Kilo Değişimim

Thursday, March 15, 2007

Vazgeçemediklerim...


Ccc im sobelemiş beni, vazgeçemediklerimi anlatıcam bugün. Diyet konusuna gelince, dün oldukça başarılı bir gün geçirdim diyebiliriz. Akşam sporumu sıkılmadan yapıp 500 kaloriyi tamamladım yine T&S de. Akşamüstü de dışarı çıkıp yarım saat-40dak. kadar da yürüyüş yaptım, iyi oldu.

Önce yediklerim sonra da vazgeçemediklerim :)

Sabah: 2 dilim kepek ekmeği, peynir,salam, şekersiz kahve
ara: 1 elma
öğlen: 1 kase şehriye çorbası, 1 tane müsli bar
ara: şekersiz sütlü nescafe
akşam: 2-3 yemek kaşığı kuru fasulye+2-3 yemek kaşığı bulgur pilavı+2-3 yemek kaşığı yoğurt
ara: 1 tane kivi, şekersiz melisa çayı
500 kalorilik T&S

Veee vazgeçemediklerim:

1- Canım Kocammm (Hiç kocadan vazgeçilir mi?)

2- İnternet, telefon,tv (Günde yüz kere maillerime bakarım, telefonum her daim yanımdadır, takip ettiğim dizilerimle akşamları T&Sim ve benim vazgeçilmez dostumuz tv)

3- Meyveli yoğurt :)(Bundan vazgeçemediğimi anladınız zaten :)

4- Ayakkabılarım (Her koca gibi bizimki de her ayakkabı alışımda e ihtiyacın var mı ki diye sorunca hevesim kaçar ama!)

5- Alışveriş yapmak (her türlüsünü çok severim, market alışverişi yapmak bile çok hoşuma gider, hemen hemen hergun bi ugrar dolanır gelirim)

6- Lady speed stick :) (Yıllardır vazgeçemem kendisinden,onu sürerim bütün gün temiz temiz kokusu gelir burnuma pek hoşuma gider)

7- Naneli sakız (Her zaman çantamda bir kutu naneli vivident bulunur, sıkılınca at ağzına bi tane oh fresh fresh)

8- Blogumm (Son aylarda vazgeçemediğim şeylerden biri tabiki, ne güzel şeyler paylaşıyoruz burda)

9- Beyaz body (Dolabımdan hiç eksik olmaz, her pazara çıktığımda bi tane alır yine öyle dönerim eve her zaman lazım ne de olsa)

10- Çikolataaa (Son zamanlarda kendisiyle savaş halinde de olsam arada kaçamaklar yapmıyo değilim tabi, ama siz siz olun fazla yemeyin sakınnn)

Ben de Butterfly ve Lightbaby yi sobeliyorum, hadi siz de yazın vazgeçemediklerinizi bakalım...

Düzeltme: Esas en çok vazgeçemediğim şeyi yazmayı unutmuşum,pes! Tartıdan vazgeçemem ben, her sabah tartılmam gerek tabiki..:))

6 comments:

- said...

:))) allam ne yazsam, hemen başlıyorum :)

seli said...

hadi yaz bekliyoruz :)

ChoKingCandy said...

selicim ikimizde aynı kişiyi sobeleyip kesişmişiz :) bak kalp kalbe karşı :p

bu arada her pazara gittiğinde beyaz body alıyosan ooo bi dolu vardır valla,ben de çok severim ama hep zayıflayınca giycem diye diye giymek bi nasip olmadı malesef :(( inşallah bu yaza zayıf zayıf giyerim.Diyet konusunda da tam gaz gidiyosun,maşşallh diyiim böle devam.öptümm

Burcu said...

maşallah canım..mucuk..

L!ghtbaby said...

hemen atladım ve yazdım selicim talep youn olunca :P

bu arada diyetin süper gidiyo tebrik etmeden edemiycem öpüyorum sevgiler

seli said...

Chokingcandycim öyle olmuş valla kesişmişiz :) her pazara gittiğimde dediysem her hafta değil canım yanlış anlaşılmasın ama çok sık alırım anlamında, yıkadıkça yamuluyo zaten bazısı kötü çıkıyo tabi. ben de hırkaların içinde kullanıyorum daha çok bu bodyleri zaten, ama bu yaza inşallah :)

Sashacım sağol, benden de mucuk sucuk :)

Lightbabycim sağolasın, dur geliyorum şimdi sayfana bakalım nelerden vazgeçemiyormuşsun...