Kilo Değişimim

Monday, March 19, 2007

Pazartesi...


Normal insanlar gibi bir haftasonu geçirdim bu haftasonu. Bu da ne demek derseniz, tıpkı normal insanlar gibi yedim spor yapmadım. Sabah tartıldığımda da sonuç aynıydı, inşallah birkaç güne kadar çıkmaz acısı :)

Bu haftasonu kendime izin verdim yani, bu sabah da tekrar diyetime devam etme kararı aldım. Akşama sporuma da kaldığım yerden devam edicem, gecen hafta pek bi tembeldim ama bu hafta yine düzenli bir şekilde hergün yapmayı planlıyorum. Bu arada bugün regl oldum, gecen haftaki tembellik sürekli tırtıklama isteği ondan kaynaklanıyodu sanırım. Umarım regl yüzünden çok fazla şişmem bu hafta, geçen ay ne güzel kilo bile vermiştim. bakalım nasıl olcak bu sefer...

Yarın yediklerimle beraber yine yazarım, haftasonu yediklerimi hiç yazmiiim valla ;)

4 comments:

L!ghtbaby said...

bol bol su iç selicim bide sadişin blogundaki çay da inanılmaz etkili şişliği atma konusunda tavsiye ederim cnm öpüyorum

Anonymous said...

merhaba seli, iki haftadır büyük ailemin sorunları nedeniyle memleketim izmirdeydim. ne diyet yapabildim ne de sizi izleyebildim. kilo falan veremedim tabi. hatta 200 gr. almışım. her şey ne güzel gidiyordu oysa. toparlanmam için bütün bir haftayı daha harcamam gerekecek. yani benim için mart ayı hakikaten dert ayı oldu. bu arada sevgili arkadaşım ben gitmeden önce kilo durumun tıkanmıştı (benim ki de) ve ben de kız kardeşimin viyanadaki diyetisyeninin önerdiği tetikleme diyetini seninle paylaşmıştım. öncelikle maksimum üç gün yapılan ve metabolizmayı şaşırtmayı hedefleyen çok da düşük kalorili olmayan bir diyetti o elma kürü. bir tür detoks da sayılabilecek bir kür. yani şok diyet değil. ama sanırım yanlış anlaşılmış. yıllarca saçma sapan her diyeti yapmış ve zararlarını fazlasıyla görmüş bir insan olarak bu saatten sonra ne kendim zararlı bir şok diyet yaparım ne de herhangi bir arkadaşıma böyle bir şeyi öneririm doğrusu. sadece yardımcı olmaya çalışmıştım. neyse... şimdi döndüm selicim, sen arayı biraz açmışsın, iyi de yapmışsın canım ama ben yine ardına düşeceğim... şahane bir hafta diliyorum... alice.

- said...

Ben de yazmıyım valla, düşündükçe midem bulanıyor. Öfffff

seli said...

Lightbaby, hemen bakıcam sadişin çayına, sağol önerin için.

Alice selam, ben de nerelerde oldugunu merak etmiştim, epeydir ses çıkmıyordu senden. Umarım herşey yolundadır şimdi. Tetikleme diyeti için tekrar teşekkürler, o yazdığım postta kafam çok karışmıştı aslında senden de tekrar haber çıkmayınca ve ben 2 gun sonra -1 de olunca yapmama gerek kalmadı. Her zaman önerilere açığım yanlış anlama lütfen. Hadi bakalım sen de bu hafta şöyle bi silkinip yeniden başla, güzel haberlerini bekliyorum.

Butterflycım bu haftaiçi toparlanırız biz, sen merak etme arada olur öyle dimi :)