Kilo Değişimim

Wednesday, March 07, 2007

İşte kendimi anlatan resmi buldum :)


Evet aynen böyle oldum ben!!! Sabah akşam tartıl dur, kafayı yicem hiçbir değişiklik yok. durdu da durdu yani!!! dun yine dikkatli sıkı bir gun oldu, sabah uyandığımda karnım dumduzdu valla bi heves tartıldım ama gene aynı. Anlamadım ben bu işi, dun yeni yıkanan ve bi süredir de giymediğim bi eşofman altını giydim, normalde daha dar oluyodu şimdi biraz bollaşmış gördüm. Bi incelme var sanki ama kiloda degişiklik yok.
Garip valla, neyse ben diyetime devam ediyorum herhangi birşeyi bozmuş değilim. Elbet bi yerden sonra bu direnç de kırılacak, böyle nereye kadar? Kim daha inatçıymış görücez inşallah...
Bir süre tartılmayı istemiyorum aslında, çünkü aynı şeyi gördükçe canım sıkılıyor. Ama tartılmamayı başarabilirmiyim ondan da emin diilim, kafam orda hep, bişeyler için emek harcıyorum ve karşılığını almak istiyorum o yuzden gidip gelip tartılıyorum sürekli.

Dün yediklerim:

Sabah:1 bardak greyfurt suyu
2 dilim kepek ekmeği,peynir
şekersiz kahve

ara: şekersiz çay
şekersiz sütlü nescafe

öğlen: 1 tabak zeytinyağlı kereviz yemeği

ara: şekersiz yeşil çay
2-3 dilim peynir, 1 avuç ceviz

akşam: 1 kase sebze çorbası, haşlanmış brokoli ve 2-3 kaşık yoğurt

ara: şekersiz melisa çayı
1 portakal

10 comments:

- said...

Hah haaaa :))) çok güldüm resmi görünce, harbi böyle olduk di mi :) Ama ben tartılmıyorum artık en son Cumartesi tartıldım gerçi sonrasında 3 gün normal yedim ve dün tekrar sıkmaya başladım. Oyüzden haftaya Salı'ya kadar tartılmak yok. Veremediğimi görünce ben de demoralize oluyorum çünkü...

L!ghtbaby said...

aman dikkat selincim sakın bozma ben bozdum ikigün bana 1,5 kg olarak geri döndü hemen toparlanmaya geçtim

bi süre tartılmamak bencede mantıklı inşallah haftaya daha güzel olucak öpüyorum

renkler said...

Ben de aynı durumdayım. Sabah bayağı hafiflemiş kalkıyorum ama bir bakıyorum aynı. Neredeyse bir haftadır üç aşağı beş yukarı aynıyım...

seli said...

Butterflycım valla bu resmi çok tuttum ben, tam biz baskül ailesi işte :) Ah bi de ben başarabilsem tartılmamayı her giyinip-soyunmada bir de bakıyorum tartının tepesindeyim.

Lightbaby, sen onları hemen verirsin şimdi merak etme. ya da belki regl dönemi yaklaşıyodur, olabilir mi?

renklercim, niye böyle olduk anlamadım ki, bakalım sabırla bekliyoruz işte...

Anonymous said...

Diyetin çok sağlam görünüyor.Aynı şekilde devam edersen bence vermemen için hiçbir neden yok.Sadece biraz sabır.Kilolarımız aynı gibi.Biraz gayretle 70'leri devirelim inş.

seli said...

Selam fery,hemen ziyarete geldim seni :) Sen de 80lerden 70lerin başına gelmişsin, valla hedeflerimiz de aynı. Biraz daha azim ve sabırla inşallah bu yaz 60 ları görücez...

Burcu said...

kafayı yedik biz:)orası kesin :)ama bende ara ara kendime sarınca kiloma sarıyorum tartıya yapışıyorum ama şu dönem daha uzağım tartıdan..ara ara yatağın altına itiyorum we unutmaya çalışıyorum.en güzeli tartıyla sawaşmamak we tartıya göre yaşamamak...öpüyoırum

Anonymous said...

Resim süper sadece seni mi beni de anlatıyor vallahi :) koptum..

Canım maşallah çok güzel gidiyosun takdir ediyorum seni.. Hedeflerine adım adım ulaşacağını da biliyorum.. Sevgiler öpüldün..

seli said...

Sashacım ne kadar doğru demişsin en güzeli tartıyla savaşmamak ve tartıya göre yaşamamak. Çok doğru! Uygulicam inşallah :)

Pinelacım, resim hepimizi anlatıyo dimi :) Sen de moralini bozma ki şu 69u beraberce bir an önce görelim...

sadişş said...

canım benim herkez aynı problemi yaşıyo havalardanmıdır nedir yahuu..