdiklarimdan pek farklı değil, çarşamba öğlen yediğimi dün akşam, çarşamba akşam yediğimi de dün öğlen yedim :P geri kalanlar da hemen hemen aynı :) İnşallah önümüzdeki hafta daha iyi gider herşey, 71de de daha fazla takılmam da 70 in haberini verebilirim size...

Herkese mutlu&güzel&düşük kalorili bir haftasonu olsun inşallah....

8 comments:

ChoKingCandy said...

selicim 71de iyi,yeter ki - rakamlar olsun canım. Yavaş da olsa bi şekilde gitsin. Bu hafta sporunu yaparsan ve yediklerine de dikkat edersin haftaya cuma mutlu haberler alırız senden. öptümmm

seli said...

Haklısın candy cim, yeter ki eksili birşeyler yazabileyim değil mi doğru söylüyosun, haftaya daha dikkatli olucam inşallah, öptüm seni..

Burcu said...

yawaş da gitse, adamı kanser de etse, delirtse de gitsinnnnnnnnnnnnnnnnnn başka bişi istemiyoruzz di mi? tebrikler canım..öpüyorum

seli said...

Evet sashacım yeter ki gitsiinnnn, sağol canım ben de öpüyorum seni...

Anonymous said...

Bence çok iyi gidyorsun.Ben de senin tempona gelebilirim umarım.

L!ghtbaby said...

selicim bende arkadaşlara katılıyorum cnm önemli olan bozmadan yawaş yawaş da olsa verebilmek hem böyle daha kalıcı olacak cnm üsülme seeeeennnnn :) öperim

sadişş said...

İNŞALLAH HAFTAYA GöRÜRÜSÜN CANIM 70 İ BEN GÖRDÜM BU HAFTA...

seli said...

ferycim inşallah bir an önce görürüz şu 6lıları artık değil mi?

lightbaby, haklısın aslında böyle kalıcı oluyo ben de avutuyorum kendimi :)

Sadişcim tebriklerr, çok sevindim senin adına. darısı başıma inşallah..